Tapatalk

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Artline
Berichten: 112
Lid geworden op: di 30 dec 2008 20:23
Schaal: 1:43
Contacteer:

Tapatalk

Bericht door Artline »

Ik ben fervent gebruiker van een smartphone met Android besturingsysteem. Tevens breng ik dagelijks een bezoek aan MAF, dus ook wel eens via mijn telefoon.
Het navigeren in het forum op zo'n klein scherm is allesbehalve eenvoudig, en ook foto's worden bijna nooit helemaal geladen.

Nu is daar echter een oplossing voor, die het forum véél toegankelijker maakt voor iPhone en alle Android-smartphones: Tapatalk (http://www.tapatalk.com/).
Een applicatie die het forum compacter weergeeft zodat er heel eenvoudig vanop een smartphone kan genavigeerd worden.

Enige nadeel is dat forumbeheerders van MAF zich moeten inschrijven (aanmelden) bij Tapatalk. Momenteel kan ik deze applicatie dus niet gebruiken voor MAF. Zijn jullie eventueel bereid een dergelijke aanmelding te overwegen? Misschien zijn er nog andere forumgebruikers die hiermee geholpen worden. Er zijn tot nu toe wereldwijd ongeveer 5000 fora aangesloten.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Peter Parker »

Hoi,

Je bezoekt ons dagelijks en dit is je eerste bericht? mmm...

HJ is onze technische man, dus hij moet maar eens naar je verzoek kijken over haalbaarheid. Mij zegt het allemaal niet veel. Mijn mobiel kan alleen bellen :oops:
groet,

Peter
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Ricardo »

Heren zullen we HJ hier gewoon even naar laten kijken ipv te discussiëren wie het wel dan niet nuttig vindt met zijn mobiel te internetten :?:

Artline is inderdaad al lid vanaf december 2008 :thump_up:
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Harm-Jan »

Als het goed is zou je nu een webkit omgeving moeten zien, heb zelf een iPhone dus komt me ook wel goed uit.

Deze is gratis en werkt ook

Voor alle anderen, www.modelautoforum.nl/?style=8 kun je zien wat je ziet als je hier met een iPhone/Android toestel komt.
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Tapatalk

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

idd, Harm-Jan, het werkt hier ook op de i-foon :worshippy: , ik prefer wel zelf een groot scherm, zodat alles wat beter te zien is :idea:

maar lukt deze app. ook al op zo'n Apple iPad ding, ik ben niet zo'n snelle aanschaffer van dit soort gadgetjes, maar er zullen er onderons wel een paar tussen zijn, die zo'n ikikkert al in huis hebben?

Gaat wel goed, met die technische voortuitgang hier op het Forum :thump_up: :thump_up:


Ron
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Harm-Jan »

MB 500 Sec Ronnie schreef:idd, Harm-Jan, het werkt hier ook op de i-foon :worshippy: , ik prefer wel zelf een groot scherm, zodat alles wat beter te zien is :idea:

maar lukt deze app. ook al op zo'n Apple iPad ding, ik ben niet zo'n snelle aanschaffer van dit soort gadgetjes, maar er zullen er onderons wel een paar tussen zijn, die zo'n ikikkert al in huis hebben?

Gaat wel goed, met die technische voortuitgang hier op het Forum :thump_up: :thump_up:


Ron
iPad is groot genoeg, site's hoeven daarvoor niet aangepast te worden :D
Ik heb zelf liever ook een groter scherm, nog even wachten op de iPad 2G en dan koop ik die ;)
Gebruikersavatar
Artline
Berichten: 112
Lid geworden op: di 30 dec 2008 20:23
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Artline »

Prachtig HJ, erg bedankt! Overzichtelijk en prettig om lezen, puik!
Gebruikersavatar
brambo009
Berichten: 843
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 20:15
Schaal: 1:18
Locatie: Laarne, belgië

Re: Tapatalk

Bericht door brambo009 »

erg handig op de Ipad alleen als je je aanmeld komt je gebruikersnaam door het het woord gebruikersnaam (nogal moeilijk om te zien of je het juist getypd hebt) idem bij w8w (maar dat maakt niet veel uit)
Nu kan ik ook snel op modelautoforum via mijn PSP , dankuu :worshippy: :dance:
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Ricardo »

Zelfs met mijn Nokia 6300 is het te lezen :mrgreen: Hoewel ik niet overal bij kan komen, werkt het toch vrij aardig :thump_up:
Gebruikersavatar
brambo009
Berichten: 843
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 20:15
Schaal: 1:18
Locatie: Laarne, belgië

Re: Tapatalk

Bericht door brambo009 »

Wat mij opvalt bij iPad is dat ik niet kan inzomen waardoor het soms wel eens moeilijk is om iets aan te klikken, bij andere sites lukt dit wel :s
Heeft daar nog iemand problemen mee? Het is allemaal nog vrij nieuw maar wel handig :)
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door 117ayrton »

Peter Parker schreef:Hoi,

Je bezoekt ons dagelijks en dit is je eerste bericht? mmm...

HJ is onze technische man, dus hij moet maar eens naar je verzoek kijken over haalbaarheid. Mij zegt het allemaal niet veel. Mijn mobiel kan alleen bellen :oops:
groet,

Peter
jij hebt dan ook nog een mobiel uit de oertijd hé Peter,net als ik :mrgreen: :doh:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door Peter Parker »

Mijn dochter is overgegaan op een nieuwe en nu mag ik haar LG shine. Een dames telefoon waarschuwde ze me. :mrgreen: Tis wel zo dat mijn oude nog veel beltegoed heeft en dat moet eerst op.
Gebruikersavatar
brambo009
Berichten: 843
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 20:15
Schaal: 1:18
Locatie: Laarne, belgië

Re: Tapatalk

Bericht door brambo009 »

Peter Parker schreef:Mijn dochter is overgegaan op een nieuwe en nu mag ik haar LG shine. Een dames telefoon waarschuwde ze me. :mrgreen: Tis wel zo dat mijn oude nog veel beltegoed heeft en dat moet eerst op.
Success met je spiegel gsm :p
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door 117ayrton »

Peter Parker schreef:Mijn dochter is overgegaan op een nieuwe en nu mag ik haar LG shine. Een dames telefoon waarschuwde ze me. :mrgreen: Tis wel zo dat mijn oude nog veel beltegoed heeft en dat moet eerst op.
Hoop nu maar dat het geen roze kleur heeft :doh:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bugatti Veyron
Berichten: 1095
Lid geworden op: za 16 mei 2009 13:44
Locatie: Burgum

Re: Tapatalk

Bericht door Bugatti Veyron »

Ik heb het laatst ook geprobeerd om m'n Nokia en dat werkte heel aardig. Het lukte mij alleen niet om te reageren op berichten. Is dat wel mogelijk?
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Plaats reactie