Fotografie topic

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Vli3t
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 jul 2020 09:52
Schaal: 1:18

Fotografie topic

Bericht door Vli3t »

Wellicht is er al topic over (gweest) maar zijn er nog forumleden die fotografie leuk vinden?
Post hier je werk/tips en ideeen,

Ik ben paar jaar geleden simpelweg beginnen met foto's maken en zodoende in de praktijk de fotografie een beetje onder de knie te krijgen.
Zal zeker niet zeggen dat het topwerk in maar leuk genoeg voor de hobby.

Hier een paar van mijn kiekjes;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Fotografie topic

Bericht door St. Paul »

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Vli3t
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 jul 2020 09:52
Schaal: 1:18

Re: Fotografie topic

Bericht door Vli3t »

Mooie foto's, is dat voor wek of uit hobby?
Ik heb geen instagram dus ik kan niet alles zien, maar wat ik zie zitten er mooie platen tussen. :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Fotografie topic

Bericht door St. Paul »

Niet echt de ambitie om hier werk van te maken toen ik er mee begon. Maar toen wist ik nog niet wat voor een waardeloze werkgever ik ging treffen. :mrgreen:

Nee, in 2011 met Marcopolo/Curbstone models en Schumi28 voor eerst in 9 jaar weer eens naar LeMans geweest. Met camera. En dat tot 2017 volgehouden. Omdat ik nooit wat met de foto's deed eens wat op insta gezet en kwam er snel achter dat ik 30.000 foto's gemaakt had die mwah waren. Dus wat serieuzer materiaal gekocht en vooral kijken op insta hoe anderen het doen. Laatste 2 jaar aardig gegroeid maar kwan altijd beter. :roll:

Nu de transitie aan het maken van leunen op de camera naar meer zelf de instellingen bepalen. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Vli3t
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 jul 2020 09:52
Schaal: 1:18

Re: Fotografie topic

Bericht door Vli3t »

St. Paul schreef:Maar toen wist ik nog niet wat voor een waardeloze werkgever ik ging treffen
Lol hahahahahah

Op lemans kan je zeker goed oefenen, en het is zo leuk daar. Deze ook daar geschoten, wel met goedkope hardware.
Afbeelding

Volgens mij is het erg moeilijk om nog brood te verdienen met foto's maken. Met de komst van betaalbare spiegelreflex, als paddenstoelen uit de grond schieten de hobbyfotografen omhoog.
Plaats reactie