Tinman's collectie: Prijzen voor verkoop + toch een nieuwe Lambo kast?

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Jaap »

Ja dit soort dingen kun je zelf ook bijna niet oplossen.
Jammer als je dit overkomt als je naar een model aan het uitkijken bent. :thump_down:

Wel een goede keus qua auto trouwens :)
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Tinman »

Jaap schreef:Ja dit soort dingen kun je zelf ook bijna niet oplossen.
Ik kan het helemaal niet oplossen want de ruit zit niet in de doos :cry:
Jammer als je dit overkomt als je naar een model aan het uitkijken bent. :thump_down:
Wel een goede keus qua auto trouwens :)
Vertel mij wat! Ik mag blij zijn dat ik in al mijn enthousiasme niet meteen de doos opengemaakt heb! Ik kreeg hem 's middags voor mijn verjaardag en had door de visite geen tijd gehad om hem open te maken. Toen ik 's avonds laat ook geen zin meer had om alles los te halen ging ik hem maar even eens goed bekijken en toen zag ik pas dat er een ruitje miste :(

Maar goed ik heb hem vanmiddag naar het postkantoor gebracht. Ik heb wel al te horen gekregen dat ze de Lambo niet op voorraad hebben en dat ik dus nog een paar weken mag gaan wachten :evil:

Ik zie dat we weer de foto's kunnen plaatsen :thump_up: Bij deze dus nog maar een keer...

zo is hij er:
Afbeelding

En zo is hij weg:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Jaap »

Ja maar soms is zoiets misschien nog met plexiglas of dergelijke te fixen, maar hier kan dat gewoon echt niet, dat blijf je altijd zien.

Ik hoop dat het nog goed komt voor u, want kan goed het gevoel voor stellen dat je er vreselijk van baalt :evil:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door lambo »

Misschien is het een special edition superleggera, bespaart toch weer wat gewicht zo'n zijruit :) . Inderdaad jammer, ze zijn bij andere winkels nog wel op voorraad ( en goedkoper ) dus misschien kun je je geld terugkrijgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Mr. Dj M. »

Jammer is dat, beetje pech allemaal dus!
Ik snap alleen niet waarom ze niet uit een andere Gallardo dan even een ruitje halen. Sturen ze die apart naar je op. Kost voor bijde minder geld en is een stuk plezieriger voor jou aangezien je ondertussen nog wel van de rest van het model kan genieten.....

Ik ben alleen bang dat net als bij zo velen, de verkopers vaak toch net wat minder kaas gegeten hebben van hun producten en de bezigheden er omheen.
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Tinman »

Nou daar was ik het zelf niet mee eens geweest Dj M. Betaal je bijna 100 euro voor zoiets en dan mag je dan lekker zelf nog een ruitje gaan plakken. Dat zal ik waarschijnlijk niet zo netjes doen als AutoArt zelf dus dan blijf je dat toch altijd zien he :wink:

Dan wacht ik liever nog even iets langer voor een compleet nieuwe.
Gebruikersavatar
mitchieboy
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 12:33
Locatie: Zoetermeer

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door mitchieboy »

hoeveel heb je betaald voor die vitrine kast van pagina 1?
gr. Mitchell
:cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Johan »

Mooie collectie, heb met plezier de foto`s zitten bekijken.
Je bent inmiddels wel toe aan een tweede vitrinekast... :D
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Mr. Dj M. »

Tinman schreef:Nou daar was ik het zelf niet mee eens geweest Dj M. Betaal je bijna 100 euro voor zoiets en dan mag je dan lekker zelf nog een ruitje gaan plakken. Dat zal ik waarschijnlijk niet zo netjes doen als AutoArt zelf dus dan blijf je dat toch altijd zien he :wink:

Dan wacht ik liever nog even iets langer voor een compleet nieuwe.
Als je weet dat je het zelf niet zo netjes zal kunnen, nee dan niet doen. Dat het frustrerend is snap ik, maar omwille van de voordelen die ik al noemde, zou ik daarvoor zelf wel hebben gekozen. Al moet het wel echt een optie zijn natuurlijk en dat ligt aan de winkel :)
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Tinman »

mitchieboy schreef:hoeveel heb je betaald voor die vitrine kast van pagina 1?
Ergens rond de 100 euro meen ik. Bij de Leenbakker heb ik hem gehaald in ieder geval!
Mooie collectie, heb met plezier de foto`s zitten bekijken.
Bedankt!
Je bent inmiddels wel toe aan een tweede vitrinekast...
Tjah, het probleem is dat mijn kamer geen plaats meer heeft voor een tweede kast. Dus ik moet ze nu even in de doos erboven zetten of van die showcases kopen tot ik een eigen huis heb en een grote vitrinekast kan kopen :worshippy:
Als je weet dat je het zelf niet zo netjes zal kunnen, nee dan niet doen. Dat het frustrerend is snap ik, maar omwille van de voordelen die ik al noemde, zou ik daarvoor zelf wel hebben gekozen. Al moet het wel echt een optie zijn natuurlijk en dat ligt aan de winkel
Misschien zou het mijn moeder nog goed lukken :lol: Maarja ik weet van mezelf dat ik niet zo secuur met kleine dingen kan werken dus dat sla ik snel over.
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Tinman »

Nu wordt het helemaal fraai! Model maandag 2 augustus verzonden, volgens de track&trace dinges is hij 3 augustus afgeleverd maar ik kreeg vanmorgen een mail van curbstone dat ze nog niks ontvangen hebben :o
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Tinman »

Ruim een maand later heb ik dan eindelijk mijn blauwe Lambo inclusief twee zijruiten :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Jammer genoeg" heb ik nu ook een 1:1 auto op de oprit staan waar dus genoeg geld in gaat zitten. Daarom moet ik het nu helemaal voorzichtig aandoen met het sparen :thump_down:

Evengoed hoop ik snel genoeg ook een Balboni kunnen bemachtigen :cool:
Laatst gewijzigd door Tinman op do 29 mei 2014 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SupercarFan
Berichten: 558
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:26
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door SupercarFan »

Prachtig :drool:
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door rpi »

Hij is mooi in deze kleur. Echt iets heel anders dan de grijze, zwarte en oranje versies... :thump_up:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Tinman's collectie: Monterey Blue Gallardo

Bericht door Maarten Mercedes »

Tijdloos desing en prachtig uitgevoerd door AutoArt :thump_up: Mooi model hoor :drool:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Plaats reactie