Christijan Albers Minardi PS04B Bahrain GP 2005

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Christijan Albers Minardi PS04B Bahrain GP 2005

Bericht door zipperscales »

Christijan Albers Minardi PS04B Bahrain GP 2005

Ik speelde al een tijdje met het idee, maar het kwam er eigenlijk nooit van. Desalniettemin ben ik toch maar begonnen met mijn ambitieuze project. Aanleiding is natuurlijk dat Minichamps van dit model geen versie gaat uitbrengen. Wat jammer is, maar ik hoop met mijn ombouw toch dicht bij deze kwaliteit te komen.

Afbeelding

Als eerste rees nu de vraag wat er allemaal verschilt van de 2004 versie. Op zich niet heel veel, alleen wel lastige dingen. De achtervleugel moet naar de 2005 specificaties, de voorvleugel moet hoger komen te hangen. De bargeboards moeten worden aangepast. Er behoort een vleugeltje te komen op het motorgedeelte. En natuurlijk de livery van 2005, die is anders ten opzichte van 2004. Natuurlijk zijn er altijd nog kleine dingen die ik ook probeer mee te pakken.

Daar het op dit moment even niet lukt de foto's van mijn camera naar de PC te krijgen laat ik even zien dat ik een Minardi in 3d heb, zodat ik precies kan zien wat er veranderd moet worden.

Afbeelding

Ik ben er inmiddels echt mee begonnen. En zal door middel van foto's zo spoedig mogelijk de resultaten laten zien. De achtervleugel is namelijk al zo goed als af.
Laatst gewijzigd door zipperscales op vr 03 nov 2006 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Succes Jan..
Ik ga het zeker volgen.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Ik ben zeer benieuwd :thump_up:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

ik dacht dat dat het een geheim project werd zip :-)
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

F1-Racer schreef:ik dacht dat dat het een geheim project werd zip :-)
Je moet alles eerst goed voorbereiden F1-Racer, het is ook wel handig om al een stukje op weg te zijn om teleurstellingen bij jezelf en anderen te voorkomen. Ik denk dat er mensen zijn die dat wel kunnen beamen
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

zipperscales schreef:[..]

Je moet alles eerst goed voorbereiden F1-Racer, het is ook wel handig om al een stukje op weg te zijn om teleurstellingen bij jezelf en anderen te voorkomen. Ik denk dat er mensen zijn die dat wel kunnen beamen
Snap je het Chris :mrgreen: :mrgreen:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
marsss
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 00:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door marsss »

Komt de 1:43 ook niet uit bij Minichamps van de PS05?:(
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

leuk project, wel even vermelden dat je de decals niet zelf maakt maar uit Frankrijk haalt ;)
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Jos schreef:leuk project, wel even vermelden dat je de decals niet zelf maakt maar uit Frankrijk haalt ;)
Kun je die decals kopen in Frankrijk????
Dan heb ik ook wel interesse namelijk
8) 8)
Verzamelen is de kunst van het kopen
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

zou leuk zijn moest men willen bekend maken waar ze te vinden zijn op het intrenet van de shop :thump_up:
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Even voor de goede orde, er was iemand in Frankrijk die wel decals voor me wilde maken. Exclusief dus, niet te koop. Alleen krijg ik weinig contact meer met hem. :(
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik zit ook op dat forum zipper, het helpt enorm als je je tekst even door een vertaalmachine haalt, fransen lezen graag in hun eigen taal
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Jos schreef:ik zit ook op dat forum zipper, het helpt enorm als je je tekst even door een vertaalmachine haalt, fransen lezen graag in hun eigen taal
Ik weet het, doe ik ook steeds als ik zelf wat lees daaro.. maar met hem kon ik gewoon engels praten hoor.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Tuur79
Berichten: 12
Lid geworden op: di 01 nov 2005 14:15
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Bericht door Tuur79 »

Nog nieuws mbt dit project?
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Tuur79 schreef:Nog nieuws mbt dit project?
Ik hoop zeer binnenkort foto's te hebben van het model, compleet inelkaar.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Plaats reactie