Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door coolpappa04 »

hey leuk topic,
eigenlijk mag ik niet klagen met mijn vrouwtje, ze vind het wel een dure hobby maar anderzijds verrast ze me af en toe met en modelletje :dance: :dance: zeker de cars serie vind ze wel leuk :) het spijtige is natuurlijk plaatsgebrek als het aan mij lag zou ik een volledige muur willen volzetten met modellen maar dat mag ik wel vergeten...
ook zijn we bij guy (bondracer)op bezoek geweest en mijn vrouwke was één en al oor toen guy zei dat hij om de zoveel maanden zijn vitrine herschikt met nieuwe modellen (verdikke toch hé :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Bondracer »

coolpappa04 schreef:hey leuk topic,
eigenlijk mag ik niet klagen met mijn vrouwtje, ze vind het wel een dure hobby maar anderzijds verrast ze me af en toe met en modelletje :dance: :dance: zeker de cars serie vind ze wel leuk :) het spijtige is natuurlijk plaatsgebrek als het aan mij lag zou ik een volledige muur willen volzetten met modellen maar dat mag ik wel vergeten...
ook zijn we bij guy (bondracer)op bezoek geweest en mijn vrouwke was één en al oor toen guy zei dat hij om de zoveel maanden zijn vitrine herschikt met nieuwe modellen (verdikke toch hé :evil: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Euh Peter :oops: , ik doe dit niet alleen met mijn modellen maar ook met ons Leen :mrgreen: , stuur deze ook geregeld voor drie maanden de zolder op om er dan tijdelijke ene Sharon voor drie maanden af te halen :angel: , 't is maar een ander tafel doet eten niewaar. De taart is maandagavond volledig gedegusteerd geweest , was weer een leuk bezoekje :thump_up:
Guy
:wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door coolpappa04 »

Bondracer schreef:
coolpappa04 schreef:hey leuk topic,
eigenlijk mag ik niet klagen met mijn vrouwtje, ze vind het wel een dure hobby maar anderzijds verrast ze me af en toe met en modelletje :dance: :dance: zeker de cars serie vind ze wel leuk :) het spijtige is natuurlijk plaatsgebrek als het aan mij lag zou ik een volledige muur willen volzetten met modellen maar dat mag ik wel vergeten...
ook zijn we bij guy (bondracer)op bezoek geweest en mijn vrouwke was één en al oor toen guy zei dat hij om de zoveel maanden zijn vitrine herschikt met nieuwe modellen (verdikke toch hé :evil: :mrgreen: )
Euh Peter :oops: , ik doe dit niet alleen met mijn modellen maar ook met ons Leen :mrgreen: , stuur deze ook geregeld voor drie maanden de zolder op om er dan tijdelijke ene Sharon voor drie maanden af te halen :angel: , 't is maar een ander tafel doet eten niewaar. De taart is maandagavond volledig gedegusteerd geweest , was weer een leuk bezoekje :thump_up:
Guy
:wink:
ha guyke,nu begrijp ik waarom ze zo uitbundig deed op de trampoline,ze mocht nog eens buiten die dag!! :whistle: :whistle: :D :D :lol:
sorry hé leentje!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Bondracer »

Hey Peter, wacht maar af, mijn beurt komt ook nog. Groetjes madam Bondracer
Ps, aan alle verzamelaars "lang leve de auto" :dance: is het nu groot of klein.. :worshippy:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Honda.f1 »

mijn moeder vind dat ze allemaal maar op elkaar lijken en onzin dat ik van elke race een model wil hebben. De laatste tijd koop ik meer gt's dan F1 en dat snapt ze ook weer niet haha, omdat ik voordat ik f1 spaarde gt's had en die uiteindelijk allemaal had verkocht :D

m'n vriendin daarentegen vind het wel mooi. als we savonds in bed liggen ligt ze er wel is naar te kijken en dan zegt ze: het zijn er wel veel he? jammer dat ze in de dozen zitten. een vitrinekast zou wel mooier staan denk ik. ik denk wel dat ik gezegend ben met zo'n vriendin
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gebruikersavatar
Gerben Olsder
Berichten: 950
Lid geworden op: wo 09 feb 2005 21:27
Schaal: 1:43
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Gerben Olsder »

mijn vrouw is er een uit duizenden. Uiteraard, anders was ik er denk ik ook niet mee getrouwd :D :cool:
Ze gaat meestal mee naar beurzen en helpt dan ook mee zoeken. En soms vind ze dan ook nog wel wat.
Op zich vind ze het wel wat veel soms en ook wel veel geld maar dan zeg ik (uiteraard) dat ik niet rook of elke avond in de kroeg zit.
En qua ruimte heb ik ook geen gebrek (voorlopig). Gewoon genoeg kasten neer zetten zodat je voorlopig vooruit kan. :lol:
Dus kan ik wel zeggen dat ik niet mag klagen. En dat doe ik ook niet. :roll:

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Porsche »

Mijn vrouw zegt ,, het zijn er wel veel hé '' Je kan voor dat geld al een mooie 1/1 kopen !
En dat blijft maar duren ! Zou je niet stilaan ermee stoppen :eh: :wink:
T' ja zo blijf je maar aan het kopen hé :P :angel:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door St. Paul »

PORSCHE schreef:Mijn vrouw zegt ,, het zijn er wel veel hé '' Je kan voor dat geld al een mooie 1/1 kopen !
Ik zou antwoorden: "of een 2de vriendin onderhouden". :mrgreen: Wedden dat ze er geen problemen meer van maakt. :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Porsche »

St. Paul schreef:
PORSCHE schreef:Mijn vrouw zegt ,, het zijn er wel veel hé '' Je kan voor dat geld al een mooie 1/1 kopen !
Ik zou antwoorden: "of een 2de vriendin onderhouden". :mrgreen: Wedden dat ze er geen problemen meer van maakt. :dance:
:idea: :D
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Timo911 »

Bij mij intresseerd het haar gene zak :p
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Peter Parker »

Ik besef dat ik ook wel een leuke 2 CV had kunnen kopen, maar dan nog het onderhoud, een garage zoeken, :doh: Mijn wagentjes in de vitrine hebben dat gelukkig niet nodig.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Ricardo »

Peter Parker schreef:Ik besef dat ik ook wel een leuke 2 CV had kunnen kopen, maar dan nog het onderhoud, een garage zoeken, :doh: Mijn wagentjes in de vitrine hebben dat gelukkig niet nodig.
:snooty: niet helemaal waar, je vergeet de vitrine :mrgreen: en zonder een beetje onderhoud, worden ze wel erg stoffig :D
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Fruitcake »

Mijn vriendin vind het wel leuk, ze heeft me laatst zelfs overgehaald om deze Exoto Chaparral te kopen omdat ze hem zo leuk vond, en ik kon hem toch goedkoop krijgen dus waarom niet :)

Ze heeft wel een dure smaak want daarvoor vond ze mijn Exoto Jaguar XJR-9 IMSA GTP van Lammers het mooiste :mrgreen:

En van familie en vrienden krijg ik ook veel complimentjes, vooral de Exoto Le Mans racers krijgen veel aandacht :thump_up:
Laatst gewijzigd door Fruitcake op ma 07 jul 2008 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door Ferrari10flrb »

Fruitcake schreef:Mijn vriendin vind het wel leuk, ze heeft me laatst zelfs overgehaald om deze Exoto Chaparral te kopen omdat ze hem zo leuk vond, en ik kon hem toch goedkoop krijgen dus waarom niet :)

Ze heeft wel een dure smaak want daarvoor vond ze mijn Exoto Jaguar XJR-9 IMSA GTP van Lammers het mooiste :mrgreen:

En van familie en vrienden krijg ik ook veel complimentjes, vooral de Exoto Le Mans racers krijgen veel aandacht :thump_up:
Ken dat probleem, Het verzamelen kan haar niet zo boeien, echter mijn vriendin vind de Exoto's ook verreweg de mooiste net als de 1/18 BBR's. 1/43 (mijn schaal) vind ze maar speelgoed
Gebruikersavatar
V480-S60
Berichten: 180
Lid geworden op: za 22 dec 2007 17:01

Re: Wat vindt je vrouw/man/vriend/vriendin van je hobby?

Bericht door V480-S60 »

Goh, nog helemaal niet gereageerd hier door mij.

Wat dat betreft ben ik ook wel gezegend met een meedenkende vrouw. Zelf is ze namelijk ook behoorlijk autogek.
Het enige nadeel is dat ze dus als ik een model via internet of de beurs koop de tegenwaarde direct van de rekening haalt en dat in haar eigen spaarpotje stopt. Dus is de hobby dubbel zo duur. 8)

Verder wil ze maximaal de twee huidige Bertby's in de kamer. Ik kom dus een beetje in ruimteproblemen. Maar hopenlijk volgend jaar de zolder eindelijk inrichten. Kunnen daar de overige auto's in een paar mooie Billy's. 8)
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Plaats reactie