Modelauto laten maken 1/18

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Modelauto laten maken 1/18

Bericht door Audi-Exclusive »

Ik ben een enorme fan van de Audi A1 S-Edition en nu is mijn vraag, of iemand weet waar ik een modelauto kan laten maken of iemand die het voor mij wil maken.
Het is dus een Audi A1 S-Edition met de schaal 1/18

Hier een paar foto's
Voor gedetailleerde foto's kan je mij een berichtje sturen of mailen naar mark-kappert@live.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alvast bedankt,

Mark
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door freeroad »

Nou er is in ieder geval geen 1:18 model gemaakt van de A1. Een 1:43 is er wel, de 1:18 wordt een kwestie van wachten tot Norev hem uitbrengt.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door Audi-Exclusive »

Maar misschien weet iemand waar ik het kan laten maken of iemand het voor mij wil doen?
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door andre »

Audi-Exclusive schreef:Maar misschien weet iemand waar ik het kan laten maken of iemand het voor mij wil doen?

Volgens mij heb je geen idee van wat het kost om een model auto na te maken van een 1:1,
dit loopt al in de papieren voor fabrikanten , laat staan voor een particulier die er één wil hebben.
Denk dat je rustig moet afwachten als deze in 1:18 zal worden nagemaakt en dan zou je hem aan
kunnen passen aan jouw wensen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door Audi-Exclusive »

andre schreef:
Audi-Exclusive schreef:Maar misschien weet iemand waar ik het kan laten maken of iemand het voor mij wil doen?

Volgens mij heb je geen idee van wat het kost om een model auto na te maken van een 1:1,
dit loopt al in de papieren voor fabrikanten , laat staan voor een particulier die er één wil hebben.
Denk dat je rustig moet afwachten als deze in 1:18 zal worden nagemaakt en dan zou je hem aan
kunnen passen aan jouw wensen.
Dan zal ik maar eens rustig afwachten
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door supra007 »

andre heeft gelijk.

ik ben zelf met een 1/18 spyker bezig. Nu moet ik van te voren even toegeven dat ik er de laatste paar maanden in de praktijk niets meer aan gedaan heb, maar het is een klus dat aardig wat geld kost (voor de juiste materialen en donoronderdelen) en daarbij erg veel tijd, ik geloof dat ik al 3-4 jaar met de spyker bezig ben. Ik zou gewoon even afwachten als het model uitgebracht wordt. Als dit het geval is kun je daarna altijd nog even een mailtje sturen naar een van de ombouwers op het forum (ik eventueel ook) dan kunnen zij alsnog kijken of ze het aan willen gaan :cool:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Re: Modelauto laten maken 1/18

Bericht door Audi-Exclusive »

supra007 schreef:andre heeft gelijk.

ik ben zelf met een 1/18 spyker bezig. Nu moet ik van te voren even toegeven dat ik er de laatste paar maanden in de praktijk niets meer aan gedaan heb, maar het is een klus dat aardig wat geld kost (voor de juiste materialen en donoronderdelen) en daarbij erg veel tijd, ik geloof dat ik al 3-4 jaar met de spyker bezig ben. Ik zou gewoon even afwachten als het model uitgebracht wordt. Als dit het geval is kun je daarna altijd nog even een mailtje sturen naar een van de ombouwers op het forum (ik eventueel ook) dan kunnen zij alsnog kijken of ze het aan willen gaan :cool:
Zal ik doen
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Plaats reactie