Modelcarweb

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Jordy
Berichten: 376
Lid geworden op: za 27 nov 2004 11:35

Bericht door Jordy »

117ayrton schreef:
Jordy schreef:ja , ik heb namelijk de bestelling nodig het is een cadeautje .. daarom heb ik weinig geduld :doh:
:mrgreen: dan koop je niet via het internet maar ja je naar een winkel ,geduld hebben in het leven is een gave die je nog moet leren :mrgreen:


ik had ook op tijd besteld , 2 weken van te voren want ik kan de modellen in de buurt niet krijgen dus dacht ik dan bestel ik het via internet en 2 weken leek me tijd genoeg niet voor Men. Modelcarweb achteaf :doh:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heb er vaak besteld en is pas 1 keer voor gekomen dat ik daar een bestelling moest annuleren omdat het te lang duurde. Het model stond een half jaar in bestelling en dat vond ik toen te lang...Maar een beetje geduld hebben is geen overrbodige luxe...
Afbeelding
hoppe
Berichten: 13
Lid geworden op: za 28 aug 2004 23:59

modelcarweb

Bericht door hoppe »

Een van de betere webwinkels op het internet.Ik bestel veel via internet en ook bij MODELCARWEB en de service is altijd perfect te noemen
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

:thump_up: echt super service de prijzen zijn altijd gemiddeld wat lager en ik kreeg mijn audi dtm binnen 3 dagen :shock: ik ga hier cker nog wat vaker bestellen
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Nu toch echt wat Negatiefs.

Ik had een order geplaats die binnen 6 dagen geleverd zou worden. Kreeg netjes een mail dat de artikelen verzonden waren en eerdaags konden worden aangeboden. Deze mail kwam op donderdagavond. Maar toen er op dinsdagavond nog niks was, heb ik woensdagmorgen maar eens even gebeld.

Daar kreeg ik Anna oid aan de telefoon en die vondt het maar een raar verhaal. Wel een mail, maar geen goederen. Ik zou hierover worden teruggebeld. Maar na 2 dagen nog steeds geen reactie.

Dus maar weer eens gebeld. Bleek dat ze een fout hadden gemaakt, en dat het opnieuw werdt verstuurd. Alleen niet as vrijdag maar de week erop. Was natuurlijk aardig pissig, maar wou wel graag de spullen hebben.

Maar goed, na 3,5 week eindelijk de spullen in een goede staat. Viel me wel tegen dat ze hiervoor geen service hebben. Had gewoon pech en kreeg geen compensatie.

Voorlopig bestel ik daar niet meer, contact via de mail als telefoon viel mij behoorlijk tegen :thump_down:
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Ik zou het wel sympathiek vinden als ze zouden reageren op mijn PM aangaande een model op hun site...
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

het moet er wel erg druk zijn aangezien ze nog steeds niet replyen op een aantal vragen van mij, gaat toch om een order van rond de 100 euro..
Gebruikersavatar
Lassy
Berichten: 81
Lid geworden op: do 14 jul 2005 14:06
Schaal: 1:18

Bericht door Lassy »

Bart schreef:Nu toch echt wat Negatiefs.

Ik had een order geplaats die binnen 6 dagen geleverd zou worden. Kreeg netjes een mail dat de artikelen verzonden waren en eerdaags konden worden aangeboden. Deze mail kwam op donderdagavond. Maar toen er op dinsdagavond nog niks was, heb ik woensdagmorgen maar eens even gebeld.

Daar kreeg ik Anna oid aan de telefoon en die vondt het maar een raar verhaal. Wel een mail, maar geen goederen. Ik zou hierover worden teruggebeld. Maar na 2 dagen nog steeds geen reactie.

Dus maar weer eens gebeld. Bleek dat ze een fout hadden gemaakt, en dat het opnieuw werdt verstuurd. Alleen niet as vrijdag maar de week erop. Was natuurlijk aardig pissig, maar wou wel graag de spullen hebben.

Maar goed, na 3,5 week eindelijk de spullen in een goede staat. Viel me wel tegen dat ze hiervoor geen service hebben. Had gewoon pech en kreeg geen compensatie.

Voorlopig bestel ik daar niet meer, contact via de mail als telefoon viel mij behoorlijk tegen :thump_down:


Zelfde probleem heb ik nu met een bestelling van de F430 1:18 van Hotwheels:
Bestelling geplaatst op 22 juli, op 28 juli kreeg ik een mailtje met de melding dat de zending is verstuurd. Gebeld na een week wachten, bleek idd dat het nog niet verstuurd was. 8 Augustus kreeg ik een mailtje van Anna met excuses en dat Selektvracht niets van deze zending afwist. Het zou opnieuw worden verstuurd. Ik heb het nu nog niet binnen...
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Eindelijk reply gehad op de mail, krijg ik 2 replies die 2 verschillende dingen zeggen :oops:
Toch maar besteld, krijg ik een mail:

Modelcarweb schreef:Van de bovengenoemde order is nog niet duidelijk of het leverbaar is binnen de beloofde levertijd.
Volgende week dinsdag krijgen wij hier antwoord op. Indien er die dag of de dag erna geen mail is verzonden door ons dan kan er van uit gegaan worden dat de bestelling uiterlijk over ruim 1 week verzonden zal gaan worden.


dan snap ik weer niet hoe ze het op de site durven te zetten dat de levertijd 6 dagen is, hij is dus al minimaal 12 dagen en ik ga uit van nog meer. Sorry Modelcarweb maar dit was de laatste keer...
Gebruikersavatar
marsss
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 00:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door marsss »

Nou ik heb er goede ervaringen mee. Alles wat ik er besteld heb ook direct gekregen en in goede staat. Altijd netjes mail van te voren als het met de post mee ging.
1x iets langer moeten wachten maar dat was het model van schumacher F2004 75th GP Win 200 GP's dus ja die waren limited dus was al blij dat ze hem hadden. Kreeg elke week een mail dat hij nog niet binnen was dus wist precies hoe het ermee stond. En je betaald van te voren niets dus je voelt een vertraging niet in je portomonee
marioloffeld
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 07 okt 2005 17:07
Locatie: de meern

Bericht door marioloffeld »

Ik heb er nog nooit problemen gehad
heb er al 3x wat besteld,en het is altijd netjes geleverd
heb er zojuist weer een model besteld van kyosho bmw m5! :mrgreen:
netjes bevesteging gehad!en idd pas betalen als je het model binnen heb! :thump_up:

Groet:mario
BMW...VW...AUDI.....Mercedes...Dtm
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Heb afgelopen woensdag twee showcases besteld,
en ze zijn vandaag in goede gezondheid aan gekomen.
Helemaal top weer. :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Bericht door schumifan »

SChumacher 66 poles besteld, kreeg een emailtje dat hij was verstuurd en een dag later in huis. Geweldig
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Ik had er op 5 december 3 auto's besteld en vandaag uiteindelijk de order geannuleerd omdat ik nog steeds niets binnen heb. Na verschillende toezeggingen dat de producten een volgende week binnen zouden komen, steeds maar weer uitstel. Zo ook vandaag de toezegging via de mail dat ze er volgende week zouden zijn en na een half uurtje kreeg ik de (automatische) mededeling dat een van de modellen toch geannuleerd was en dat die auto toch niet meer leverbaar was, zonder verdere uitleg. Moest uiteindelijk mailen om ook dat weer bovenwater te krijgen.

Moet wel zeggen dat er snel gereageerd wordt op mailtjes, maar de service en de alles behalve voorspelbare levertijd laat toch heel wat te wensen over.
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Bericht door hermanwiegerman »

tja, dat zijn de praktijken wat je meemaakt als je bij een internetbedrijf besteld die zonder voorraad werken en daardoor de kosten drukken.

Dan liever ergens toch voor duurder bestellen of in een winkel waar je zeker weet dat ze het hebben toch?

Ik had eens een rode porsche van maisto besteld bij modelcarweb. Ik kreeg een zwarte opgestuurd. Na heel veel heen en weer gemail werd beloofd de rode op te sturen. Ik moest dan daarna de zwarte terug sturen. Dat was 1,5 jaar geleden. Ik heb nog steeds de rode. De hoop ondertussen maar opgegeven.
Gesloten