Verzamel 'doelen' voor 2015

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door v8-vette »

Leek mij een leuk topic om eens te openen.
We zijn al redelijk op weg voor 2015, dus nu ben ik erg benieuwd welke verzamel doelen jullie voor dit jaar allemaal hebben.
Welke modellen zijn dit jaar must haves? Welke ga je na lang twijfelen eindelijk eens aanschaffen? Of ga je je opstelling compleet omgooien?
Deel het hier. 8)

Alles kan veranderen.
Ik hoop dit jaar de 1:18 versie van de Spark Corvette C7.R aan te schaffen. Een flinke uitgave maar wel eentje die ik graag zou willen doen. Vele websites verwachten hem zeer binnenkort al, dus ik ben benieuwd.
Daartegenover staat dan weer een redelijk goedkope Corvette C7 Stingray Z51 van Maisto tegenover.
Verder hoop ik buiten mijn Corvette's om iets van een thema of filosofie te kunnen creëren voor de rest van mijn verzameling, het is nu wat te divers. :angel:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Peter Parker »

Ik ga nog even door met de oudjes van Monte Carlo. Vooral voor de reclame periode. De oude wagens met een nummer en wat extra lampen zo voor ongeveer 1969.
Afbeelding
Zoals deze van vandaag!
Corvetteboy
Berichten: 308
Lid geworden op: za 21 jan 2006 19:23
Schaal: 1:43
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Corvetteboy »

Ik ga vrolijk verder met wat ik bezig was, dat is dus:

24H Spa, 24H Le-Mans, en andere endurance races (blancpain sprint, IMSA,...)
Allemaal 1:43 en Spark.

Verder verzamel ik sinds enkele maanden Mclaren F1 GTR's vooral van HPI. Komend jaar dus hiervan wel nog wat modellen toevoegen. Ook wachten op de Mclaren modellen die TSM nog gaat uitbrengen. Ook wil ik een paar 1:18 Mclarens toevoegen. Minichamps zou er dit jaar enkele uitbrengen.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Schumi28 »

Ik wil dit jaar weer eens gaan beginnen met updates plaatsen op t forum :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door v8-vette »

Schumi28 schreef:Ik wil dit jaar weer eens gaan beginnen met updates plaatsen op t forum :mrgreen:
Prima doel! :thump_up: :mrgreen:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door St. Paul »

HPI Mclaren F1..... Tot ik zag dat TSM ook komt met een Lark versie. En nog beter ook.... :dance:

Verder Le Mans 2014 en aangezien de tickets er al zijn 2015, verder met Bruce Mclaren. En mss eindelijk eens echt een handtekening scoren op 1 vd platen. :twisted:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Rossy »

De 2015 Mustang in de kast zien te krijgen en verder mijn Mustang verzameling verder zien uit te breiden.
En ook mijn collectie met modellen van auto's die ik ooit in mijn bezit had.
Daar ontbreken er ook nog genoeg.
En misschien nog een paar Ford Pick-ups erbij.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Jolly Club »

Verzamelen staat op een laag pitje hier, maar helemaal verdwenen is de prikkel niet.

Ik wil mijn 1:43 WRC/Rally collectie verder uitdunnen, heb nog enkele tientallen staan. Het meeste is al uit de vitrine, maar ik vind Marktplaats zoveel werk.
In het verlengde van Peter Parker's bijdrage hierboven, hoop ik dit jaar nog een paar 1:43 Monte Carlo Mini's aan mijn verzameling toe te voegen.
Heb een tijd geleden bedacht dat ik een vitrine vol wil met allemaal dezelfde rood/witte Coopertjes met allemaal een ander nummer erop. Omdat het kan. :mrgreen:

Wellicht komt er nog uitbreiding op het 1:12 front. Heb nu drie Premium Classixxs Mini's staan, en twijfel nog over een vierde (de blauwe :worshippy: ).
Ook de nummer #37 van Sun Star is nog in het vizier, maar niet voor de adviesprijs die ze vragen bij pre-order.

Belangrijkste doel is echter om de 1:1 Cooper weer aan een geldige APK te helpen; het begint na 6/7 maanden stilstaan wel te irriteren..

Afbeelding

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door NetForce84 »

Ik ga verder met mijn 24H wagens op 1:18.
Heb wel beslist om mij te focussen op GT's en geen LMP wagens meer.

Mijn doel voor dit jaar is onder andere de Spark Corvette C7R Le Mans, mogelijks nog een Aston Martin van Le Mans en in bestelling heb ik al de BMW Z4 GT3 staan van Marc VDS. En wie weet nog een Mercedes SLS AMG GT3... :oops:
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Jaap »

Net als V8-vette wil ik ook meer actief worden weer. :oops:

In de verzameling ben ik ook aan het uitdunnen geweest. Ik had minder ruimte voor de modellen en ben toen kritisch gaan kijken wat wel weg mocht.
Maarrr ook wel wat modellen bijgekocht in 2014 en ik wil in mijn verzameling de Group B rally kanonnen gaan verzamelen. Inmiddels heb ik de Audi Quattro A2, Audi Sport Quattro, Ford RS200, Lancia 037 Rally en de Peugeot 205 T16 al staan!

Verder ben ik bezig met een website te maken voor mijn modelbouw. Ik heb momenteel een gratis site, maar daar komen steeds meer reclame op :evil:
Door mijn werk als grafisch vormgever in de reclamewereld kan ik ook wel websites maken, dus dan maar een domein betalen en een goede website!!
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Ik wil dit jaar weer eens gaan beginnen met updates plaatsen op t forum :mrgreen:
En er een site op nahouden :mrgreen:

Alles omgegooid en de focus helemaal op Porsche gelegd, mijn signature series uitbereiden en elke ubergeile GT3 willen hebben, verder de Vette Le Mans is stand houden en de Bernd SLS op de planken krijgen, maar most of all eerst maar eens beginnen met de mancave :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door rsh_scuderia »

Dit jaar hoop ik wat fijne wagentjes toe te kunnen voegen die ik al een tijdje wil hebben. Een Ferrari 458 Speciale van BBR, TSM Honda-McLarens van Senna en ook hoop ik dat er een fijne F-Type uit gaat komen.

Echter, als er een 1:1 blauwe Japanse cabrio in het icht komt dan gaat alles in de ijskast :ja:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:Dit jaar hoop ik wat fijne wagentjes toe te kunnen voegen die ik al een tijdje wil hebben. Een Ferrari 458 Speciale van BBR, TSM Honda-McLarens van Senna en ook hoop ik dat er een fijne F-Type uit gaat komen.

Echter, als er een 1:1 blauwe Japanse cabrio in het icht komt dan gaat alles in de ijskast :ja:
Asjeblieft!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Markopolo »

Of deze :thump_up:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Verzamel 'doelen' voor 2015

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie