Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Stel je hier even voor

Bericht door Muiter »

Door een blunder van ondergetekende is het vorige topic helaas verdwenen :doh:
Alle leden kunnen zich in dit topic voorstellen.

Ik zal zelf het goede voorbeeld geven zoals een goede beheerder dat hoort te doen :thump_up:
Ik ben Mark Ruiter en 24 jaar. Mijn obsessie is autosport en dan vooral de Formule 1, daarom spaar ik ook bijna uitsluitend Formule 1 1:18 schaalmodellen. Daarnaast ben ik ook nog getrouwd en ben ik bezig met de laatste loodjes van de avond-MTS werktuigbouw.
Verder werk in een machinefabriek/constructiewerkplaats als bankwerker/lasser/tekenaar/constructeur/monteur. In de schaarse vrije tijd die ik heb doe ik mijn best als forumbeheerder en voorzitter van Stichting Modelautoforum.nl

Ik verzamel vooral Formule 1 in de mooie schaal 1:18.
Laatst gewijzigd door Muiter op do 16 feb 2006 20:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Stel je hier even voor

Bericht door Markopolo »

My name is: Mark ben 27 jaar en heb een vriendin B. en 2 cats, en woon in het Braboland van Nederland
Ik werk fulltime als chef en verplaats me in een VW Polo, vandaar de nick ;)
Ik verzamel voornamelijk DTM, Porsche en Senna en wat F1, volg ook erg veel autosport, en ga regelmatig naar een circuit.
Laatst gewijzigd door Markopolo op zo 16 jan 2005 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thegs
Berichten: 253
Lid geworden op: di 04 jan 2005 21:25
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Ik ben Gerwin, ik ben 16 jaar en zit in HAVO 5. Ik verplaats me op een Yamaha TZR 50. Ik werk bij de Shell, een paar uurtjes in de week. Ik verzamel eigenlijk alles.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

:mrgreen: welkom op dit gezellige en verslavende forum :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Alles pleitos :shock:

Ik ben Ricardo nu 24 jaartjes jong. Woonzaam in het hoge noorden. Er gaat niets boven Groningen :lol: Ik verzamel over het algemeen 1:18 modellen. Veelal Autoart, maar de laatste tijd heb ik ook een aantal landrovers gekocht van UH. Koop gewoon wat ik leuk vind en zo groeit de verzameling gestaag. Meer info :?:

http://www.ricardomulder.tk :!:
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Ik ben Frenk (eigenlijk Franklin, maar sinds ik kon lopen wordt ik al Frenk genoemd). :mrgreen:
Ik ben een fanatieke F1 kijker, en zo dus aan het verzamelen geslagen.

Ik verzamel Jos Verstappen, maar deze leek uitgestreden te zijn. Toen maar een paar andere Nederlandse coureurs gaan verzamelen. :thump_up: (mn Coronel, Lammers, Luijendijk en Hezemans)

Ik werk als automonteur en nog vele 'bijbaantjes' :mrgreen:
Ik rijdt een Baleno GTI, waaraan het nodige is gebeurt.

Mijn verdere hobby's zijn : voetbal, vechtsporten, tekenen enz.enz.

Nou dit was het zo een beetje wel :thump_up:
Laatst gewijzigd door Frenk74 op zo 16 jan 2005 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Ik ben René en ben werkzaam bij een modelautogroothandel :mrgreen: .
Ben gek op alle gemotoriseerde sporten, vooral amerikaanse. Ik ben ook gek van hardrock, heavy metal, punk etc. Ik rijd rond in een Astra Station, een Fiat 126 of op een Honda Nighthawk. Ik woon met vrouw, 2 kids en hond in het Noordhollandse Egmond Binnen
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Ik ben Rob, 22 jaar en studeer aan de economische faculteit van de universiteit van maastricht, 4e jaars. Ik verzamel alles van Christijan Albers, Fernando Alonso en ook van Jos Verstappen.
Jordy
Berichten: 376
Lid geworden op: za 27 nov 2004 11:35

Bericht door Jordy »

Ik ben Jordy 8) ben 14 en zit in 3 havo. Woon in Maassluis
Ik verzamel eigelijk alles in 1:18 maar meestal gewoon straat
Mijn pa daarintegen verzamelt opels in 1:43 en heeft er veeeeel :roll:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ik ben Remco, 19 jaar jong en woonachtig in Heerlen in het zuiden van ons land. Studeer gezondheidswetenschappen aan de universiteit van Maastricht en werk momenteel in de horeca om deze fantastische maar dure hobby te kunnen bekostigen :mrgreen: Verdere hobby's zijn tekenen en gamen :D

Verzamel 1:18 straatmodellen en moderne Amerikaanse wagens in het bijzonder :thump_up:
Afbeelding
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Ik ben Tim, 26 jaar en woon in Den Bosch.
Ik heb een nascarverzameling, maar wil meer richting de monstertrucks en dragsters.

Ik rijd in een Dodge w200 uit 1976.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Hoi allemaal,

Ik ben Frank 34 jaar en woon in Schijndel.
Ben gelukkig getrouwd met Kristel en we hebben 2 katten :thump_up: , 6 kwartels :doh: , 5 vissen :) een paardje :D
Door de week werk ik bij een aannemers bedrijf in het onderhoud aan de stadsverwarming.
Op vrijdagavond en zaterdag werk in ons winkeltje vol met producten waar er hier veel liefhebbers voor zijn.
Mijn verzameling bestaat uit Porsche's, Porsche's en Porsche's, en sinds kort is m'n oog op de modelletjes van Michel Vaillant gevallen en wil deze ook allemaal gaan verzamelen :dance:
Laatst gewijzigd door droomautoos op zo 16 jan 2005 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mijn naam is Peter, 41 jaar en ik heb de nick van Spiderman aangenomen (die las ik graag), woon in Purmerend. Mijn verzameling bestaat uit Le Mans en F1 modellen met een voorkeur voor Nederlandse rijders. Daarnaast verzamel ik Dinky Toys en Matchbox Dinky's. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik rij in een Nissan Primera station, vanwege die kinderen en hoop ooit nog eens een leuke bij auto te kopen. Ik droom de laatste weken over een 2CV.
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ik ben Frans, woon in Antwerpen, ben 57 jaar "oud" en ben op brugpensioen.Mijn passie is Ferrari, heb reeds met een Ferrari 328 GTS mogen rijden en vond het geweldig, ik kan er mij echter geen veroorloven en daarom verzamel ik maar Ferrari modellen op schaal 1/18 en soms wat groter. Ik verplaats mij in een Honda Accord Coupe.

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Hey allemaal,

Ik ben Pieter, 23 jaar oud en ik mag mijzelf het 1e vriend van het forum noemen (waar ik trots op ben! :D :thump_up: )
Verder studeer ik nu Systeemarchitectuur in Nijmegen, heb ik vorig jaar mijn HBO afgerond.

Ik spaar de F1-bolides van Michael Schumacher en Jos Verstappen.

(Binnenkort is er weer een update van mijn collectie te verwachten.)
Plaats reactie