Modelautokampioen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik heb er nu 2 keer iets besteld via internet en zelf even afgehaald om te kijken wat voor mensen het zijn. Hele aardige jongens en ze hebben soms leuke aanbiedingen. Maar je kunt er gerust bestellen :thump_up:
Afbeelding
Ravens
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 17:40

Bericht door Ravens »

Deze is 10 euro goedkoper dan Schuiten :o

http://www.modelautokampioen.nl/index.p ... =0&pid=608 En meerdere mustangs zijn ook goedkoper
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
Captain Jack Sparrow
Berichten: 179
Lid geworden op: do 21 jun 2007 22:20
Locatie: zandhoven
Contacteer:

Bericht door Captain Jack Sparrow »

een keer modelen gaan afhalen en 1 keer besteld

zeer vriendelijk mensen kregen te drinken aangeboden toen ze vernamen dat we (ik en mijn broer) van over de grens kwamen.

De modelen die ik verzamel (skylines van autoart) zijn daar redelijk van prijs. Ik kijk natuurlijk ook op andere plaatsen en als ze daar goedkopen zijn dan koop ik ze daar

Ik krijg altijd zeer snel antwoord op mijn vragen, en ik heb die al serieus
lastig gevallen met vragen :)
Ferraghini
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 08 jun 2005 16:33
Locatie: Leusden

Bericht door Ferraghini »

Ik heb een Carrera GT daar besteld en zelf afgehaald. Vriendelijke eigenaar en de Carrera GT van AA was daar 5 euro goedkoper!
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Heb er wel eens een Ford Crown victoria police, Subaru Type R en nog wel wat maar dat schiet me nu even niet naar binnen :mrgreen: . Voor de rest een goede service en sommige aanbiedingen zijn echt goedkoop :clap:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Bamies
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 05 jan 2007 01:22
Locatie: Zuid-Holland

Re: Modelautokampioen

Bericht door Bamies »

Heb zojuist weer een bestelling ven hen ontvangen, maar mijn ervaring gaat nu toch wel naar de negatieve kant.

De eerste 3 modellen waren goed, maar de laatste 3 waren allen beschadigd. Bij één was een wiel overduidelijk scheef, bij de 2de was er een portierhandvat ingedeukt. En nu bij de laatste weer schade die bij controle duidelijk te zien is. Ik krijg zelf het idee dat ze weten dat de schade er is en dat ze hem vervolgens toch opsturen zonder vermelding...

Dit vind ik erg slordig en heeft te maken met een stukje kwaliteitscontrole en service. Ik ben dus klaar met deze lui :thump_down:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Modelautokampioen

Bericht door Lexusfreak »

Bamies schreef:Heb zojuist weer een bestelling ven hen ontvangen, maar mijn ervaring gaat nu toch wel naar de negatieve kant.

De eerste 3 modellen waren goed, maar de laatste 3 waren allen beschadigd. Bij één was een wiel overduidelijk scheef, bij de 2de was er een portierhandvat ingedeukt. En nu bij de laatste weer schade die bij controle duidelijk te zien is. Ik krijg zelf het idee dat ze weten dat de schade er is en dat ze hem vervolgens toch opsturen zonder vermelding...

Dit vind ik erg slordig en heeft te maken met een stukje kwaliteitscontrole en service. Ik ben dus klaar met deze lui :thump_down:
:eh:


Het kan ook aan de fabrikant liggen hoor....
Bamies
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 05 jan 2007 01:22
Locatie: Zuid-Holland

Re: Modelautokampioen

Bericht door Bamies »

Kan ja, maar 3 van de 6 modellen beschadigd toeval :eh:

Dan nog, de betreffende schade is in één oogopslag te zien. Lijkt me dus sterk dat ze het model goed gecontroleerd hebben...

De reactie na het sturen van een mail was ook niet om overnaar huis te schrijven;

''Op elk model is wel iets aan te merken'' :thump_down:
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Modelautokampioen

Bericht door MiddleMan »

Bamies schreef:Kan ja, maar 3 van de 6 modellen beschadigd toeval :eh:

Dan nog, de betreffende schade is in één oogopslag te zien. Lijkt me dus sterk dat ze het model goed gecontroleerd hebben...

De reactie na het sturen van een mail was ook niet om overnaar huis te schrijven;

''Op elk model is wel iets aan te merken'' :thump_down:
Dat is inderdaad wel een beetje en goedkoop antwoord. Het zou ze sieren als ze de modellen zelf even vlug zouden controleren, of dat ze je nu de kans geven om het spul terug te sturen/langs te brengen. :eh:
Instagram: DutchC6
Bamies
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 05 jan 2007 01:22
Locatie: Zuid-Holland

Re: Modelautokampioen

Bericht door Bamies »

Ik kreeg wel de kans om het model terug te sturen. Maar ik vroeg om een korting. Ik kan het model wel terugsturen, maar dat kost me ten eerste dubbel verzendkosten en het model wordt vervolgens weer gewoon te koop gezet en zo zit een ander dus opgescheept met een beschadigd model.

Wat ik nu ga doen is het model zelf te koop zetten en daarbij de schade WEL vermelden.
Gebruikersavatar
Airstriker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 13 feb 2008 17:25

Re: Modelautokampioen

Bericht door Airstriker »

Zaterdag 09 Feb een AA Mercedes 190E Evo2 bestelt. Woensdag was hij binnen, sneller dan verwacht.

De verpakking was redelijk maar had beter gekunt; De AAdoos zat in een andere (net iets grotere) doos met daar rond een aantal stukken karton.


Overall toch een goede ervaring
Angelique
Berichten: 39
Lid geworden op: do 20 mar 2008 14:30
Contacteer:

Re: Modelautokampioen

Bericht door Angelique »

Afgelopen woensdag de boel besteld en gisteren kreeg ik netjes een telefoontje dat het door mij bestelde model een beschadiging had op het kapje, model was verder helemaal goed en nu kreeg ik het model gratis van hun. En of ze het geld mochten terug storten op mijn rekening. :worshippy: :worshippy:
Heb vervolgens een ander model erbij besteld. En zelf nog iets bijbetaald.
Vond dit echt geweldige service!!!!! :thump_up:
Mijn complete Audi verzameling staat op: **www.mijndroomautoiseena3.nl**
Uitspraak van het jaar: Komt wel goed ....schatje! :-)
AudiFahrer
Berichten: 40
Lid geworden op: do 11 okt 2007 20:34

Re: Modelautokampioen

Bericht door AudiFahrer »

Ik heb vandaag mijn Minichamps Audi A4 3.2 limousine (1:18) mogen ontvangen.
Verpakkingswijze keurig in orde :thump_up:
Het model heeft helaas wat kleine schade's
- achterlicht lag eruit (heb deze er nog kunnen inklikken, hoop dat ie blijft zitten)
- lakschade aan de motorkap (in de naad)
- kofferbakdeksel sluit vreemd (scheef)

Moet ik hier een klacht over indienen of het hierbij laten?

Gr. Kevin
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelautokampioen

Bericht door Tom_Aston-Martin »

als ik jou was, zou ik er achteraan gaan! want dit is geen kleine schade :shock:
Afbeelding
AudiFahrer
Berichten: 40
Lid geworden op: do 11 okt 2007 20:34

Re: Modelautokampioen

Bericht door AudiFahrer »

het is weer uitstekend opgelost :thump_up:
Plaats reactie