AA vs CMC Bugatti

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

AA vs CMC Bugatti

Bericht door Ricardo »

Voor mensen die nog twijfelen:

http://scale18.com/cgi-bin/page/msg?fun ... num=393294" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: AA vs CMC Bugatti

Bericht door Maarten Mercedes »

De CMC dus. De AutoArt heeft minder details en dat plastic op de deuren vind ik echt 3x niks. Daar komt bij dat CMC kleuren levert die in het echt bestaan of hebben bestaan. De zwarte Atlantic van Ralph Lauren heeft een zwart interieur en geen beige interieur zoals de AutoArt. Het prijsverschil tussen beide is te klein dus de CMC is mijn keuze. Nu nog even een poosje sparen!
Maarten
Afbeelding
Flickr
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: AA vs CMC Bugatti

Bericht door rsh_scuderia »

Je kan de zwarte CMC beter met de zwarte AA vergelijken.
Nu verschillen details zoals bedrading en uitlaatmonden te veel. Ook lijkt de AA groter dan de CMC.

Nog even geduld voor een goed vergelijk dus.
Op het verkeerde interieur na, ziet de AA er trouwens ook erg goed uit :thump_up:
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: AA vs CMC Bugatti

Bericht door Mr. Dj M. »

Je moet inderdaad wel dezelfde versies vergelijken,
De AA lijkt iets groter ja, maar wat klopt weet ik niet. Het hout op het dash van de AA vind ik overigens beter dan dat van de CMC en ook het koplampglas is weer mooier dan bij de concurrentie. Het metaal(look) materiaal in de motor ruimte kan ik ook zeker als positief punt noemen. Gezien de prijs, is de CMC natuurlijk sowieso wel in het voordeel, want bij de CMC is echt bijna alles van metaal :thump_up:
Plaats reactie