terug van weggeweest

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: terug van weggeweest

Bericht door Johan »

Dit is werkelijk van alles wat door elkaar, erg leuk.
Hoe maak je je keuzes ?
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
gijs
Berichten: 221
Lid geworden op: za 14 aug 2010 19:55
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

Re: terug van weggeweest

Bericht door gijs »

Tja,hoe maak ik mijn keuze’s.

In de eerste plaats heb ik een paar deelverzamelingen, zoals politieauto’s,race en rallywagens v.n.l uit de jaren 80 en 90.
Verder heb ik een groot aantal straatauto’s uit mijn jeugdjaren 70’s en 80’s, vooral uit sentiment maar ook omdat ik de auto’s toen mooier vond.Het was nog niet zo’n eenheidsworst als heden ten dage.
Dan staan er een aantal wagens in mijn vitrine’s omdat ik ze zelf in schaal 1:1 heb gehad(bijv. Peugeot 2008 ,Talbot sunbeam,Fiat 127 en 128 e.a) Wat er overblijft is een ratjetoe van wagens die ik gewoon leuk vind of vond ten tijde van de aankoop.Ik moet wel zeggen dat ik mij tegenwoordig wel meer toespits op de deelverzamelingen.
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: terug van weggeweest

Bericht door Porschelover »

thanks voor de leuke toelichting Gijs!!
Derovere
Berichten: 174
Lid geworden op: di 02 feb 2016 12:53
Schaal: 1:43
Locatie: Holland

Re: terug van weggeweest

Bericht door Derovere »

Mooie modelautoverzameling :thump_up:
Plaats reactie