Nieuw begin : pagina 69

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door Bien »

Aan de Z8 heb ik leuke herinneringen. Toen ik een jaar of 15 geleden als parkeerwachter begon te werken in de Maastrichtse parkeergarages kwam op en gegeven moment een vrouw met een Z8 binnen rijden. Zij gaf aan dat haar dagelijkse auto in de garage was en dat ze bang was om de BMW onbeheerd achter te laten en vroeg mij of ik een oogje in het zeil wilde houden. Uiteraard heb ik dit gedaan, de Z8 was pas uit en ik had hem nog nooit in het echt gezien. Na 10 minuten kwam ze weer terug en kreeg ik 50 gulden voor het "bewaken" van haar auto. :D

Die New Beetle is ook een brute bak in deze RSI uitvoering. :worshippy:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door alain_1978 »

Ik vind de Z8 nog steeds één van de mooiste moderne BMW's dat het merk gemaakt heeft.
Zelf heb ik de James Bond-versie van AutoArt. Dus het model is hetzelfde als jouw model maar dan met de JB-gadgets op.
Kyosho of AutoArt wat is de beste? Ik denk dat je daar eindeloos over kunt discussiëren want het zijn beide zeer goede modellen.
Of de hardtop van de Kyoscho gaat passen op de AutoArt weet ik niet. Gewoonlijk zijn de afmetingen van tussen Kyosho en AA niet altijd hetzelfde
want dat heb ik goed kunnen merken tussen mijn Austin Healeys van Kyosho en AA. De Kyosho-versie is groter, de AA is slanker gemaakt.
Mooi update.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door Nelis »

Leuke modellen. De RSI heb ik in het echt nog een zien rijden een paar weken geleden.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door Johan »

Twee heerlijke modellen en de Z8 is zeker een heel mooie BMW, jammer dat je ze zo weinig ziet.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door Ferrarifan »

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Z8, zeker in het zilver erg mooi :thump_up:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
BimmerBob
Berichten: 69
Lid geworden op: do 08 nov 2012 00:13
Schaal: 1:18

Re: OTTO Rallye Golf 1/18 pag. 54

Bericht door BimmerBob »

Ziet er oogstrelend uit..Otto is goed bezig de laatste tijd.
Voor 49 euro ( 28 verzenden is natuurlijk nep ) een superkoopje en een gaaf thema!

gr.
Mike
Net even je collectie bekeken, echt heel leuk! :D
Maar uh, even bovenstaande quote...als je dus bij otto zelf besteld heb je helemaal niet die dure verzendkosten?
Pooierbakken +1
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Re: AutoArt Z8 en New Beetle RSi 1/18 pag. 65

Bericht door Michae11 »

Maar uh, even bovenstaande quote...als je dus bij otto zelf besteld heb je helemaal niet die dure verzendkosten?
Voorheen was het €28,00 , nu via de onze bereidwillige vrijwilligers :thump_up: van het forum vanaf €6,70.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... start=1410

Leuk dat zo'n Z8 zulke positieve reacties oproept terwijl ie al jaren eigenlijk weinig aandacht krijgt. Ik vind het een top model in 1/18 maar zeker in 1/1 !
Vond hem zo leuk da ik de zwarte Autoart erbij heb genomen....

Afbeelding
Afbeelding

Verder nog een 328i in het groen. Gaan we waarschijnlijk ver-Alpina-e maar vind hem zo eigenlijk ook wel leuk. Voorlopig gaat het badje zuur aan hem voorbij.
Best een leuk model van UT. Dit is een dealermodel welke je meen ik bij aanschaf van de auto kreeg. Het verbaast me hoeveel verschillede versies er te krijgen zijn. Zal het waarschijnlijk weer niet kunnen laten om ze allemaal aan te schaffen.....

Afbeelding
Afbeelding

Dan weer een Z3 op de kop getikt. Dit maal de 2.8 versie uit 1999 met 193 pk. Deze werd een jaar later door de 3.0 opgevolgd met 231 pk. Balen als je net de 2.8 hebt aangeschaft!


Afbeelding
Afbeelding

Nog net een Youngtimer in mijn ogen , de 1999 BMW X5. Je ziet ze steeds minder hier ten lande. Waarschijnlijk gaat alles naar Rusland met teruggave van de rest BPM !
Ja dan zet je hem in de kast en dan denk ik " hoort ie er nou wel of niet bij " ....

Afbeelding
Afbeelding

Als vaker langsgekomen . De E30 325is. M'n eerste auto in 1/1 was een E30 316 ( deze kon zelfs burn-outs maken! ) dus deze E30 was erg welkom. Schitterend model van m'n vrienden bij OTTO.

Afbeelding
Afbeelding

Als laatste maar zeker niet de minste . Het Citroen SM prototype met de 380pk sterke Maserati V6. Alweer , mooi van lelijkheid!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


en de echte in het museum :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


gr.
Mike
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Z8 , Z3 2.8 , E30 325is , 328i , X5 en SM 1/18 pag. 65

Bericht door chris001 »

Leuk! Die groene 328 van UT models heb ik zelf ook. Inderdaad gekregen van de dealer toen ik mijn eerste 3 serie kreeg. Dat is leuker dan bloemen, zei de verkoper en dat was ook zo. Wat ie niet wist is dat dit de start was van mijn modelautoverzameling :D

De andere modellen in deze update mogen er trouwens ook zijn. :dance: :worshippy:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Z8 , Z3 2.8 , E30 325is , 328i , X5 en SM 1/18 pag. 65

Bericht door Maarten Mercedes »

Prachtige kleurstelling op de Z8 :drool:

De Z3 coupe is ook een super auto, een veel mooiere 'shooting break' dan de Ferrari FF naar mij mening :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Z8 , Z3 2.8 , E30 325is , 328i , X5 en SM 1/18 pag. 65

Bericht door Bien »

Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik vind die Citroën toch echt de mooiste van het stel. :shock:
Laat ik het anders zeggen: de apartste! :D

De BMW's mogen er natuurlijk ook zeker zijn! :worshippy:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Z8 , Z3 2.8 , E30 325is , 328i , X5 en SM 1/18 pag. 65

Bericht door NetForce84 »

De BMW's zijn :drool:
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Re: Z8 , Z3 2.8 , E30 325is , 328i , X5 en SM 1/18 pag. 65

Bericht door Michae11 »

Hierbij een kleine update met wat huisvlijt.

De eerste is de Minichamps BMW 3.0 CSL . Gemaakt door de M-divisie die toen nog geen ///M heette. Standaard vond ik hem een beetje hoog op de wat iele bandjes staan. Aangepast met 16" Alpina's van Uli. Door de verlagen kunnen de wielen helaas niet meer rollen maar gelukkig wel sturen. Laatste kon alleen door een en ander aan de ophanging netjes dunner te Dremelen. Dit zonder iets te slopen uiteraard!

Voor :
Afbeelding
Na:
Afbeelding
Afbeelding

De Otto BMW M5 E39 had ik dubbel dus 1 exemplaar heeft 19" Alpina's gekregen weer van Uli.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en als laatste de Kyosho 7 serie E65. Standaard op iets te kleine velgen maar met de zinkpest. Hier heb ik E60 M5 velgen onder gezet. Net op over net over het randje maarja.... :D
Rollen en sturen uiteraard. Ideaal bij de Kyosho's!

Afbeelding

gr.
Mike
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: BMW 3.0 CSL , BMW M5 E39 en BMW 7-serie E65 1/18 pag. 66

Bericht door OTF'er »

De M5 E60-velgen staan de E65 netjes, beter dan het origineel.
Ook de andere BMW's zijn fraai.
De Z3 Coupé blijft geniaal, net als de E53 X5 die voor zijn grootte nog best elegant oogt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: BMW 3.0 CSL , BMW M5 E39 en BMW 7-serie E65 1/18 pag. 66

Bericht door alain_1978 »

Weer een heleboel mooie modellen erbij zo te zien. De SM prototype is ook wel een schitterende auto.
Het extreme uitzicht vind ik wel iets hebben. Die echte metalen wielen geven wel iets extra aan die modellen.
Echt heel mooi met die wielen alleen vind ik ze bij de oude 3.0 CSL iets te groot van velg waardoor je precies een laagprofielband en
dat vind ik niet echt passen op een oude wagen. Maar das persoonlijk hé.
Mooie updates :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie