Hoera voor de herstellers van het forum!

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

volvofiel schreef:...maar in een openbaar topic opel-dtm afstraffen vind ik eigenlijk een beetje ver gaan. Stuur hem dan een pb...
Maar das normaal hier... vooral al je ergens 'afwijkende opvattingen' over hebt... dan probeert een kleine maar selecte groep je weg te jagen.
(niet iedereen overigens, maar de schuldigen zullen zich aangesproken voelen... )

Harde taal en valse beschuldigingen zijn voor sommige ook normaal, maar een pb... :think: nee nog nooit gehad.

Zelfs een 'vriend van het forum' merkte op dat een eigen mening hebben wel kan... maar o wee als je die ten gehore brengt :naughty:
Deze is opgestapt... uit het oog uit het hart is het gezegde...
Vandaar dat niemand zijn nickname nog weet... of niet wil zeggen.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

al met al zie ik nog steeds Chineese tekens..
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Opel-DTM schreef:[..]

Maar das normaal hier... vooral al je ergens 'afwijkende opvattingen' over hebt... dan probeert een kleine maar selecte groep je weg te jagen.
(niet iedereen overigens, maar de schuldigen zullen zich aangesproken voelen... )

Harde taal en valse beschuldigingen zijn voor sommige ook normaal, maar een pb... :think: nee nog nooit gehad.

Zelfs een 'vriend van het forum' merkte op dat een eigen mening hebben wel kan... maar o wee als je die ten gehore brengt :naughty:
Deze is opgestapt... uit het oog uit het hart is het gezegde...
Vandaar dat niemand zijn nickname nog weet... of niet wil zeggen.
Volgens mij speelt er nog iets anders, met alle respect naar je overigens, jij houdt ook wel van een beetje rellen. Een beetje schudden aan dingen, een beetje provoceren en kijken wat er gebeurd.
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Peter Parker schreef: Volgens mij speelt er nog iets anders, met alle respect naar je overigens, jij houdt ook wel van een beetje rellen. Een beetje schudden aan dingen, een beetje provoceren en kijken wat er gebeurd.
Daar heb een sterk punt... Ik houd idd wel van provoceren, maar alleen in kleine en beperkte hoeveelheden.
Maar iets met een goede basis zal een beetje wind aankunnen.
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

*zucht* :roll:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mod-edit

Zouden jullie er misschien nu een punt achter kunnen zetten :?:
Als jullie willen blijven schoppen doe dat dan lekker via de pb of mail, maar niet meer hier.

Alvast bedankt :thump_up:
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Markopolo schreef:Mod-edit

Zouden jullie er misschien nu een punt achter kunnen zetten :?:
Als jullie willen blijven schoppen doe dat dan lekker via de pb of mail, maar niet meer hier.

Alvast bedankt :thump_up:
Maar al te graag :thump_up: :worshippy:
Plaats reactie