Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
MarcoAzzurro
Berichten: 646
Lid geworden op: do 17 sep 2009 21:58
Locatie: Leek

Re: Collezione Alfa Romeo di MarcoAzzurro - Guess who's back

Bericht door MarcoAzzurro »

Ik heb me al voorgesteld in het ervoor bestemde topic maar hier ook nog maar even kort dan,
Ik ben dus Mark uit Leek (bij Groningen). Ik ben 23 jaar en verzamel nu zo'n 2 jaartjes Alfa Romeo modellen.

Ik zal maar meteen overgaan op foto's want beelden zeggen natuurlijk veel meer dan woorden :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals te zien is groei ik mijn Ikea kastje al uit, dus ik moet gaan uitbreiden :D
Ik zal later nog wat meer detailfoto's plaatsen.
Laatst gewijzigd door MarcoAzzurro op di 18 jun 2013 20:58, 21 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: MarcoAzzurro's Collezione Alfa Romeo - voornamelijk 1:43

Bericht door mercedes fan »

Alfa Romeo :shock: :drool: :drool: :drool: :drool:

toch wel één van swerelds mooiste automobielen :cool:
een erg gave colleczione :cool:

en natuurlijk,

van harte welkom op dit gezellige forum :mrgreen: :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
SupercarFan
Berichten: 558
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:26
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo

Re: MarcoAzzurro's Collezione Alfa Romeo - voornamelijk 1:43

Bericht door SupercarFan »

prachtige collectie :) en welkom idd
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel