In ere herstellen Matts DD-ers.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door ge-flopt »

Hoi Allen,

Dankzij Schumi28 heb ik rechten gekregen op het topic van Matt. Ik wil in dit topic aangeven hoever ik ben en waar ik tegen aan loop.

Probleem is dat eigenlijk alle links van Matt doorverwezen naar Imageshack. De plaatjes zijn na dik 9 jaar daar gewoon niet meer te vinden. Geen ramp met de backup die ik online heb staan. Additioneel probleem is dat Matt gelukkig wel qua bestandsnamen van plaatjes mij een indicatie geeft waar ik het kan zoeken, maar soms ik niet een plaatje terug kan vinden.

Als ik een plaatje niet terug kan vinden, plaats ik het hier, misschien dat iemand anders een idee heeft waar ik het kan vinden.
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door ge-flopt »

Issue 1:
Matt Modelautos schreef:
Jolly Club schreef:Kennelijk te weinig gekeken naar WTCC vorig jaar, kende de oranje Leon wel, maar niet met al dat wittige op de zijkant. :doh:
Met deze livery heeft Tom alleen maar in Macau gereden. Misschien dat je hem daardoor gemist hebt. :cool:


Er komt ook nog de "normale" versie uit én de "Mcgregor" versie.
Samen met de 2007 Seat wordt het dan een leuk rijtje.....
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door Schumi28 »

Zegt mij niks helaas
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door TestaRossa »

ge-flopt schreef:Hoi Allen,

Dankzij Schumi28 heb ik rechten gekregen op het topic van Matt. Ik wil in dit topic aangeven hoever ik ben en waar ik tegen aan loop.

Probleem is dat eigenlijk alle links van Matt doorverwezen naar Imageshack. De plaatjes zijn na dik 9 jaar daar gewoon niet meer te vinden. Geen ramp met de backup die ik online heb staan. Additioneel probleem is dat Matt gelukkig wel qua bestandsnamen van plaatjes mij een indicatie geeft waar ik het kan zoeken, maar soms ik niet een plaatje terug kan vinden.

Als ik een plaatje niet terug kan vinden, plaats ik het hier, misschien dat iemand anders een idee heeft waar ik het kan vinden.
Wow, wat goed dat je je daarmee bezighoud :thump_up2:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
harrienac
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 03 mar 2004 19:33
Locatie: oud gastel

Re: In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door harrienac »

dat verdiend matt zeer zeker dat zijn collectie altijd te zien zal zijn
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: In ere herstellen Matts DD-ers.

Bericht door ge-flopt »

Dat verdient hij zeker. Helaas ben ik de laatste tijd wat meer bezig met het afronden van mijn vorig werk, en overgang naar de nieuwe werkgever (vandaag 1e dag begonnen) dus hoop binnenkort weer verder te kunnen.
Plaats reactie