Schaalmodellen.be

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Bericht door jochen »

der is ook iemand die steeds mailt om prijzen (ik zal niet overdrijven 20 à 25mails)voor model auto's nu ja niemand is verplicht eh om te kopen en vragen staat vrij. Maar op den tijd wordt je toch wel beu...maar ik blijf toch vriendelijk en antwoord ik z'n mails....>>FUN MAILER :|
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

jochen schreef:der is ook iemand die steeds mailt om prijzen (ik zal niet overdrijven 20 à 25mails)voor model auto's >>FUN MAILER :|
Ik kan wel raden wie dat is :lol:
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

heejz allemaal,

Vandaag heb ik mijn murcielago binnen gehad van Fred...En op wat voor manier...

Hij is hem persoonlijk komen overhandigen en ik kreegn gelijk een lift van jochen en frederik naar de beurs in houten...(in de alfa romeo 156 sw :worshippy: :angel: )

Heb deze twee heren nu in IRL mogen ontmoeten en al met al een top dag :thump_up: ...

Ik ga zeker vaker zaken doen met deze twee heren :!: . De foto's zullen binnenkort volgen op mijn prive topic...

Heren, hardstikke bedankt voor het zaken doen en ook de geweldige dag in houten...en de opel-dtm heeft al een plaatsje gevonden opmijn treinbaan :worshippy:

greetz,


jerico
Afbeelding
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

jaja, Jochen heeft een knappe alfa en zo te horen en al paar keer gezien gaat em best nog voorruit ook :wink: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

jerico schreef:Heren, hardstikke bedankt voor het zaken doen en ook de geweldige dag in houten...
Graag gedaan ...
jerico schreef:en de opel-dtm heeft al een plaatsje gevonden opmijn treinbaan :worshippy:
foooootoooooo :)
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

niets dan lof over fred en jochen :worshippy:
heb mijn f40 bij hun gekocht voor een hele goede prijs,en ben deze persoonlijk gaan afhalen,hebben samen nog een leuke avond gehad en lekker gegeten :dance: bij hun is het woord klantenservice nog de echte betekenis van het woord,ga zeker nog meerdere modellen bij hun kopen
kortom topverkopers :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

dit weekend mijn fxx opgehaald, nog even praatje geslaan met fred

hij had nog zijn dino bij om eens te showen. had graag gezien of de hotwheels beter was dan de anson die ik nu heb

:thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Bericht door rpi »

Ik heb pas een Kyosho Ferrari F40, Ferrari 328GTB en een Minichamps Porsche 911 (1983) bij Xiphias en Jochen besteld.

Top communicatie (snel, adequaat), scherpe prijzen en geen moeite lijkt ze te veel.

Modellen zijn in perfecte staat aangekomen en waren goed verpakt.

Top! :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
skyline_fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 18:06
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

Bericht door skyline_fanatic »

Heb net een Veyron gekocht zoals gewoonlijk uitstekende service :worshippy: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
1:1 Golf VI GTI
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Ik wou deze site even nader bekijken... maar ik kom uit op Kapaaza :?

Hebben jullie geen eigen .be :?:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Ik heb nog niks gekocht, maar mischien komt daar verandering in.
Had wel belang bij die groene murcielago, maar me portomonee laat dat niet toe. :lol:
Gebruikersavatar
skyline_fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 18:06
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

Bericht door skyline_fanatic »

Lexusfreak schreef:Ik heb nog niks gekocht, maar mischien komt daar verandering in.
Had wel belang bij die groene murcielago, maar me portomonee laat dat niet toe. :lol:
Die 40th anniversary ? Net hetzelfde is maar een heel klein beetje boven mijn limiet :D
1:1 Golf VI GTI
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Bericht door jochen »

Opel-DTM schreef:Ik wou deze site even nader bekijken... maar ik kom uit op Kapaaza :?

Hebben jullie geen eigen .be :?:
wordt eraan gewerkt, nog even geduld... :wink:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Lexusfreak schreef:Ik heb nog niks gekocht, maar mischien komt daar verandering in.
Had wel belang bij die groene murcielago, maar me portomonee laat dat niet toe. :lol:

Niks besteld nu, maar wou wat bestellen ze hadden me gegevens gestuurd om geld over te maken, maar te weinig gegevens gekregen, dus erom gemaild....maar kreeg ik een k*t reactie terug....
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

Lexusfreak schreef:[..]


Niks besteld nu, maar wou wat bestellen ze hadden me gegevens gestuurd om geld over te maken, maar te weinig gegevens gekregen, dus erom gemaild....maar kreeg ik een k*t reactie terug....
Beste Ruben, (en alle andere medelezers)

Je vroeg via Kapaza prijs voor een setje velgen, we hebben geantwoord met een scherpe prijs (21€).

Je antwoorde dat de prijs duur was en je beter een model kon kopen die die velgen had omdat dat blijkbaar goedkoper zou uitkomen (20€).

Ik heb je dan gevraagd waar je zo een model (1/18 Ferrari 360 Modena Stradale) kon kopen voor die prijs, omdat ik er voor die prijs ook wel interesse in heb. U hebt niet geantwoord op onze vraag en ons gewoon plat uitgelachen met de woorden "Dat ga ik niet vertellen hahaha...". (zal ik onze mail communicatie hier neerzetten?)

Geïrriteerd op uw (manier van) antwoorden heb ik op hetzelfde niveau geantwoord. Trouwens, u heeft in tegenstellen wat u hier beweerd WEL voldoende gegevens (naam, IBAN en BIC) gekregen om de overschrijving in orde te maken.

Als je een verhaaltje vertelt, vertel het dan alstublieft helemaal.
Plaats reactie