Armand Modelcars

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

onder welke naam zit ie dan op eBay??? Dat is namelik nieuw voor mij..
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:mrgreen: Hahaha een winkel met een groot aanbod Bentton-Renault F1's
Renault, Drive The Change !
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

modelautofreak schreef:Jos schreef:
onder welke naam zit ie dan op eBay??? Dat is namelik nieuw voor mij..


Armand zit niet op ebay hij heeft zijn eigen site(winkel)


ik postte dat dus als reactie op "Den_Bruyne", die beweert dat Armand actief is op eBay als ik zijn post goed lees..
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Ik ga er ook al jaren bij armand modelcars.
van toen die nog in het winkel centrum lag.
ik von het daar wel gezelliger maar nu kun je wel parkeren.
nu hij heeft soms zijn nukken :lol: armand maar ja wie niet he.
nu ik heb een tijdje stil gelegen helaas met de modelbouw.
nu ga ik er weer invlieggen.

spijtige voorval van de moeder des huizes :cry: ik schrok me een hoedje toen ik het las hier.
ik hoop dat het niet zo erg is met haar.

ik had graag met ze te doen in de winkel altijd happy en direct bij de pinken als de afrekkening moets komen dan was ze er met de uitspraak geef de jung zin korting armand :P

en ja de prijzen ja al je het moet hebben en je wil niets zelf doen kun je beter toch blijven gaan want in belgie ??? daar is buiten die pipo in hasselt niets anders te vinden dus binnen 15 min ben ik bij armand handig als je bij de grens woont.
en ja mij heeft die nog noit iets opgedrongen en ik kijk vaak lang in de winkel rond maar ik koop dan ook voor een 200€ dan.
avaring daar best redelijk ok :thump_up:
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Mij heeft hij ook proberen te overtuigen over te schakelen naar 1/43 voor Porsche (ruimer aanbod, interessantere modellen), maar eens een bepaalde weg ingeslagen...
'k Vond het gepast dat ie even kwam informeren waar ik (nieuwe klant) naar op zoek was, maar dat ik vervolgens ook al de tijd kreeg om rustig rond te kijken. En voor iemand die liever rondkijkt ipv online te bestellen, is het leuk dat er nog dergelijke winkels zijn...
Ik geloof dat ze me d'er nog wel 'ns terug zullen zien :D
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

Diciotto schreef:Mij heeft hij ook proberen te overtuigen over te schakelen naar 1/43 voor Porsche (ruimer aanbod, interessantere modellen), maar eens een bepaalde weg ingeslagen...

:clap: Opdracht geslaagd welkom bij de 1/43 Club :whistle:
Gebruikersavatar
Las Vegas
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 15:19

Bericht door Las Vegas »

Heeft er iemand al is online iets gekocht bij Armand? Ik ben namelijk van plan een model bij hem te kopen die volgens de site voorradig is. Nu ga ik over 3 weken verhuizen, en mag ik hopen dat ''voorradig'' niet 3 weken levertijd betekend. Dus misschien dat iemand mij ff kan informeren over de levertijd van modellen.

Mvg,

Daniel
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Las Vegas schreef:
Heeft er iemand al is online iets gekocht bij Armand? Ik ben namelijk van plan een model bij hem te kopen die volgens de site voorradig is. Nu ga ik over 3 weken verhuizen, en mag ik hopen dat ''voorradig'' niet 3 weken levertijd betekend. Dus misschien dat iemand mij ff kan informeren over de levertijd van modellen.
Heb mezelf aangeleerd altijd eerst even een mail te sturen om te vragen of het beoogde artikel nog wel voorradig is, zo weet je namelijk ook of de online-shop in kwestie nog niet overleden is. :thump_up:

Begin 2006 op dezelfde manier bij Armand gekocht. Kreeg snel mail terug waarin stond dat model voorradig was, via de site besteld. Geloof dat vanaf moment van eerste contact tot levering van model iets van 4 dagen geduurd heeft. Prima verlopen, géén klachten :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Door het omhoog halen van dit topic, op zijn site terecht gekomen..

Even wat rondgeneusd op jacht naar moeilijk te krijgen Renault modellen (zijn er wel andere? :eh: ) en vond er een Renault Clio Maxi ltd 2500 stuks :thump_up:

Nouja de prijs viel me alvast goed mee, dus even een mail gestuurd of i nog voorradig was, kreeg meteen een vriendelijke mail terug dat dit zo was. Heb er meteen nog een Renault 5 Maxi Turbo bijbesteld.

Voor de rest verliep alles vlot, hij kwam mij vriendelijk over.

Vandaag ook pakketje toegekregen, zeer goed verpakt, modellen zijn als nieuw.

Ik heb dus een positieve ervaring met deze modelzaak.
Het is natuurlijk allemaal via mail gebeurd en heb de man in kwestie niet persoonlijk gesproken. (zoals te lezen valt in de vorige pg's :? )

Droes
Afbeelding Afbeelding
schreuder78
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 05 feb 2007 17:48
Locatie: limbo

Bericht door schreuder78 »

ik ben er veel gekomen
en heb er ook veel geld heen gebracht en toen mijn klantekaart bijna vol was was hij hem in eens kwijt rara hoe kan dit
GTE
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 02 mar 2007 12:27

Bericht door GTE »

Ik heb toevallig vorige week online besteld bij Armand. Helaas waren de eerste twee gekozen modellen, ondanks dat ze in de online catalogus stonden, niet voorradig, maar zodra ik mijn bestelling dusdanig had aangepast dat alles geleverd kon worden, stond het pakketje ook in een vloek en een zucht bij mijn voordeur. Uitstekend verpakt ook.
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

ben in het weekend ook even langs geweest en kreeg zonder dat ik er om vroeg zomaar een catalogus van Top-Model van 2007 (welke slechts ZEER sporadisch uitggegeven worden door de fabrikant) bij mijn modelletjes. :worshippy:

wederom een paar mooie modelletjes gescoord.. zeer goed geholpen en erg vriendelijk
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ben er gisteren nog geweest en heb toen 2 Xsara rally auto's gekocht.
Zijn winkel is zeer overzichtelijk en staat goed vol 8) .
De prijzen zijn wel wat hoger dan andere winkels.
Afbeelding
Anton
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 05 mar 2006 21:45
Locatie: Winschoten

Bericht door Anton »

Ik heb jaren lang brandweer auto's bij Armband gekocht.
En kwam zeker een maal per week in de winkel.
Heel vaak dat ik niets kocht maar ook wel Asthons van rond
de 700 per stuk.
En dat zijn ondertussen meer dan 250 stuks geweest van zijn winkel.
En ik was het ook niet altijd eens met zijn uitspraken.
Maar zijn wij zelf zo heilig?
Hebben we zelf ook niet een eigen mening?
Zijn winkel in de Rosmolenstraat vond ik gezelliger dan de nieuwe op de Rijksweg, maar dat is ieder zijn smaak.
Vindt het jammer dat ik er niet zo maar even naar toe kan gaan.
Ben van Munstergeleen naar Groningen verhuisd.
Toen de modelauto vereniging LIMAV nog bestond, waarvan ik in het bestuur zat, werd er ook flink op hem afgegeven maar er werd wel bij hem gekocht.
En hij steunde de vereniging ook nog terwijl ze veel op hem katten.
Ik blijf het een zaak vinden van kwaliteit.

Hein
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Vanmorgen gemaild en na 10 minuten al een antwoord.Prima zo :thump_up: .Ik denk dat ik een bestelling ga plaatsen.Ik hou ervan als alles snel gaat. :mrgreen:
Plaats reactie