k*tCENSUUR

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

k*tCENSUUR

Bericht door 1:18 24/7 »

Hoi!

Mag de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! uit aub!?
Peter Parker schreef:Tipje voor je volgende weg diorama. Kijk eens buiten hoe het hoogte verschil eruit ziet, zelfs bij zo'n plat stukje weg. De weg ligt hoger voor Dat mag jij heul niet zeggen van moeke!. Dat maakt alles net weer echter. Maar ik vind hem mooi. Knap gedaan.

Waarom valt Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! onder Dat mag jij heul niet zeggen van moeke!? Afvoeren van regenwater bedoel ik.
Ik weet niet wat Peter nou bedoelt, maar dit gaat volgens mij nergens over. Laatst kon ik ook al geen |ullig meer zeggen. Dit riekt naar discriminatie jegens Rotterdammers! :mrgreen:

Ik meen dat het ooit is ingesteld om spammers buiten de deur te houden, maar het vliegt z'n doel voorbij!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

gewoon haags praten dat censureert die tyfus Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! niet :mrgreen:

Maar idd peter zal vast niet dat 14 jarige gastje hebben zitten uitschelden :lol: . Dus gaat idd een beetje te ver.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

idd

let een beetje op je woorden, visje! Anders trek ik je via je beeldscherm de boerderij op en gooi ik je in de gierput :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het woordcensuur staat gewoon ingesteld op woorden die ook echt vloekwoorden zijn, helaas is het in dit geval puur toeval.

Peter heeft het over afwat*ring en dan gaat het om de laatste 6 letters, namelijk t*ring en dat is een gewoon vloekwoord.

*= staat voor e
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

OK, maar wat is er mis met scheldwoorden? Ik bedoel, als het echt uit de hand loopt, wat mij een zeldzaamheid lijkt, dan kan er toch ingegrepen worden. Op deze manier wordt het een beetje een Gristelijk forum. Eigen verantwoordelijkheid en zo... :|
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

T ering is toch een ziekte? censureer dan ook es even snel verkoudheid en griepje aub :wink: Want van die selectiviteit krijg ik zo onderhand de tyfus :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

het wordt tijd voor een kentering..... (kent ering)
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Was me tot vandaag nooit opgevallen dat er gecensureerd werd hier?
Dat lijkt me het beste bewijs dat heel die tering Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! teringzooi niet nodig is voor al die teringlijers hier op dit tering forum.

Afbeelding

zo. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Supercharged
Berichten: 93
Lid geworden op: di 31 okt 2006 13:42
Locatie: Venlo

Re: k*tCENSUUR

Bericht door Supercharged »

1:18 24/7 schreef:Hoi!

Mag de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! uit aub!?

[..]

Ik weet niet wat Peter nou bedoelt, maar dit gaat volgens mij nergens over. Laatst kon ik ook al geen |ullig meer zeggen. Dit riekt naar discriminatie jegens Rotterdammers! :mrgreen:

Ik meen dat het ooit is ingesteld om spammers buiten de deur te houden, maar het vliegt z'n doel voorbij!
Hahahaha, ik vond het al raar waarom er Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! in je bericht stond. :lol: :doh:
"When the flag drops, the bullshit stops."
Nieuw: Mini Cooper
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Ben juist blij dat het erop zit! :thump_up:
Lekker laten zitten. Nu hebben we toch gewoon een netjes forum?

En dat voorvalletje bij Peter is ook maar een zeldzaamheid. Ik ben het woord Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! het laatste jaar nog bijna niet tegengekomen, in berichten.

Wel in de Shoutbox..... :mrgreen: :thump_up:
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Misschien helpt het als je in de instellingen voor Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! een spatie voor en na het woord zet.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Donkervoort schreef:Ben juist blij dat het erop zit! :thump_up:
Lekker laten zitten. Nu hebben we toch gewoon een netjes forum?
Maar dat hadden we voor de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! toch ook al? Het is echt niet dat ik zonder Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! iedereen de huid ga volschelden...

We zijn hier toch met minstens 95% nette en verstandige mensen. Die kunnen toch op hun eigen woordgebruik letten? En als het dan eens blijkt voor te komen dat dat niet zo is, dan worden die mensen gewaarschuwd en desnoods verbannen. Trouwens, voorzover ik weet (correct me if i'm wrong) komt dit echt zelden voor, dus dan is deze functie schieten met een kanon op een mug.

En met die voorbeelden van Peter z'n drainage en opmerken dat iets of iemand Censuur bezig is, dat de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! dan ingrijpt, dan blijkt wel dat het meer kwaad dan goed doet.

Ten slotte vinden mensen altijd wel manieren om de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! te ontduiken, dus wat is het nut. Ik ken slechts 1 ander forum waar ze ook Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! hebben en dat is een 'hooligan'forum van feyenoorders. Daar hebben ze het nu over jaudenkoeken...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

1:18 24/7 schreef:[..]

Maar dat hadden we voor de Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! toch ook al? Het is echt niet dat ik zonder Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! iedereen de huid ga volschelden...
Dat niet alleen, er zijn meerdere vaak voorkomende woorden (ik ben een boschenaar, dus ik hoef niet te zeggen welk woord er een van is) die niet gecensureerd worden.....

Van mij mag het eraf, en mocht iemand zich dan geroepen voelen te gaan schelden wensen we hem/haar massaal de tering.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Zullen we er anders een poll over openen? :angel: :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

1:18 24/7 schreef:Zullen we er anders een poll over openen? :angel: :mrgreen:
Of een nieuw raad het woordje topic. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Plaats reactie