1:18 audi quattro autoart

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

1:18 audi quattro autoart

Bericht door LorenzoGrootveld »

Beste forumleden,

Weet iemand mischien welke betrouwbare modelauto winkel een 1:18 audi quattro straat versie nog op voorraad heeft overal staat onbekend of uitverkocht. Of mischien heeft iemand er thuis nog eentje staan waar die van af wil ? Ik zit er al lang voor te kijken om die aan mijn audi collectie toe te voegen.

grtz,

Lorenzo
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: 1:18 audi quattro autoart

Bericht door alain_1978 »

Op de website van Modelissimo staat nog een nieuwe Audi Sport Quattro SWB 1984 donkergroen van AutoArt.
Ze hebben ook nog Audi Quattro Coupe 1981 in goudkleur of zwart van Sunstar.
Je kan dus nog kiezen hoeveel je wilt uitgeven.
Laatst gewijzigd door alain_1978 op ma 18 mar 2013 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: 1:18 audi quattro autoart

Bericht door goededag »

welke kleur? de Swb of lwb?
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: 1:18 audi quattro autoart

Bericht door LorenzoGrootveld »

ik zit nu op de site van modelissimo te kijken zie inderdaad 2 audi quattro's staan een swb en een lwb maar ik zie ook dat het een duitse site is en ik woon nou niet echt om de hoek bij duitsland dus ophalen is niet echt een optie en ik weet niet wat de verzend kosten zijn om het bij mij thuis te krijgen ?
Ik zoek het liefst een lwb maar een swb past ook wel bij mijn collectie en de kleur maakt mij niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: 1:18 audi quattro autoart

Bericht door alain_1978 »

LorenzoGrootveld schreef:ik zit nu op de site van modelissimo te kijken zie inderdaad 2 audi quattro's staan een swb en een lwb maar ik zie ook dat het een duitse site is en ik woon nou niet echt om de hoek bij duitsland dus ophalen is niet echt een optie en ik weet niet wat de verzend kosten zijn om het bij mij thuis te krijgen ?
Ik zoek het liefst een lwb maar een swb past ook wel bij mijn collectie en de kleur maakt mij niet zoveel uit.
Verzending naar Nederland kost 10 Euro. Ze zijn correct, verpakken goed en verzenden snel.
Ik heb er absoluut geen klagen over en heb er al veel gekocht.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie