Modelcar.de

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Modelcar.de

Bericht door chris001 »

Vandaag ontving ik mijn 2 aldaar gekochte modellen (2 Ferrari's), precies volgens afspraak. Helaas waren beide auto's een beetje beschadigd: bij de ene bladderde een heel klein beetje verf van de motorkap en bij de andere brak een miniscuul leren riempje. Ik stuurde een mailtje om dit te melden en werd dezelfde avond nog gebeld door dhr Weller, de directeur van deze zaak. Hij bood aan om de auto's om te ruilen, maar dan moest ik ze natuurlijk wel terugsturen. Daar zitten kosten aan verbonden die hij wel voor zijn rekening wilde nemen. Ik gaf aan dat ze eigenlijk het liefst gewoon wilde houden, omdat ik me realiseer dat er bij iedere auto wel wat stuk kan gaan, zeker bij modellen als deze waar werkelijk alles open kan en beweegt. Toen ik dat zei beloofde hij me een forse korting bij een volgende bestelling. Of ik daar gebruik van maak weet ik nog niet (hangt af van de auto's die hij heeft), maar het gebaar vond ik top, en vooral ook het feit dat hij binnen een uur na mijn mailtje persoonlijk opbelde. Dat vind ik erg netjes, en is helaas bij veel Nederlandse modelauto zaken niet aan de orde. Kortom: een grote pluim voor deze Duitse zaak.
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Modelcar.de

Bericht door Jaap »

Dat is zeker een pluspunt :thump_up:
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Modelcar.de

Bericht door MiddleMan »

Tsja, het is inderdaad netjes dat je de modellen terug kunt sturen. Ik begrijp niet waarom je er geen gebruik van maakt.
Zeker niet als de schade al is ontstaan tijdens het productieproces. Als je voorzichtig met je spullen omgaat zal de kans klein zijn dat de stukken verf van het model vliegen, of dat de deuren er zomaar uit vallen.
Ik betaal genoeg voor een model, dan verwacht ik eigenlijk ook een model waar niets mee aan de hand is.
En volgens mij mag je dat ook verwachten, in welke prijsklasse je ook koopt. :)
Instagram: DutchC6
Plaats reactie