aston martin lagonda in 1/18 handgebouwd

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

aston martin lagonda in 1/18 handgebouwd

Bericht door coolpappa04 »

heb deze nog nooit gezien :shock: de details zien er wel goed uit,alleen is dit niet het mooiste aston model dat er is...
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk ... n/b6726820
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Het model ziet er schitterende uit, maar het prijskaartje is ook erg fors, volgens mij was het iets in de trend van 600 dollar :shock:
Laatst gewijzigd door Ricardo op zo 09 sep 2007 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bart85
Berichten: 180
Lid geworden op: di 14 aug 2007 01:53

Bericht door bart85 »

Dat ziet er gaaf uit zeg! die gouden wieltjes hoeven voor mij niet zo....bestaat er eigenlijk een AM Lagonda in 1:43?
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Ricardo schreef:Het model ziet er schitterende uit, maar het prijskaartje is ook erg fors, volgens mij was het iets in de trend van 600 dollar :shock:
ja inderdaad :doh:
Afbeelding
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Prachtig model waar alles aan klopt, maar die prijs gaat werkelijk vér over het absurde heen :doh: Was het nou 1:12 zoals GMP Diecast er een paar heeft dan zeg ik ok, die schaal is het nog wel enigszins waard. 300 eurie voor een 1:43 lamborghini concept vind ik persoonlijk ook al zo achterlijk voor zó'n klein model, dat is het gewoon niet waard tenzij je een paar miljoen op je rekening hebt staan en er toch niet om maalt.
Nee dit bovenstaande heeft niets met de jaloersheid van andermans beurs te maken maar met pure Hollandse nuchterheid/zuinigheid.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

InjectTheVenom schreef:Prachtig model waar alles aan klopt, maar die prijs gaat werkelijk vér over het absurde heen :doh: Was het nou 1:12 zoals GMP Diecast er een paar heeft dan zeg ik ok, die schaal is het nog wel enigszins waard. 300 eurie voor een 1:43 lamborghini concept vind ik persoonlijk ook al zo achterlijk voor zó'n klein model, dat is het gewoon niet waard tenzij je een paar miljoen op je rekening hebt staan en er toch niet om maalt.
Nee dit bovenstaande heeft niets met de jaloersheid van andermans beurs te maken maar met pure Hollandse nuchterheid/zuinigheid.
de verkoper zal waarschijnlijk wel bieders vinden maar inderdaad 600 eur gaat wel erg ver
p.s:dit model weeg 6 kg :shock: :shock:
Afbeelding
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

coolpappa04 schreef:[..]

de verkoper zal waarschijnlijk wel bieders vinden maar inderdaad 600 eur gaat wel erg ver
p.s:dit model weeg 6 kg :shock: :shock:
Wat zit er dan allemaal op/in/aan ik dacht dat het van resin was zoals in die link vermeld :shock: :shock:
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

bart85 schreef:Dat ziet er gaaf uit zeg! die gouden wieltjes hoeven voor mij niet zo....bestaat er eigenlijk een AM Lagonda in 1:43?
Ben zelf als Aston-verzamelaar ook al lang op zoek naar dit model en heb deze 1/18 ook al tegengekomen op e-bay, hij is geloof ik in 6 verschillende kleuren te bestellen , maar idd de prijs is astonoom hoog en zal waarschijnlijk enkel in het Aston 1:1 milieu z'n gading vinden :oops: .Spijtig misschien dat AA of Kyosho er eens het hoofd over buigt. Eveneens is er een model op 1:43 beschikbaar van de Amerikaanse fabrikant Western Models , maar dit is dan weer zo ondermaats afgewerkt met een afschuwelijke kleur (goud of lichtblauw)voor eveneens een prijs van rond de 160€ ,dat je deze ook beter opzij laat liggen :thump_down:
Bondracer :thump_up:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

InjectTheVenom schreef:[..]

Wat zit er dan allemaal op/in/aan ik dacht dat het van resin was zoals in die link vermeld :shock: :shock:
goede vraag?? :think:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

coolpappa04 schreef:[..]
goede vraag?? :think:
Waarschijnlijk een overschrijvingsformulier in beton :mrgreen:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Niet de mooiste Aston 1/1, maar wel een schitterend model :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Bericht door F40F50ENZO »

Ik vond hem destijds wél mooi :oops: , maar nu denk ik er toch anders over. :thump_down:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Schitterend model. :worshippy:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Fritz
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 feb 2006 16:13
Locatie: Emmerich

Bericht door Fritz »

Het is een prachtig model :thump_up: :worshippy:

En op ebay nog iets goedkoper:

http://cgi.ebay.de/1-18-HandCrafted-197 ... dZViewItem
Plaats reactie