Tinman's collectie: Prijzen voor verkoop + toch een nieuwe Lambo kast?

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Ik heb de Zwarte Gallardo Superleggera gereserveerd. Aangezien het model pas in December komt heb ik nog tijd genoeg om de kleur te veranderen mocht het me toch niet bevallen.

Waarom het zwart? Ik heb eens gekeken naar een gewone gallardo in het geel, en eerlijk gezegd vond ik die kleur toch niet zo goed staan op het model. Nu hoop ik alleen dat de gallardo dus deze kleur heeft, dus grijsachtig met de zwarte streep onderlangs.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tom_Aston-Martin »

:worshippy: :thump_up: ik hoop t ook voor je dat het model die kleur heeft, die is echt gruwelijk vet
Afbeelding
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Tom_Aston-Martin schreef::worshippy: :thump_up: ik hoop t ook voor je dat het model die kleur heeft, die is echt gruwelijk vet
Inderdaad! Als het model dus echt zwart wordt, zoals de standaard AA gallardo, dan neem ik toch maar de gele. Maar toch eerst maar eens wachten tot er duidelijke foto's komen van beide modellen. Want beide kleuren kopen gaat me nog net wat te ver ;)
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Vanmorgen helaas de veiling van een 40th anniversary murciélago op ebay verloren.

Ik had zelf als echt uiterster bod 200 euro, en uiteindelijk is hij verkocht voor 250 euro. Helaas....
Had hem graag gehad, maar de prijzen van die dingen tegenwoordig gaan me toch net wat te ver!
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Tinman's collectie

Bericht door Smokey »

Mooie lambo`s erbij :thump_up: maar jammer dat je bieding niet gelukt is

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Smokey schreef:Mooie lambo`s erbij :thump_up: maar jammer dat je bieding niet gelukt is

Greetz Richard

Dankje! En ja inderdaad. Was me behoorlijk het ergeren toen ik zag dat ze echt over mijn eigen limiet gingen :thump_down:
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Tinman's collectie

Bericht door chris001 »

Tinman schreef:
Smokey schreef:Mooie lambo`s erbij :thump_up: maar jammer dat je bieding niet gelukt is

Greetz Richard

Dankje! En ja inderdaad. Was me behoorlijk het ergeren toen ik zag dat ze echt over mijn eigen limiet gingen :thump_down:
Toch goed van je dat je vast hebt gehouden aan jouw eigen limiet. De verleiding kan soms groot zijn om nog meer te betalen dan je lief is. :|
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

chris001 schreef:
Toch goed van je dat je vast hebt gehouden aan jouw eigen limiet. De verleiding kan soms groot zijn om nog meer te betalen dan je lief is. :|
Ja het is dat ik mijn vriendin naast me had. Want het probleem met ebay is dus. Als iemand net 5 euro meer doet bieden ofzo, dan denk je nog van ach wat zijn 5 euro. Maar als je zo even 10 keer doorgaat is het wel weer 50 euro! Maar denk als ik vast blijf houden aan die limiet van 200 euro voor dat model dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit een 40th anniversary kan krijgen :x
Gebruikersavatar
Robinh00
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 20:44
Locatie: Eindhoven

Re: Tinman's collectie

Bericht door Robinh00 »

Die maybach ziet er goed uit .... Hoe heet die zaak in Aken ... en heb je een straat naam? Dan ga ik binnekort ook even kijke .... gr, rob :D
Gebruikersavatar
galleria ferrari
Berichten: 942
Lid geworden op: do 09 aug 2007 14:57
Locatie: zwartsluis

Re: Tinman's collectie

Bericht door galleria ferrari »

nou je weet wel wat kwalitijd is zeg super collectie :thump_up:

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Robinh00 schreef:Die maybach ziet er goed uit .... Hoe heet die zaak in Aken ... en heb je een straat naam? Dan ga ik binnekort ook even kijke .... gr, rob :D
Ik meen dat het Hunerbein is.
http://www.huenerbein.de/

Heb je even de website opgezocht ;) De zaak is makkelijk te vinden. En heeft een overweldigende collectie aan wagens. Vooral als je 1:43 verzameld :shock:
nou je weet wel wat kwalitijd is zeg super collectie
Dank je! :thump_up:
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Tinman's collectie

Bericht door Porsche »

Ligt midden in het centum ! Op 20 m van het RATHHAUS
Parkeren op 100m van het Rathhaus
Doe dit regelmatig effe kijken bij Kippenbeen en dan kopen op ebay :dance:
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

PORSCHE schreef:Ligt midden in het centum ! Op 20 m van het RATHHAUS
Parkeren op 100m van het Rathhaus
Doe dit regelmatig effe kijken bij Kippenbeen en dan kopen op ebay :dance:
Wij parkeren meestal bij het busstation. Ik ga daar namelijk maar 1 á 2 keer per jaar heen. En dan gelijk even de hele stad door. Maar heeft die zaak dan een internet winkel?
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie

Bericht door Tinman »

Een poos geleden gaf ik mijn vriendin de keus, of een nieuwe pc, of een nieuw schaalmodel. Ze koos voor een schaalmodel dus ik maar weer eens op zoek naar iets wat bij mij in de smaak viel.

Zoals velen hier met mij zullen moeten toegeven is dat niet de makkelijkste keus. Iets vinden wat je wil hebben is zo gedaan, maar om nu ook nog een keuze te maken tussen alle modellen die je wil hebben. Daar wordt het moeilijk. Ik kwam uiteindelijk uit op 2 modellen. Omdat ik toen niet meer kon kiezen ben ik maar zo vrij geweest om ze allebei gelijk te bestellen :angel:

Vandaag is het eerste model binnengekomen, een AutoArt Lamborghini Countach 5000s in het rood.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Er kunnen heel veel dingen open bij het model, achterklep, motorkap, deuren, vooraan nog een vak, en de lampen kunnen omhoog.

Afbeelding

Motor ziet er ook super uit (tu)

Afbeelding

Voorin een reserveband en iets van een accu o.i.d.

Afbeelding

Strak wit interieurtje :T

Verwacht volgende week hopelijk het volgende model te ontvangen, wat dat is houd ik nog eventjes geheim....... :angel:
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Tinman's collectie: 10 April; Lamborghini Countach 5000S

Bericht door FordMustangGT »

Blijven pracht dingen om te zien, die oudere Lambo's :thump_up: :dance:
Afbeelding
Plaats reactie