Volkswagen collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
MitsuGalant
Berichten: 788
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 15:27
Schaal: 1:18

Re: Volkswagen collectie

Bericht door MitsuGalant »

The T1 busjes zijn tegenwoordig echt een verzamelaarsobject geworden, en erg duur als je ze echt wilt hebben. De collectie is zeker leuk. Ik ben zelf ook nog opzoek naar zo'n busje voor in de verzameling, een T1 of een T2 zijn erg leuk als camper busje.
Johnny
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 okt 2022 15:39
Schaal: 1:18

Re: Volkswagen collectie

Bericht door Johnny »

Hallo iedereen,

Nieuw lid en ik hoop dat dit mooie topic nog bestaat , dat er nog reacties komen en zeker op mijn vraag.
Ik weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen maar ik heb hier in dit topic een Volkswagen busje gezien met de letters van Duvel op de zijkant van het busje in het groen en net zo'n busje zou ik graag vinden om te kopen dus als iemand weet waar ik zo'n VW busje van Duvel kan kopen dan hoor ik dat heel graag.
Mvg Johnny.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Volkswagen collectie

Bericht door St. Paul »

Johnny schreef: ma 17 okt 2022 15:46
Ik weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen maar ik heb hier in dit topic een Volkswagen busje gezien met de letters van Duvel op de zijkant van het busje in het groen en net zo'n busje zou ik graag vinden om te kopen dus als iemand weet waar ik zo'n VW busje van Duvel kan kopen dan hoor ik dat heel graag.
Als je googled op Duvel en 1:43 of 1:18 kom je alleen de foto uit dit topic tegen. Als het een massa geproduceerd model was had je meer hits gehad. Ik denk dat dit een uniek model is. Iemand zelf gemaakt dus. De decal van Duvel is ook al vergeeld, volgens mij niet de beste kwaliteit.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie