Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door tom »

Erg jammer, een van de leukere collecties van het forum. Mijn collectie ligt om andere redenen voorlopig stil, maar ik hoop ook dat we jou op termijn weer aan het verzamelen zien. In ieder geval veel plezier met gitaar spelen.
Gebruikersavatar
chummy dj
Berichten: 4704
Lid geworden op: di 24 jul 2007 13:10
Locatie: Belgie

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door chummy dj »

Marco,dat is wel spijtig,jou bijdragen tot het forum was altijd mooi...net zoals je collectie...
Ik zou het zeker NIET wegdoen !!!!!
Succes met de Guitar man :idea: :thump_up: :thump_up: :wink:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door rsh_scuderia »

Collectie een mooi hoekje geven, daar is hij te mooi en te uniek voor.
En wellicht dat de passie straks weer terug gaat komen :thump_up:
Gebruikersavatar
alfetta72
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 15 dec 2010 21:32
Schaal: 1:43
Locatie: Tilburg

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door alfetta72 »

MarcoAzzurro schreef:Eigenlijk mijn afcheidspost hier. Ik heb namelijk besloten te stoppen met verzamelen.
Ik heb simpelweg niet meer de passie die ik eerst wel had en heb momenteel veel meer lol met mijn andere grote hobby (elektrisch gitaar).
Of ik mijn collectie van de hand ga doen ben ik nog niet helemaal over uit maar nieuwe modellen gaan er niet meer bijkomen.

Ik wens iedereen hier verder het beste en veel verzamel plezier toe en wie weet tot ooit.


Mark
Jammer Mark dat je stopt,je hebt een prachtige verzameling bij elkaar gespaard,maar goed als je meer plezier hebt in het gitaar spelen moet je daar voor gaan natuurlijk.Ik zou nog niet alles van de hand doen als ik jou was,veel modellen uit je verzameling zijn aardig zeldzaam ,en het zou jammer zijn als je daar spijt van krijgt,maar dat is ieder voor zich natuurlijk,in ieder geval succes met je nieuwe hobby.

Groet,

Frank
Gebruikersavatar
togicollector
Berichten: 828
Lid geworden op: ma 16 nov 2009 13:25
Schaal: 1:18
Locatie: Achterhoek/Haarlem

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door togicollector »

Voorlopig even stoppen met verzamelen is tot daar aan toe, Mark (een echte verzamelaar kan dat helemaal niet en er komt vanzelf een moment dat je het weer op pakt, zul je zien). Heb ik zelf ook wel eens gedaan. Maar daarom hoef je nog niet te stoppen met reageren op onze forums, toch? Zou het jammer vinden om niets meer van je te 'horen'.

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rallywalt
Berichten: 450
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 22:21
Schaal: 1:24
Locatie: Herk-de-Stad
Contacteer:

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door rallywalt »

Inderdaad jammer. Zelf ligt het verzamelen hier soms ook een hele tijd stil, omdat ik zoals velen ook nog met andere dingen bezig ben (Tamiya RC, vinylplaten verzamelen, slotracen, aan 1/1 Lancia's prutsen :D ). Voor mij was ook deze topic een van de favorieten, ik hoop dat je er uiteindelijk wel mee verder gaat.

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - calls it a day

Bericht door Bien »

Jammer dat je stopt met verzamelen, maar zoals sommigen al zeiden: ik zou zeker de verzameling voorlopig niet wegdoen want daar krijg je waarschijnlijk spijt van (ik spreek helaas uit ervaring). :(
Gebruikersavatar
MarcoAzzurro
Berichten: 646
Lid geworden op: do 17 sep 2009 21:58
Locatie: Leek

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - guess who's back

Bericht door MarcoAzzurro »

Zo, dat is een poosje geleden :D

Ik ben langzaam aan weer begonnen met verzamelen (bloed kruipt waar het niet gaan kan :cool: ) en ik heb er toch weer een paar leuke items bij waarvan dit toch wel de mooiste is:

Afbeelding

Afbeelding

Een Mebetoys Alfetta Polizia en Carabinieri uitvoering in 1:24 (de groene is de revue al eens gepasseerd).
Normaal tegenwoordig bijna onbetaalbare modellen maar ik had weer eens mazzel, ik betaalde slechts 30,- voor beide samen :shock:
De Polizia heeft helaas de originele motorkap niet meer maar dit is erg netjes opgelost met een home made plastic kapje.
Mocht ik ooit nog eens een sloper tegenkomen dan vervang ik die wellicht nog eens. Voorlopig ben ik tevreden zo.

Saluti,

Mark
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door Nelis »

Altijd weer leuk om te zien die nostalgische modellen van welleer!
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door Bert »

Mooie aanwinst hoor! Ik wordt altijd blij als ik weer es een alfa hier voor bij zie komen! :dance: :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
rallywalt
Berichten: 450
Lid geworden op: ma 22 nov 2010 22:21
Schaal: 1:24
Locatie: Herk-de-Stad
Contacteer:

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door rallywalt »

Welkom terug Mark! schitterende alfetta's, en al helemaal voor die prijs.... Ik ben blij dat je de draad weer hebt opgenomen, en dan direkt met een paar schitterende modellen die ook wel in mijn straatje passen :) Zelf heb ik nog geen Mebetoys Alfetta, ik doe het voorlopig met enkele Italiaanse kioskmodellen op 1/24. Wel heb ik weer heel wat ander 1/24 Alfa-spul gekocht, ik maak dit weekend nog wat foto's.

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door Ferrarifan »

Keep up the good work :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
PolistilRJ
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 29 jun 2020 10:51
Schaal: 1:64

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door PolistilRJ »

Kwam deze thread tegen, is natuurlijk al wat gedateerd, maar aangezien ik nieuw ben hier en ook Penny een warm hart toedraag, wil ik hem toch weer nieuw leven inblazen. Mijn verzameling bevat inmiddels al de nodige Penny modellen, maar ze zijn zoals hiervoor ook al aangegeven moeilijk te vinden en zo af en toe moet je mazzel hebben en je tevreden stellen met de staat waarin ze zich af en toe bevinden. Zo heb ik ooit de Maserati 3500gt in Lemans gevonden toen ik daar voor de 24-uur race was en de Giulia GT, in matige staat heb ik gratis gekregen als bijvangst van een partijtje autootjes op marktplaats. Mint in box hoeft voor mij niet en zijn bovendien bijna onbetaalbaar, en voor mij zijn ze die bedragen ook niet waard. Datzelfde geldt ook voor de Polistil RJ serie, waarvan ik heel lang op zoek geweest ben naar een Alfasud, gelukkig heb ik die via via in Italie gevonden, De verzendkosten waren hoger dan de aanschaf maar ja, er naartoe rijden is toch nog een stukkie duurder, maar zou op zich wel leuk zijn geweest.

Afbeelding
Afbeelding
GTEDriver
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 apr 2022 16:15
Schaal: 1:43

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door GTEDriver »

He Marco,
Mooie collectie, die is neem ik aan nog veel verder gegroeid.
Ik ben net begonnen maar met een vliegende start.
Heb ook een paar echt mooie alfa's gescoord schaal 1:43, van Top Model Collection, M4 en Pego Models.
Wat een mooi hobby is het toch!
groet GTE
Plaats reactie