Even over de verjaardagen!

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..

Waarneer is het zinvol om een verjaardags topic te openen?

Als deze persoon +/- 10 berichten heeft gepost
3
27%
Als deze persoon +/- 20 berichten heeft gepost
1
9%
Als deze persoon meer dan 30 berichten heeft gepost
0
Geen stemmen
Als zijn/haar laatste post niet meer dan 4 weken oud is
0
Geen stemmen
Als zijn/haar laatste post niet meer dan 2 weken oud is
4
36%
Iets anders, namelijk.........
3
27%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ik wil er ook geen regel voor op leggen, maar het meer om te wetente komen wat de rest ervan denkt. Zodat (omdat ik toch voornamelijk de verjaardagstopics open)ik een beetje weet wat er gewaardeerd wordt.
Was ik nu mod geweest en ik had zoiets gevraagd, dan had je ervan uit kunnen gaan dat het om regels ging, maar dat is mijn bedoeling niet.

Edit:Niet dat een ander zo'n topic mogen openen, graag zelf, want ik heb ook niet altijd tijd. :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Er wordt in deze kwestie van mij een natuurlijk een verstandig antwoord verwacht. Dus ik zal mijn best doen :angel:
In mijn ogen is het heel simpel, alleen een feli-post als de persoon in kwestie zich geestelijk met dit mooie forum verbonden voelt. M.a.w. als hij/zij minimaal 2 á 3 berichten per week plaatst. Het maakt dan natuurlijk niets uit of hij/zij al lang of kort een geregistreerd lid is.
Oprichter van modelautoforum.nl
Niels
Berichten: 540
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik heb gestemt op iets anders, ik vind dat je iemand kan feliciteren als diegene regelmatig post en of zich heeft voorgesteld in het voorstel topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Muiter schreef:Er wordt in deze kwestie van mij een natuurlijk een verstandig antwoord verwacht. Dus ik zal mijn best doen :angel:
In mijn ogen is het heel simpel, alleen een feli-post als de persoon in kwestie zich geestelijk met dit mooie forum verbonden voelt. M.a.w. als hij/zij minimaal 2 á 3 berichten per week plaatst. Het maakt dan natuurlijk niets uit of hij/zij al lang of kort een geregistreerd lid is.


Ons "Opperhoofd" :mrgreen: heeft gesproken. Ik ga me hier wel aan houden. :thump_up:
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Markopolo schreef:
Muiter schreef:Er wordt in deze kwestie van mij een natuurlijk een verstandig antwoord verwacht. Dus ik zal mijn best doen :angel:
In mijn ogen is het heel simpel, alleen een feli-post als de persoon in kwestie zich geestelijk met dit mooie forum verbonden voelt. M.a.w. als hij/zij minimaal 2 á 3 berichten per week plaatst. Het maakt dan natuurlijk niets uit of hij/zij al lang of kort een geregistreerd lid is.


Ons "Opperhoofd" :mrgreen: heeft gesproken. Ik ga me hier wel aan houden. :thump_up:

:D

(ik verplaats dit topic naar de 'Forum crew' omdat ik denk dat het daar beter past)
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Dames, koekje bij de theekrans?? Het laat ons heel even aan een stel kibbelende koffiedames denken.... :lol:

Wij vinden dat als Jantje zin heeft om Pietje te feliciteren, dat ie dat gewoon moet doen. Als Keesje geen zin heeft om dat te doen, dan doet ie dat toch niet???

Maar we kunnen ons voorstellen dat je sommige namen niet eens herkent als je ze op de verjaardagslijst ziet. Nou, dan feliciteer je toch niet?? :|

Voor Muiter: Felicitaties na een weekje deleten...... want dat is toch eigenlijk onzinnige ruimte die gebruikt wordt.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

droomautoos schreef:Dames, koekje bij de theekrans?? Het laat ons heel even aan een stel kibbelende koffiedames denken.... :lol:
Wij vinden dat als Jantje zin heeft om Pietje te feliciteren, dat ie dat gewoon moet doen. Als Keesje geen zin heeft om dat te doen, dan doet ie dat toch niet???
Maar we kunnen ons voorstellen dat je sommige namen niet eens herkent als je ze op de verjaardagslijst ziet. Nou, dan feliciteer je toch niet?? :|
Voor Muiter: Felicitaties na een weekje deleten...... want dat is toch eigenlijk onzinnige ruimte die gebruikt wordt.

Die namen kan ik niet terug vinden in de gebruikerslijst :?




:mrgreen:



Ik ben het helemaal met je eens Frank.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

droomautoos schreef:Voor Muiter: Felicitaties na een weekje deleten...... want dat is toch eigenlijk onzinnige ruimte die gebruikt wordt.


Dat zei ik ook al in de shootbox. :D
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Iedereen moet zelf weten wie hij wel of niet wil feliciteren en ik vind dat daar geen minimum aan berichten of tijd tussen de geposte berichten moet zitten.
anders hoeven we Kristel ook niet te feliciteren met haar verjaardag........................
Alles over Kristel

Newbie Geregistreerd op: 9-10-2003
Gebruikersgroepen: Geen
Totaal berichten: 16
[0.41% van het totaal / 0.14 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Kristel
Woonplaats: Schijndel
Website:
Beroep: Medew. Verkoopafdeling
Interesses: Frank, katten, autootjes (met katten&Snoopy's)
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 6-2-1975


want die heeft maar 16 berichten geplaatst en de laatste is ook nog wel even geleden.
en toch is het een gerespecteerd lid van dit forum.
Dus Kristel bij deze alvast gefeliciteerd met je verjaardag op 6 Februari
:dance: :dance: :dance: :dance:
Groet Winno
Afbeelding
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Wij vinden dat als Jantje zin heeft om Pietje te feliciteren, dat ie dat gewoon moet doen. Als Keesje geen zin heeft om dat te doen, dan doet ie dat toch niet???

Maar we kunnen ons voorstellen dat je sommige namen niet eens herkent als je ze op de verjaardagslijst ziet. Nou, dan feliciteer je toch niet??

Voor Muiter: Felicitaties na een weekje deleten...... want dat is toch eigenlijk onzinnige ruimte die gebruikt wordt.





Iedereen moet zelf weten wie hij wel of niet wil feliciteren en ik vind dat daar geen minimum aan berichten of tijd tussen de geposte berichten moet zitten.
anders hoeven we Kristel ook niet te feliciteren met haar verjaardag........................
Quote:
Alles over Kristel

Newbie Geregistreerd op: 9-10-2003
Gebruikersgroepen: Geen
Totaal berichten: 16
[0.41% van het totaal / 0.14 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Kristel
Woonplaats: Schijndel
Website:
Beroep: Medew. Verkoopafdeling
Interesses: Frank, katten, autootjes (met katten&Snoopy's)
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 6-2-1975



want die heeft maar 16 berichten geplaatst en de laatste is ook nog wel even geleden.
en toch is het een gerespecteerd lid van dit forum.
Dus Kristel bij deze alvast gefeliciteerd met je verjaardag op 6 Februari

Groet Winno


Ik ben het volledig eens met deze redeneringen :thump_up:
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Zoals we allemaal weten voelt Kristel zich geestelijk met dit mooie forum verbonden, zoals Muiter het criterium zo mooi heeft verwoord... :D
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het spijt me zeer te zeggen, maar ik vind dat hier nu wel heel kinderachtig gereageerd wordt.
Als regelmatig forumbezoeker weet je ongeveer wel wie hier niet en wie hier wel vaak komt. Ik weet dat Kristel vaak op de Cube zit te spelen en dat ze Frank van de week ikgemaakt heeft op d'r KTM tijdens Dakar ;) :mrgreen: dus als Kristel der verjaardag komt dan wordt er heus wel een topic voor haar geopend. Dit is op zich een exces.
Als iedereen zo de woorden op een weegschaal gaat leggen, dan open ik gewoon elke keer een verjaardagstopic (of iemand anders) en als je die persoon dan wilt feliciteren, dan doe je dat gewoon en adres blijf je gewoon weg! En dan hoeven er ook niet van die berichtjes in te staan die ik in mijn voorgaande post gequote heb.
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Markopolo schreef:Het spijt me zeer te zeggen, maar ik vind dat hier nu wel heel kinderachtig gereageerd wordt.
Als regelmatig forumbezoeker weet je ongeveer wel wie hier niet en wie hier wel vaak komt. Ik weet dat Kristel vaak op de Cube zit te spelen en dat ze Frank van de week ikgemaakt heeft op d'r KTM tijdens Dakar ;) :mrgreen: dus als Kristel der verjaardag komt dan wordt er heus wel een topic voor haar geopend. Dit is op zich een exces.
Als iedereen zo de woorden op een weegschaal gaat leggen, dan open ik gewoon elke keer een verjaardagstopic (of iemand anders) en als je die persoon dan wilt feliciteren, dan doe je dat gewoon en adres blijf je gewoon weg! En dan hoeven er ook niet van die berichtjes in te staan die ik in mijn voorgaande post gequote heb.

inderdaad maar het gaat om het principe hoe je deze poll gestart bent nu blijkt dus dat je niet kunt vaststellen wie, wanneer en hoe gefeliciteerd zou moeten worden.
Dat is voor iedereen persoonlijk. Ik weet ook wel dat ik Kristel ga feliciteren met haar verjaardag ondanks dat ze 20 berichten heeft gepost.
en je hebt gelijk om te zeggen dat mensen, ik dus ook, niet moeten reageren dat ze dat niet belangrijk vinden als er iemand gefeliciteerd word zonder dat ze ooit een berichtje geplaatst te hebben.
Ik hoop dat hiermee dit topic voorgoed afgesloten gaat worden.

Met vriendelijke groet, en ik vind je nog steeds aardig........
Winno
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Dank je!

Maar ik denk dat ik voorlopig niet meer van die zware onderwerpen ga aansnijden, want er komen aardig wat discussies van los (zie topic bezoekgeschiedenis).
Muiter ik vind dan jij als ons "Opperhoofd" de knoop maar door moet hakken. ;)

Mijn idee is nu: Gewoon voor elke member een verjaardagstopic openen, en wie daar niet na behoren in post, krijgt een blauwe kaart
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

We gaan dus niet voor elke gebruiker een feli-post openen.
Zoals ik al zei:
alleen een feli-post als de persoon in kwestie zich geestelijk met dit mooie forum verbonden voelt. Het maakt dan natuurlijk niets uit of hij/zij al lang of kort een geregistreerd lid is.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gesloten