Verf verwijderen ?????

Voor alle vragen over verf en decals kan je hier terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rayzer
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 13 mar 2006 19:01
Locatie: Harderwijk

Verf verwijderen ?????

Bericht door rayzer »

Ik weet niet of dit wel de juiste plek is om deze vraag te plaatsen, maar aangezien hier veel mensen kijken die met projecten bezig zijn dacht ik , ik probeer het maar.

Het betreft het volgende.

Ik heb van bb freak een mooie golf gekocht die hij heeft getuned het enige nadeel was dat de verf niet goed was gelukt (dat had hij mij van te voren al netjes gemeld).
Nu wil ik toch graag de auto opnieuw gaan spuiten alleen weet ik niet hoe ik de verf moet verwijderen.

De auto is gespoten met motip verf en daarna is er een blance lak overheen gegaan.
En om het verhaal nog wat moeilijker te maken, het is eigenlijk niet mogelijk om de auto helemaal los te halen omdat er verlichting in de auto is geplaatst en ik ben bang dat als ik hem demonteer ik dit dermate beschadig.

Wie o wie heeft misschien een idee of tip hoe ik dit het beste kan aanpakken.
B.v.d.
Rayzer :?: :?: :?:

[MOD.edit: verplaatst naar "diskussie over artikelen in de kennisbank". door Matt Modelautos]
Afbeelding
Afbeelding VW-4-LIFE
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Ik kreeg gisteren een advies met een ovenreiniger (kan nu even niet op de naam komen) maar als iemand iets beters voor plastic!!! weet hoor ik het graag.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

kijk eens in het onderwerp de pits, 2de blad daar staat een topic over blank maken , hier halen ze verschillende produkten aan . kwam hier ook juist zien voor een middeltje om een model verfvrij te maken, beetje zoeken en je vindt het wel :wink:
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Plaats reactie