Verandering forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Verandering forum

Bericht door Johan »

Ik zie dat sinds een paar dagen het forum wat veranderingen heeft ondergaan. Persoonlijk vind ik het niet direct een verbetering maar wat ik het meest jammer vind is dat de foto's nu een stuk kleiner in beeld verschijnen. Met name bij de prive collecties vind ik dit jammer omdat juist daar de foto's van belang zijn.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Verandering forum

Bericht door Schumi28 »

Het forum heeft inderdaad een (gedwongen) verandering ondergaan.

Harm-Jan heeft die wel goed weten uit te voeren :thump_up: maar kan door tijdgebrek niet alles meer op de oude plek krijgen. Maar wel mooi dat hij dit heeft geregeld, anders was het helemaal uit de lucht :mrgreen:

De provider had een PHP versie eraf gehaald en daar werkte ons forum niet heel lekker mee. Hierdoor moesten we dus een verplichte update uitvoeren. Hierdoor zijn we wel de lay-out en een deel van de plugins kwijt geraakt. De portal is weg, weet niet of iemand dat een ramp vindt?
Banners van onze sponsors staan ook op een iets andere plek, was ook even te lastig om die goed te krijgen.

Dat van die foto's had ik nog niet gezien, misschien dat ik daar wat van kan zien en aanpassen in de achterkant van het forum.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Verandering forum

Bericht door Schumi28 »

Brimbrammer schreef: zo 17 jan 2021 12:37 wat ik het meest jammer vind is dat de foto's nu een stuk kleiner in beeld verschijnen. Met name bij de prive collecties vind ik dit jammer omdat juist daar de foto's van belang zijn.
Aangepast :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Verandering forum

Bericht door Johan »

Schumi28 schreef: ma 18 jan 2021 09:51 Het forum heeft inderdaad een (gedwongen) verandering ondergaan.

Harm-Jan heeft die wel goed weten uit te voeren :thump_up: maar kan door tijdgebrek niet alles meer op de oude plek krijgen. Maar wel mooi dat hij dit heeft geregeld, anders was het helemaal uit de lucht :mrgreen:

De provider had een PHP versie eraf gehaald en daar werkte ons forum niet heel lekker mee. Hierdoor moesten we dus een verplichte update uitvoeren. Hierdoor zijn we wel de lay-out en een deel van de plugins kwijt geraakt. De portal is weg, weet niet of iemand dat een ramp vindt?
Banners van onze sponsors staan ook op een iets andere plek, was ook even te lastig om die goed te krijgen.

Dat van die foto's had ik nog niet gezien, misschien dat ik daar wat van kan zien en aanpassen in de achterkant van het forum.
Duidelijk verhaal. :thump_up: en uiteraard zijn we zeer blij dat het nog in de lucht is. Heb er dan ook alle begrip voor.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Verandering forum

Bericht door Ricardo »

Het is even wennen :mrgreen: Ik vind deze nieuwe versie op de mobiel wel handiger trouwens. :thump_up:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Verandering forum

Bericht door NetForce84 »

Inderdaad even wennen maar als een update noodzakelijk is kan het niet anders.
Plaats reactie