Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Nissan GT-R Nismo

Bericht door Johan »

Eindelijk :!:
Na bijna 11 maanden in pre-order kwam vandaag het bericht dat mijn BBR Alfa Romeo eraan gaat komen. Het is een cadeau voor mijn verjaardag maar inmiddels ben ik bijna weer jarig :D

Maar eerst hebben we nog een Nissan GT-R Nismo.
Op eerdere pagina's kwam de Nissan R35 ook al voorbij maar deze keer draagt hij de naam Nismo N Attack Package.
De N staat in dit geval voor Nürburgring, het stuk asfalt waar de GT-R al keer op keer verbluffende rondetijden wist neer te zetten. Voor liefhebbers is het altijd leuk om bij de Nürburgring te kijken maar ook de omgeving zelf is de moeite waard. Mooi gebied.

Het N Attack Package bevat o.a beter instelbare dempers en verschillende onderdelen van carbon. Ook is het management voor de traction control aangepast en zijn de diffs opnieuw afgesteld.
Aerodynamisch zijn er ook de nodige aanpassingen gedaan waaronder een enorme achterspoiler en de remmen zijn ook niet vergeten.
Kuipstoelen met zespunts gordels ontbreken ook niet om de bestuurder (en passagiers) op hun plek te houden.
Op die manier heeft men van alles verbeterd om een nog snellere rondetijd te kunnen neerzetten op de wereldberoemde groene hel, de Nürburgring.
Dat de machtige V6 een vermogen heeft van 600 pk helpt daar zeker ook bij.

Hoewel de japanners met de R35 GT-R een geweldige wagen op de markt hebben gezet wisten ze de GT-R in 2014 met het Nismo N Attack Package naar een hoger level te tillen. Veel van deze updates vonden later hun weg naar het 2017 model van de Nissan.

Afbeelding

Het 1/43 model is ook deze keer weer afkomstig van het Japanse Make-Up Eidolon en bij de voorgaande modellen van dit merk was al duidelijk dat ik inmiddels groot fan ben van hun creaties. Wat een afwerking :shock:

Terwijl ik dit type heb ik het model voor me staan en hoe lang ik er ook naar kijk, ik kan maar geen minpunt vinden.
Alles is weer even mooi. Strakke lijnen en mooie details, zelfs de kleinste dingen hebben volop aandacht gehad.
Mooie spoilers met een strakke carbonprint. Strakke wielen met gedetailleerde remschijven en klauwen erachter.
Het front is mooi diep uitgewerkt en de achterkant is niet anders. Logo's, uitlaten en lampen, allemaal even strak.
Het lakwerk is meer dan perfect en deze kleur rood doet daar optisch nog een schepje bovenop.
Wat sommigen wellicht wat minder vinden is dat de wagen erg laag op zijn wielen staat. Dit zie je vrijwel altijd bij de 1/43 modellen van Make-Up. Ik vind het mooi, ik hou daar wel van maar niet iedereen zal zo'n sterk 'verlaagde' wagen kunnen waarderen.

De vitrinebox is weer een ding apart. De minpunten van zo'n transparante onderkant heb ik al meermalen besproken maar hier is weer iets anders aan de hand. Deze vitrine heeft een afwijkende maat ten opzichte van de andere Make-Up modellen.
De lengte is niet afwijkend maar wel de breedte, gezien naar het front van de wagen. Dit is breder van gebruikelijk.
Ik vind het wel mooi en het geeft ook een wat luxere uitstraling maar het valt wel op tussen alle andere vitrines. Kortom, de zoveelste variant.

Als eindoordeel kan ik niet anders zeggen dan dat ik het model met veel verbazing heb zitten bewonder :drool: . Wat en model en wat een afwerking.

merk: Nissan
model: GT-R Nismo
uitvoering: N Attack Package
kleur: Vibrant Red
schaal: 1/43
fabrikant: Make-Up Eidolon
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Porschelover »

amaai wat een aanwinst
alles eens gelezen, ik had nog niet van dit merk gehoord!!
je zou zeker niet zeggen dat dit een 1/43 model is.
zeeeeer knap :thump_up: :thump_up: :worshippy: :worshippy: :) :)
wel niet goedkoop denk ik?
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Johan »

Porschelover schreef: za 10 jul 2021 20:45 wel niet goedkoop denk ik?
De prijzen liggen inderdaad een stuk hoger als bijvoorbeeld BBR.
Echter met wat zoeken en via veilingen op Ebay kan je op hetzelfde prijsniveau uitkomen (of wat hoger) als BBR.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Ricardo »

Hele indrukwekkende details voor een 1:43 model. Erg geslaagd! Een prachtige aanwinst. Je hebt er even op moeten wachten, maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Johan »

Ricardo schreef: zo 11 jul 2021 22:24 Je hebt er even op moeten wachten, maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Dit is niet het model van de pre-order he waar ik al 11 maanden op wacht. Die pre-order is een Alfa Romeo van BBR die overigens nog steeds ergens met een postduif onderweg is. Wat dat betref word mijn geduld nog net even wat langer op de proef gesteld :( maar het is wel fijn om te weten dat het eindelijk onderweg is.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Schumi28 »

Erg gave aanwinst, ziet er puik en gedetailleerd uit :thump_up: :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Ricardo »

Brimbrammer schreef: ma 12 jul 2021 00:22 Dit is niet het model van de pre-order he waar ik al 11 maanden op wacht. Die pre-order is een Alfa Romeo van BBR die overigens nog steeds ergens met een postduif onderweg is. Wat dat betref word mijn geduld nog net even wat langer op de proef gesteld :( maar het is wel fijn om te weten dat het eindelijk onderweg is.
:doh: Ik moet beter gaan lezen en minder plaatjes gaan kijken :mrgreen:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Nismo GT-R R35 N Attack Package 6/7/2021 (P.156)

Bericht door Johan »

Ricardo schreef: wo 14 jul 2021 19:39 :doh: Ik moet beter gaan lezen en minder plaatjes gaan kijken :mrgreen:
:D :D
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Alfa Romeo Giulia GTAM

Bericht door Johan »

Vorige week de postbode met een pakketje van BBR aan de deur, eindelijk was ie daar dan. De Alfa Romeo Giulia.
Ik ben een groot fan van Italiaanse automerken, zo ook van Alfa Romeo. In het verleden heb ik dan ook de nodige wagens van o.a Alfa en Lancia gereden.
Denk hierbij aan de Alfa Romeo 155 V6 (2x gehad zelfs) en de Alfa 156 V6. Ook het prachtige merk Lancia heb ik in bezit gehad met de Lybra, Phedra en de Delta HF Integrale.
Ik was dan ook blij verrast toen Alfa na moeilijke tijden in 2016 met de nieuwe Giulia op de markt kwam. Een prachtige wagen naar mijn idee en helaas en zoals altijd word ook deze Alfa ondergewaardeerd.
Toch wist Alfa alle aandacht naar zich toe te trekken bij de introductie omdat ze de Giulia presenteerde als de Quadrifoglio met 510 pk uit een 2,9 liter V6 blok. Ja, als je met zoiets komt heb je zeker de aandacht van auto journalisten wereldwijd.

Nu zit niet iedereen te wachten op dit soort extreme wagens dus de tammere versies kwamen al snel, hoewel tam een relatief begrip is. Alle versies hebben prestaties die meer dan Alfa waardig zijn. De benzine zit duidelijk nog steeds in de aderen van Alfa Romeo en dat in tijden waarin alles minder moet.

Met de Giulia en de Giulia Quadrifoglio bied Alfa dus iets heel moois voor de echte petrolhead. Toch zagen ze daar in Italië nog ruimte om een stapje verder te gaan wat resulteerde in de Giulia GTA en GTAM. Was het nodig....nee, is het wel erg leuk....dat zeker!
De GTAM is 150 kg lichter (GTA 100 kg) dan de normale Q en heeft nu 540 pk waar de Q het nog met 510 moet doen. Eigenlijk het bekende recept, meer vermogen en gewichtsvermindering door toevoeging van een hoop koolstof onderdelen.
Bij de aerodynamische aanpassingen kreeg Alfa de hulp van F1 team Sauber waarmee ze een samenwerking hebben. Het resultaat mag er zijn, ook optisch want wat is dit een dikke wagen geworden.
Ook bij de afstelling van o.a het onderstel kwam hulp van het F1 team in de vorm van niemand minder dan Kimi Räikkönen.
Het meest opvallende tussen de GTA en GTAM is dat de GTAM geen achterbank heeft maar wel een rolkooi.

De 2,9 liter bi-turbo V6 heeft dus in de GTAM 540 pk en is daarmee goed voor de 0-100 sprint in 3,6 seconden en een top van 300 km/u.
Deze topsnelheid is opvallend genoeg lager dan die van de standaard QV (309 km/u). Dit heeft alles te maken met de aanpassingen waardoor hogere bochtsnelheden mogelijk zijn.

Dan zijn we weer op het punt gekomen om het schaalmodel eens kritisch te bekijken.
Afbeelding

Ik begin deze keer met de lak.
Het lakwerk is van zeer hoge kwaliteit, beter kan simpelweg niet. Mooi vol, egaal en een glans waar je u tegen zeg.
De kleur is weer een verhaal apart zoals wel vaker de laatste tijd. De kleur in de introductiekleur van Alfa op Giulia en wat is die mooi.
Een soort donker rood met een aparte parelmoerachtig metallic effect. Heel mooi maar bijna onmogelijk om goed op de foto te zetten. Het effect geeft wel een mooie diepte aan de lak en een bijzondere glanseffect.
De afwerking is zoals je van BBR mag verwachten, keurig in orde en van hoog niveau. Het carbon is mooi fijn uitgevoerd en alle details zijn erg netjes. Erg fraai zijn ook de wielen met het bekende Alfa patroon die een mooi zicht geven op de schijven en klauwen.
Ook het interieur ziet er leuk uit, zeker met deze kuipstoelen en 6-punts gordels.
Het onderdeel wat wel net een fractie beter kon qua afwerking is de diffuser onder de achterbumper. Die is mooi en gaaf maar als die net wat strakker was geweest, al moet ik nu wel toegeven dat ik de lat erg hoog leg :|

Leuk detail is de Italiaanse vlag op de spiegels, op de foto beter te zien als op de kleine 1/43 spiegels.
Al met al hebben we hier dus een heel mooi model van een bijzondere wagen, BBR is hier zeer in geslaagd maar dat is ook waarom ik fan ben van BBR :)

De vitrinebox is voor een BBR van het simpele soort, goed maar niks bijzonders of luxe.
De grondplaat heeft een carbon effect wat wel leuk is maar ook erg druk.
Dan heb ik nog wel een aandachtspunt over de service van BBR. Dit model is direct bij de eerste mogelijkheid voor pre-order besteld en aanbetaald.
Je zou mogen verwachten dat zulke "goede" klanten een streepje voor hebben en mogen rekenen op een bijzondere uitvoering zoals beperkte oplage of een luxere displaycase.
Echter is dit allemaal niet het geval en de term gelimiteerd moet je bij BBR ook met een korrel zout nemen. Zodra ze er een andere kleur remklauw opzetten hebben ze blijkbaar weer een beperkte oplage van een x aantal stuks.
Op die manier heeft een beperkte oplage weinig meerwaarde.
Maar waar het mij meer om gaat is de het leuk zou zijn als BBR de mensen die al heel vroeg een pre-order plaatsten ook wat extra's krijgen zoals bijvoorbeeld een luxere grondplaat. Je maakt immers toch op voorhand alvast geld over wat hun ook een zekerheid geeft, iets wat een latere klant niet doet.
Maar om het geheel af te sluiten, ik ben erg blij met dit model.
Ik heb er 11 maanden op moeten wachten maar dat was het meer dan waard.

merk: Alfa Romeo
model: Giulia
uitvoering: GTAM
kleur: Rosso
schaal: 1/43
fabrikant: BBR
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op do 22 jul 2021 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Alfa Romeo

Bericht door Johan »

:)
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: GioGio: Alfa Romeo Giulia GTAM 2020 22/7/2021 (P.156)

Bericht door TestaRossa »

Wat kun je hier nog over zeggen, behalve......

:rico: :shock: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :dance: :drool: :drool: :drool: :thump_up2: :eerste: :yes: :respekt: :clap:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GioGio: Alfa Romeo Giulia GTAM 2020 22/7/2021 (P.156)

Bericht door Ricardo »

Het wachten waard! Wat een monster van een model. :worshippy:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: GioGio: Alfa Romeo Giulia GTAM 2020 22/7/2021 (P.156)

Bericht door Schumi28 »

Ik vindt het een enorm mooie aanwinst voor je verzameling :worshippy: en het 1:1 model vindt ik overgens ook een erg mooi model.

Erg mooie combinatie ook van het Alfarood en het lekkere zwart :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: GioGio: Alfa Romeo Giulia GTAM 2020 22/7/2021 (P.156)

Bericht door Johan »

Tja de Alfa...
Weet je wat het is, wagens zoals super of hypercars vind ik prachtig om te zien en vaak spreken ze ook tot de verbeelding met hun bijzondere uiterlijk. Dat is ook waarom er veel in de collectie staan.
Wat ik echter nog veel mooier vind zijn modellen zoals de Alfa Romeo, een vrij extreme uitvoering van modellen waarvan ook normale varianten op de weg rijden. Modellen die je zo bij de eerste de beste merkdealer kunt kopen.
Dik uiterlijk en prestaties die niet onderdoen van een gemiddelde supercar als je de circuitprestaties even buiten beschouwing laat.
Dat is wat ik zo gaaf vind. En juist in tijden als deze vind ik het mooi dat Alfa Romeo het aandurfde om een dergelijk model op de markt te zetten.
Geen moeilijk gedoe, geen groen politiek correct geklets nee, gewoon BAM....doen. :worshippy:
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

GioGio: Ferrari LaFerrari Aperta

Bericht door Johan »

Soms koop je een modelletje en dan komt niet lang na aankoop de vraag van 'waarom heb ik deze eigenlijk gekozen?' .
Die vraag had ik teminste bij dit model, de LaFerrari Aperta.
Ja, hij past prima in de collectie, de kleur is gaaf en de kwaliteit is helemaal BBR en toch.....waarom deze en geen andere. De wishlist is immers nog lang en deze stond er nou niet direct op..
Om eerlijk te zijn kan ik hier geen antwoord op geven want het is niet mijn gewoonte om van een model zowel de gesloten versie (LaFerrari op pagina 106) als de open versie te nemen. Het komt wel voor in de collectie maar toch, het zijn uitzonderingen.
Zomaar een vraag die bij mij opkwam toen ik begon te typen, de vraag "waarom?"
Meer vragen dan antwoorden dus. Wat ik echter wel weet is dat ik hem gaaf vind, wellicht was dat reden genoeg.
En misschien hoeft er ook helemaal geen antwoord op te komen. :think:


Afbeelding
Genieten kan ik echter wel van deze Ferrari LaFerrari Aperta. Een mooie naam maar toch ook vreemd.
Aperta is eigenlijk niets meer dan Italiaans voor open en in 2016 mocht de wereld deze Ferrari met open dak dan ook zien.
Technisch is de Aperta vrijwel gelijk aan de gesloten LaFerrari, 963 pk uit een 6,3 liter V12 in samenwerking met een elektromotor. Wel zijn er wat kleine technische verbeteringen doorgevoerd zoals een aandrijflijn die efficiënter is. Ook is er een langere voorspoiler te vinden en zijn er radiatoren anders geplaatst om de lucht in andere banen te leiden.
Ook de open versie is in staat om de 350 km/u te halen met als resultaat een extreme rijervaring in de open lucht.
210 exemplaren zijn er gemaakt waarmee de Aperta dus altijd vrij exclusief zal blijven. 209 Ferrari klanten kregen het voorrecht van Ferrari om een Aparta te mogen kopen.
Nummer 210 werd geveild bij RM Sotheby’s, dit was voor een goed doel en bracht 7 miljoen dollar op.

Zoals ik eerder al zei is ook dit model uit handen van BBR en dat staat garant voor een zekere kwaliteit. De Aperta stelt daarin gelukkig niet teleur.
De kleur is diep donkerblauw met de prachtige naam Ahrabian Blue, het zou zomaar de naam van een film kunnen zijn.
De metallic lak is mooi vol en ook de glans komt geheel tot zijn recht op de fraaie vormen van de Ferrari.
Als we een rondje om het model kijken zien we voor mooi spoilerwerk met daarachter fraaie roosters. Het carbon wat op de wagen te vinden is ziet er prima uit, niet te grof. De lampen zouden net wat fijner afgewerkt kunnen worden, deze ogen wel net iets te grof. Echter moeten we niet vergeten dat we hier nog steeds met een 1/43 verkleining te maken hebben dus waar hebben we het eigenlijk over. Maar zoals jullie weten leg ik de lat altijd erg hoog, zeker bij merken die hun prijzen weten te rekenen.
Afbeelding

Aan de zijkant zien we mooie lijnen waar niets op aan te merken is. Hetzelfde geld ook voor de velgen, keramische remmen en de rode remklauwen.
Decals zijn er niet veel maar ze zitten er keurig op.
Aan de achterzijde komen we bij twee mooie ronde achterlichten waarna de ogen direct naar de vier uitlaten getrokken worden. Bij deze uitvoering zijn die zwart.
Tussen de uitlaten de grote diffuser. Gaan we wat hoger dan zien we in het midden het steigerende paard van Ferrari. Ziet er netjes uit.
Van bovenaf zien we het motorblok liggen net voor de achterwielen, leuk en vooral ook netjes gedaan. Iets verder naar voren kijken we het interieur is. Dit kost weinig moeite want er zit immers geen dak op.
Hoewel het interieur zwart is ziet het er allemaal netjes uit. Al met al kunnen we spreken van een zeer geslaagde verkleining van de LaFerrari Aperta.

Rest ons nog de baseplate.
Geef ik normaal de voorkeur aan luxe grondplaten bekleed met leer of alcantara is dat hier niet het geval. De voorkeur is er wel maar deze heeft een carbon look en dat past prima bij dit model. Dit komt ook zeker door de kleur.
Het glimt wel iets teveel vind ik maar daardoor lijkt er wel diepte in het carbon te zitten. Het typeplaatje is rood maar ook dat mag hier zo zijn.
Waar het wel fout gaat is de onderste rand van de grondplaat. Het heeft nog het meest weg van ruw afgezaagd mdf wat niet juist is afgewerkt. Ziet er rommelig en vlekkerig uit. Op de foto lijkt het erger dan in werkelijkheid maar hee....we hebben hier te maken met een BBR en dan hoef je zulke minpunten niet te verwachten. Gemiste kans dus.
Toch is mijn conclusie dat we hier een zeer geslaagd model hebben wat tot in de kleinste details keurig is afgewerkt.
En toch....toch heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag 'waarom?'. Of staat het antwoord al stiekem hierboven.... :nuts:

merk: Ferrari
model: LaFerrari
uitvoering: Aperta
kleur: Ahrabian Blue
schaal: 1/43
fabrikant: BBR
Afbeelding

Afbeelding
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Plaats reactie