Geerligs / de Jong

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Geerligs / de Jong

Bericht door Daytona69 »

Als Namac lid kun je bij deze groothandel nu ook bestellen , al vind ik dat ze wel heel erg veel pre-order en binnenkort leverbaar aanduidingen hebben, waardoor ik vermoed dat ze wachten met een omdoos openmaken totdat ze genoeg pre-orders hebben om 1 hele doos leeg te verkopen. Ik kan het mis hebben , maar zie sommige modellen op andere websites al lang in de verkoop terwijl zij ze nog niet op direkt leverbaar hebben gezet. zijn die websites dan geen klant bij hun groothandel/ importeur?

Ik verbaas me ook over het feit dat ze modellen al op uitlopend hebben staan , maar binnenkort pas leverbaar?

Wat dan wel direkt leverbaar is wordt wel snel verzonden en goed verpakt.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Geerligs / de Jong

Bericht door Schumi28 »

Wat voor voordeel heb je dan als NAMAC-lid als je hier klant wordt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Geerligs / de Jong

Bericht door St. Paul »

Daytona69 schreef: za 12 feb 2022 13:17 Als Namac lid kun je bij deze groothandel nu ook bestellen , al vind ik dat ze wel heel erg veel pre-order en binnenkort leverbaar aanduidingen hebben, waardoor ik vermoed dat ze wachten met een omdoos openmaken totdat ze genoeg pre-orders hebben om 1 hele doos leeg te verkopen. Ik kan het mis hebben , maar zie sommige modellen op andere websites al lang in de verkoop terwijl zij ze nog niet op direkt leverbaar hebben gezet. zijn die websites dan geen klant bij hun groothandel/ importeur?

Ik verbaas me ook over het feit dat ze modellen al op uitlopend hebben staan , maar binnenkort pas leverbaar?

Wat dan wel direkt leverbaar is wordt wel snel verzonden en goed verpakt.

Als ze zelf gelijk of eerder verkopen dan de aanbieders, welk nut hebben die aanbieders dan nog? Uiteindelijk sloop je zo de markt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Geerligs / de Jong

Bericht door Ricardo »

Wij zijn een groothandel in modelauto's. U bent bij ons aan het juiste adres voor diverse merken, hieronder een overzicht. Bent u nog geen klant dan kunt u zich direct aanmelden. Let op, om klant te kunnen worden heeft u een KvK en BTW-nummer nodig. U kunt alleen klant worden als bedrijf, niet als particulier.
Staat niks dat je er als particulier kunt bestellen.
Plaats reactie