Curbstone

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Curbstone

Bericht door michel26 »

Ben ook van plan er een aston te bestellen. Wat zijn de verzendkosten?
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Fruitcake »

7 euro
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: Curbstone

Bericht door michel26 »

Oke bedankt zag het net ook staan :oops:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Markopolo »

Thanks voor het compleet maken van me startveld! :worshippy:
Gebruikersavatar
Nick7
Berichten: 181
Lid geworden op: vr 26 dec 2008 17:19

Re: Curbstone

Bericht door Nick7 »

Heb er vorige week wat besteld en kan het absoluut aanraden, snelle levering (alleen de wachtijd van de modellen maakt het wat langer). Goed verpakt, en toen ik de modellen binnen had gekregen kreeg ik 2 dagen later een mailtje of mijn bestelling naar wens was. Dus een dikke :thump_up: .
Gebruikersavatar
MartyMB
Berichten: 306
Lid geworden op: di 25 jul 2006 02:15
Locatie: Hoevelaken

Re: Curbstone

Bericht door MartyMB »

Ik heb het één en ander bij CM gekocht. Altijd snelle en nette levering.
Ze zijn niet goedkoop en doen niet aan kortingen als je meerdere modellen tegelijk besteld. Mijn inziens een gemiste kans. De verzendkosten zijn ook hoog €7,- p/levering ongeacht je besteding. Bij Schuiten Autominiaturen zijn de verzend kosten gratis boven de €100,-. Ik heb wel goed telefonisch contact met CM. Jammer genoeg heeft CM geen spaarsysteem. Inmiddels wacht al een tijdje op een onderdeel omdat mijn Kyosho Testarossa een beschadigd ferrari logo heeft. Kortom een aardige winkel maar ik shop nu voornamelijk in Duitsland. Goedkoper, geen verzendkosten en zeer snelle levering! Maar ik hou CM wel in de gaten voor eventuele acties. Voor Kyosho, CMC & GMP modellen is CM flink an de prijs.
Alles is mooi zolang het maar een Ferrari is!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Fruitcake »

Als vriend van het forum krijg je trouwens 5% korting ;)
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Curbstone Models »

MartyMB schreef:Ik heb het één en ander bij CM gekocht. Altijd snelle en nette levering.
Ze zijn niet goedkoop en doen niet aan kortingen als je meerdere modellen tegelijk besteld. Mijn inziens een gemiste kans. De verzendkosten zijn ook hoog €7,- p/levering ongeacht je besteding. Bij Schuiten Autominiaturen zijn de verzend kosten gratis boven de €100,-. Ik heb wel goed telefonisch contact met CM. Jammer genoeg heeft CM geen spaarsysteem. Inmiddels wacht al een tijdje op een onderdeel omdat mijn Kyosho Testarossa een beschadigd ferrari logo heeft. Kortom een aardige winkel maar ik shop nu voornamelijk in Duitsland. Goedkoper, geen verzendkosten en zeer snelle levering! Maar ik hou CM wel in de gaten voor eventuele acties. Voor Kyosho, CMC & GMP modellen is CM flink an de prijs.
Tja, GMP zal wel iets goedkoper worden, maar Kyosho en CMC zullen nooit goedkoper worden dan dat onze oosterburen ze ervoor leveren. Oorzaak daarvan is dat Kyosho bij Minichamps ondergebracht is en CMC gewoon geen importeur meer in Nederland heeft omdat er te weinig van verkocht wordt in Nederland.

Het spaarsysteem, dat zal in ieder geval moeten wachten totdat de nieuwe website in de lucht is, deze zal behalve de kortingen voor vrienden van het forum ook de nieuwe betaalmethoden ondersteunen.

En met betrekking tot de verzendkosten, die zullen ook alleen maar stijgen. TNT heeft voor dit jaar alweer een aantal prijsverhogingen in het verschiet gelegen. Helaas moeten wij die doorberekenen, alhoewel wij vanaf een bepaald bedrag ook geen verzendkosten meer rekenen (weet even niet meer hoeveel, maar dat zal wel op de website staan)...

En met betrekking tot het naleveren van onderdelen, we doen altijd de vraag uitzetten, maar helaas krijgen we vaak niets tot weinig te horen van een fabrikant. Zomaar ineens hebben we het onderdeel... of niet.
In ieder geval doen we er altijd ons best voor om er aan te komen. Of aan een alternatief..

Dus na meer dan 10 jaar doet Curbstone Models nog steeds wat we vanaf de eerste dag voor ogen hadden. Goede kwaliteit en service leveren tegen een betaaldbare prijs...

Michel
Gebruikersavatar
MartyMB
Berichten: 306
Lid geworden op: di 25 jul 2006 02:15
Locatie: Hoevelaken

Re: Curbstone

Bericht door MartyMB »

Bedankt voor je uitgebreide toelichting. :) Nogmaals als zaak zijn jullie prima :thump_up: maar ik shop inmiddels ook elders. Hopelijk gaat het nog lukken met het Testarossa embleem en kan ik mijn model weer in nieuwstaat terug brengen.
Beste groeten,
Marty
Curbstone Models schreef:
MartyMB schreef:Ik heb het één en ander bij CM gekocht. Altijd snelle en nette levering.
Ze zijn niet goedkoop en doen niet aan kortingen als je meerdere modellen tegelijk besteld. Mijn inziens een gemiste kans. De verzendkosten zijn ook hoog €7,- p/levering ongeacht je besteding. Bij Schuiten Autominiaturen zijn de verzend kosten gratis boven de €100,-. Ik heb wel goed telefonisch contact met CM. Jammer genoeg heeft CM geen spaarsysteem. Inmiddels wacht al een tijdje op een onderdeel omdat mijn Kyosho Testarossa een beschadigd ferrari logo heeft. Kortom een aardige winkel maar ik shop nu voornamelijk in Duitsland. Goedkoper, geen verzendkosten en zeer snelle levering! Maar ik hou CM wel in de gaten voor eventuele acties. Voor Kyosho, CMC & GMP modellen is CM flink an de prijs.
Tja, GMP zal wel iets goedkoper worden, maar Kyosho en CMC zullen nooit goedkoper worden dan dat onze oosterburen ze ervoor leveren. Oorzaak daarvan is dat Kyosho bij Minichamps ondergebracht is en CMC gewoon geen importeur meer in Nederland heeft omdat er te weinig van verkocht wordt in Nederland.

Het spaarsysteem, dat zal in ieder geval moeten wachten totdat de nieuwe website in de lucht is, deze zal behalve de kortingen voor vrienden van het forum ook de nieuwe betaalmethoden ondersteunen.

En met betrekking tot de verzendkosten, die zullen ook alleen maar stijgen. TNT heeft voor dit jaar alweer een aantal prijsverhogingen in het verschiet gelegen. Helaas moeten wij die doorberekenen, alhoewel wij vanaf een bepaald bedrag ook geen verzendkosten meer rekenen (weet even niet meer hoeveel, maar dat zal wel op de website staan)...

En met betrekking tot het naleveren van onderdelen, we doen altijd de vraag uitzetten, maar helaas krijgen we vaak niets tot weinig te horen van een fabrikant. Zomaar ineens hebben we het onderdeel... of niet.
In ieder geval doen we er altijd ons best voor om er aan te komen. Of aan een alternatief..

Dus na meer dan 10 jaar doet Curbstone Models nog steeds wat we vanaf de eerste dag voor ogen hadden. Goede kwaliteit en service leveren tegen een betaaldbare prijs...

Michel
Alles is mooi zolang het maar een Ferrari is!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Honda.f1 »

Al een tijd niks besteld bij CM (op een decalsetje na) maar ik denk dat de helft van wat ik nu heb staan aan modellen bij hun vandaan komt. en altijd goede service. 1x een bar 007 van button besteld bij ze, die werd bezorgd met een afgebroken wiel. mocht hem gratis terugsturen en de volgende dag had ik weer een verse, deze keer was de voorvleugel los, maar heb ik makkelijk zelf kunnen herstellen. Als binnenkort de belastingcentjes binnen zijn maar weer is wat bestellen daar
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Mracing
Berichten: 9
Lid geworden op: za 01 aug 2009 16:41
Schaal: 1:18

Re: Curbstone

Bericht door Mracing »

:( heb een setje Brand Less Car Wheels besteld , verzending en ontvangst is niks op aan te merken ....

alleen de velgen zelf zijn veel te dun en veel te laag , het lijkt mij geen 1:18 zo als in de advertentie staat .

Kost wel bijna €30 euries , misschien iemand ervaring hier mee ?

:( :( :(
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Curbstone

Bericht door lambo »

De webshop van curbstone ziet er overzichtelijk uit, wat ze alleen aan moeten passen is de verwachtte release-datums. Ze verwachten altijd AutoArt modellen op data die niet kloppen, er staan nu weer modellen op week 48 terwijl deze nog uit moeten komen in december en daarna nog zeker 2 maanden onderweg zijn. Misschien dat ze eens op dit forum kunnen kijken voor de release-data's :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Curbstone Models »

lambo schreef:De webshop van curbstone ziet er overzichtelijk uit, wat ze alleen aan moeten passen is de verwachtte release-datums. Ze verwachten altijd AutoArt modellen op data die niet kloppen, er staan nu weer modellen op week 48 terwijl deze nog uit moeten komen in december en daarna nog zeker 2 maanden onderweg zijn. Misschien dat ze eens op dit forum kunnen kijken voor de release-data's :wink:
tja.. die releasedatums... dat blijft lastig. Met de grote hoeveelheid modellen die aangekondigd zijn en de snelheid waarmee de fabrikanten (vooral minichamps en autoart) de releasedata aanpassen is het eigenlijk dweilen met de kraan open.

Bijvoorbeeld Minichamps heeft een lijst van 600 modellen waarvan de releasedatum op december staat, ongeveer 60 daarvan zullen in december ook daadwerkelijk komen, de rest zal doorgeschoven worden...

maar de tip om op het forum te kijken zal ik zeker even doorgeven...
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Curbstone

Bericht door NetForce84 »

Binnenkort ga ik mijn eerste bestelling plaatsen bij Curbstone hier vanuit België .................;
Zan dan ook mijn mening geven over deze winkel :)
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Curbstone

Bericht door NetForce84 »

Vandaag dus een bestelling geplaatst bij Curbstone.
Alles verliep perfect, je krijt een gedetailleerd mailtje met de bevestiging van je bestelling.
En wat later een mailtje met de gegevens om de betaling uit te voeren.
Wat moet een mens nog meer hebben...

Nu wachten op het pakketje :cool: :P
Plaats reactie