Gamma racing day's Assen 2015

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door Ferrarifan »

Afgelopen weekend weer bij de Gamma racing day's aanwezig geweest. Dit jaar moesten we het doen met Silver club kaarten i.p.v Gold club, maar dat mag de pret niet drukken :) Hoogtepunt was de formule 1 demonstratie van Max Verstappen.

Meer foto's volgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op wo 05 aug 2015 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door rsh_scuderia »

Leuk evenement.
Al kijk ik meer uit naar de oudere racewagens en de bak met herrie dan Formule 1 auto's :thump_up:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door goededag »

Het is een prachtig evenement. Ik was er ook.
Helaas wel de klassiekers gemist, de rest wilde naar huis. (allemaal behoorlijk moe zeg maar)
Gebruikersavatar
gerardduinkerken
Berichten: 229
Lid geworden op: wo 30 okt 2013 17:25
Schaal: 1:18

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door gerardduinkerken »

Ik ben aanwezig geweest voor men 9de keer. Het zou ook maar zo men 10de jaar kunnen zijn geweest. Zou ik men petjes op na moeten slaan. Maar ben ook al 3 x geweest toen het merk Rizzla het nog organiseerde.

Veel auto's gezien. En de boss gp mogen ze wel vaker organiseren. Super gaaf te zien die oude f1 en f2 wagens.

Was zelf aanwezig dit jaar vanaf ong half 9 tot 17:40 super lange dag maar zeer genoten.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door St. Paul »

gerardduinkerken schreef: Was zelf aanwezig dit jaar vanaf ong half 9 tot 17:40 super lange dag maar zeer genoten.
Hoe lang duurt een gemiddelde werkdag van jou? :D
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door Jolly Club »

Heb het evenement nu twee keer bezocht. Of ik 2016 weer ga waag ik echter te betwijfelen.

Met gratis toegang kom je niet veel verder dan buitenom het circuit slenteren of op een overvolle tribune of graswal te hangen, dus daarom dit jaar in paar paddock kaarten geïnvesteerd.
Vond achter de schermen echter te weinig van mijn gading om die investering verantwoord te kunnen noemen. Tijdens een classis race festival, of een evenement als Great British of Viva Italia is er naar mijn mening niet alleen véél meer te bekijken, je hebt ook nog eens meer beenruimte op de tribune.

Tot slot nog een klein onderzoek ter plaatse gedaan. Conclusie: Menschen die van gratis houden (en getuige het aantal blauwe petjes in de menigte zijn dat er veel) zijn allemaal dan weer wel bereid de portemonnee te trekken om voor de rest van hun leven als wandelende kleurplaat door het leven te gaan. Daarbij hoort klaarblijkelijk ook dat het overtollige tekenvel aan de rest van de wereld getoond moet worden. :sick:
Toen er op de graswal op nog geen halve meter van mijn hoofd een kerel met kalknagels, eelt en teenslippers plaatsnam was het dan ook hoog tijd om huiswaarts te gaan.

Het is jammer dat de verbouwing van het nieuwe Clubhuis zo goed als klaar is, maar ik overweeg een andere bouwmarkt te gaan subsidiëren. :angel:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door Ferrarifan »

@Jolly Club: ik moet zeggen dat het met kaarten voor Gold of Silver club ook wel extra aantrekkelijk is om te gaan (de mooiste plaatsen en eten inbegrepen). Ik heb het geluk dat ik er via een kennis aan kan komen. Zonder deze kaarten weet ik ook niet hoe ik dit evenement zou ervaren.
Maar ik moet zeggen, de zweetvoeten van 1 of andere dude in je nek klinkt niet erg aantrekkelijk :lol:

En dan de rest van de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door Dutch F1 fan »

Lijkt mij wel een leuk evenement en vooral met z'n gevarieerd programma.
Wellicht dat ik volgend jaar ook eens ga....
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Gamma racing day's Assen 2015

Bericht door hanske10 »

de ( gratis petje,s ) zie je overal terug op je foto,s :D zeker met dit weer geen overbodige luxe :P
Plaats reactie