Rico's models: 08/02/24 Bentley Bacalar Christmas edition MiniGT 1:64

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Rico's models: 05-12-21 Bentley Embiricos

Bericht door Johan »

Erg leuk model, heb mijn oog er ook al een tijdje op laten vallen. Dat zijn nog eens leuke cadeautjes.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Rico's models: 05-12-21 Bentley Embiricos

Bericht door Ferrarifan »

Wat mij betreft een van de mooiste auto's ooit, staat hoog in mijn top 50 :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 05-12-21 Bentley Embiricos

Bericht door Ricardo »

Nog even een eindsprint qua modellen :mrgreen:
Toch gelukt om een 1:43 van de Bentley Flying Spur Reindeer Eight te bemachtigen. Hij is onderweg! :dance:
De 1:64 zal dit weekend voor de deur staan net als nog een 1:43 Flying Spur.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Rico's models: Jaarafsluiter nog 3 Bentley's te gaan!

Bericht door Johan »

Jij denk van ik ga met een knaller het jaar uit :D
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 18/12 Flying Spur TSM 1:43

Bericht door Ricardo »

De eerste van de 3:

Bentley Flying Spur van TSM 1:43 Dealer editie Silver Frost (Nog op zoek naar de Sapphire blue, mocht iemand er nog een weten te staan :-p )
Mijn tweede TSM model. Ook deze is weer heel verfijnd qua details. Alles klopt. Zelfs het binnenwerk van de koplampen is gedetailleerd. Deze kleur in combinatie met de zwarte accenten geeft de auto wel fraaie look.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze generatie ziet er een stuk verfijnder en sportiever uit dan zijn voorganger (Kyosho 1:43)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de kast:

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort mijn eerste 1:64 model! Ik ben blij verrast over de details. Wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: Jaarafsluiter nog 3 Bentley's te gaan!

Bericht door Ricardo »

Johan schreef: za 18 dec 2021 09:00 Jij denk van ik ga met een knaller het jaar uit :D
Schade een beetje aan het inhalen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 18/12 Flying Spur TSM 1:43 & MINI GT 1:64

Bericht door Ricardo »

Een van de grote verrassingen van 2021. De Bentley Flying Spur Reindeer Eight. In 2020 gepresenteerd door Mulliner als vervanging van de arrenslee van de Kerstman :mrgreen: Denk dat ook hier geldt, je vindt hem mooi, of je vindt hem foeilelijk :D

Mini GT heeft er een 1:64 exemplaar van gemaakt. Mijn eerste 1:64 model in de collectie en hij valt zeker niet tegen. Ik ben onder de indruk van de details op het model. Het lakwerk ziet er erg goed, de details van de lampen is gewoon bizar goed. Er zijn nog een aantal 1:64 modellen onderweg.
Foto's zeggen uiteraard meer dan woorden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk arriveert de 1:43 van TSM ook nog dit jaar.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Rico's models: 18/12 Flying Spur TSM 1:43 & MINI GT 1:64

Bericht door Johan »

Bentley Flying Spur Reindeer Eight, je vind m mooi of juist niet inderdaad. Ikzelf zit in de laatste groep maar wat ik wel leuk vind is dat merken dit soort dingen gewoon doen, daar hou ik dan wel weer van.
Wat ik wel hel mooi vind is de Flying Spur. De kleur maakt van deze grote wagen een sportief voertuig. Het is een model wat ik ook zeker graag in mijn collectie wil hebben.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2981
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Rico's models: 18/12 Flying Spur TSM 1:43 & MINI GT 1:64

Bericht door Ferrarifan »

Hoe kunnen ze het maken in deze schaal, spectaculair model weer :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Rico's models: 18/12 Flying Spur TSM 1:43 & MINI GT 1:64

Bericht door Schumi28 »

Toch een leuk model zo als je hem ziet :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 28/12 Bentley Speed Six Corsica 1:43

Bericht door Ricardo »

2021 wordt een soort van inhaalslag. Gisteren de Minichamps Bentley Speed Six Corsica nr 346 van de 999. Minichamps noemt het een "First Class Edition" Afgezien van een andere, veel grotere verpakking, kan ik niet zeggen dat het model zelf gedetailleerder is dan een "standaard" Minichamps model.

Het neem niet weg dat een erg fraai model is om te zien. Vooral het logo voor de op kap is indrukwekkend en heel fragiel. Een fraaie donkerrode lak en mooie details. Hierbij de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Rico's models: 28/12 Bentley Speed Six Corsica 1:43

Bericht door Johan »

Maak jij mij nog even lekker zo aan het einde van het jaar. Wat een prachtig model is dit. :)
Ik weet dat de kleur in het echt mooier is als op de foto's, super gave aanwinst zo op de valreep en zal in mijn collectie ook niet misstaan :D
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 29/12 Bentley Flying Spur Reindeer Eight 1:43

Bericht door Ricardo »

De laatste aanwinst van 2021! Bentley Flying Spur Reindeer Eight 1:43 van TSM 1 van de 300

Het is toch gelukt om er een te bemachtigen. Helemaal uit China en net niet op tijd voor kerst (eigen schuld, er was niemand thuis de 23ste)
Een indrukwekkend model. De afwerking is erg fraai. De gouden details zien er erg gaaf uit. Ook het lakwerk is superstrak. Ze hebben zelfs de details in het interieur overgenomen :shock: De striping maakt het model helemaal af. Ik vind de velgen persoonlijk iets aan de grote kant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen met de 1:64 die overigens net een andere kleur heeft en de velgen meer in verhouding zijn als je het mij vraagt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Rico's models: 29/12 Bentley Flying Spur Reindeer Eight 1:43

Bericht door Johan »

1:43 is al klein maar als je de 1:64 ernaast ziet, dat is pas echt klein. Gaaf maar weet je zeker dat dit de laatste voor dit jaar was :D
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rico's models: 29/12 Bentley Flying Spur Reindeer Eight 1:43

Bericht door Ricardo »

Johan schreef: wo 29 dec 2021 10:57 1:43 is al klein maar als je de 1:64 ernaast ziet, dat is pas echt klein. Gaaf maar weet je zeker dat dit de laatste voor dit jaar was :D
Het geeft ook wel een leuk effect in de vitrinekast. Ik weet het zeker. :mrgreen:
Plaats reactie