"OPROEP" Het FORUM !!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: "OPROEP" Het FORUM !!

Bericht door Schumi28 »

V480-S60 schreef: do 30 dec 2021 19:24 En inmiddels al weer 2,5 maand verder. Helaas nog steeds geen antwoord. Het blijft helaas een dooie boel zo.
Dat ligt naar mijn idee echt niet aan een upload mogelijkheid hoor
Maar hoeveel mensen gaan dit daadwerkelijk gebruiken, hoeveel tijd en moeite moet je erin steken om het werkend te krijgen?
Daarnaast krijg je denk ik weer problemen als je een verkeerd formaat wil uploaden, moet je die verkleinen, ook allemaal weer technische uitdagingen?

Als je maar zorgt dat je foto ergens openbaar online staat, in je google foto's, of op een soortgelijke plek en de URL kopieren en klaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
V480-S60
Berichten: 180
Lid geworden op: za 22 dec 2007 17:01

Re: "OPROEP" Het FORUM !!

Bericht door V480-S60 »

Zolang hier geen directe upload mogelijkheid wordt opengezet kan en zal ik hier geen foto's plaatsen.
Webhosting of een partij als photobucket is vele malen omslachtiger dan de standaard in php forumsoftware ingebouwde upload mogelijkheden waarbij heel veel kan qua automatische instellingen.

Daarnaast vertik ik het om geld te betalen voor een derde partij waarbij ik foto's ben kwijtgeraakt. (photobucket!) zeker omdat ik dat dan nodig zou moeten hebben om op alleen dit forum mijn foto's te delen. Dat is het mij gewoon niet waard. (Niet dat ik het niet kan betalen. Ik wil het niet betalen!)

Maar goed het wordt dus blijkbaar niet opengezet om bijlages te plaatsen. Ik weet voldoende. Jammer er worden echt teveel beren op de weg gezien.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Plaats reactie