Chequered Flag (modelcars.nl)

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dick's Model Auto's
Berichten: 24
Lid geworden op: za 29 jan 2005 20:16
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Chequered Flag (modelcars.nl)

Bericht door Dick's Model Auto's »

Die halen deze vlag volgens mij nooit !!
Zeker niet als je, zoals ik, al enkele mail'tjes heb gestuurd met een vraag over een model en dan (nu na 14 dagen) nog steeds geen antwoord terug hebben gegeven.
Het zij gezegd !!!! En weer een potentiële klant minder! :thump_down:
[/b]
Verzamelaar van voornamelijk Motor City Classics, Signature Models en Ricko in 1:18
Daarnaast Volvo en de T en A Ford in de schaal 1:18 en 1:16
Alles te bekijken op www.dicksmodelautos.nl
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

:D deze winkel bestaat volgens mij niet meer?
Gebruikersavatar
Dick's Model Auto's
Berichten: 24
Lid geworden op: za 29 jan 2005 20:16
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Dick's Model Auto's »

Misschien de winkel niet, maar hun site wordt nog steeds ge-updated.
Enfin, met dit soort verkopers ben ik snel klaar.
Verzamelaar van voornamelijk Motor City Classics, Signature Models en Ricko in 1:18
Daarnaast Volvo en de T en A Ford in de schaal 1:18 en 1:16
Alles te bekijken op www.dicksmodelautos.nl
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

als de site geupdated wordt en ze niet antwoorden zijn het ameteurs = idd gewoon negeren. denk niet dat ze veel hebben site ziet er btj zielig uit.
Gebruikersavatar
Legodoos
Berichten: 108
Lid geworden op: di 05 jun 2007 15:32

Bericht door Legodoos »

Vroeger hier weleens besteld (6 jaar geleden ofzo) toen goede snelle service. Jammer dat het nu niet meer zo is... Deze comments weerhouden me ervan hier nog te kopen. Bovendien hebben ze niets meer van mijn gading.
Wacht op mij, ik moet ook mee!
BJ
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 22:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door BJ »

Hoi, heb laatst hier een model besteld dat slecht te krijgen is (autoart jaguar xj13,1:18 ). Het stond op hun website. Omdat het slecht te krijgen is eerst even gemaild of ze hem echt op voorraad hadden. Kreeg binnen een paar uur antwoord dat dit zo was. Heb hierop gelijk besteld en betaald. De volgende dag is het model op de post gedaan. In mijn geval prima service dus!
Helaas werkt hun website niet helemaal vlekkeloos en is ook niet erg overzichtelijk maar de service was in mijn geval dus in orde.
Groeten Bart-Jan
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Bericht door Michae11 »

Ben hier 1 keer geweest. Er stonden ongeveer 7 schaalmodellen en een PC. Gauw door naar Armand!!

Later over de mail een keer contact gehad over een verkoop maar vond hem erg onredelijk over prijzen.

gr.
Mike
Plaats reactie