Curbstone

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Wassink
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:13
Locatie: Valkenburg ZH

Bericht door Wassink »

ook vandaag weer een prima ervaring opgedaan met curbstone.
Snelle service, snel antwoord op vragen, etc. Het service niveau ligt gewoonweg erg hoog!
Wat mij betreft een superwinkel!
Wassink
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:13
Locatie: Valkenburg ZH

Bericht door Wassink »

Heb vandaag, zoals te lezen is in collecties, mijn R32 STP Taisan mogen ontvangen uit handen van Curbstone.
Zeer tevreden met de vlotte manier van werken en goede service.
Er zat nog een fijne Revell catalogus in de doos ook:)

Door het info systeem op de site en de mailtjes van Sandrea ben je in principe altijd op de hoogte over de vorderingen van de bestelling.

Ik ben een zeer tevreden klant! Keep up the good work! :thump_up:
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Vandaag de Kyosho 575 GTC binnengekregen. Zeer snelle levering omdat het model pas deze week bij Curbstone Models binnen was. Dus meer dan lof voor deze winkel! Nogmaals bedankt, het model is in zeer goede staat aangekomen :) :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ik heb tot op heden nog geen zaken gedaan met Curbstone, maar als ik op zijn site kijk (en dat doe ik regelmatig) zit Curbstone gewoon netjes in lijn met alle andere modelwinkels en zelfs vaak iets goedkoper.

Dus Curbstone lijkt mij een prima winkel, en het zal ook niet lang op zich laten wachten voordat ik mijn eerste bestelling bij hem zal doen.

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

goeie zaak curbstones, vraag me alleen af wanneer ze de 1:18 alesi 200th gp jordan goedkoper gaan maken zodat ik hem ga kopen :P
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Heb al veel bij Curbstone gekocht en tevens een correcte levering en afhandeling van de zaken. Als je een model wil hebben dat je nog niet op hun site terug gevonden hebt , mailtje sturen naar mevr Koopmans en het wordt voor je in backorder geplaatst. Eén keertje is er een levering iets later verstuurd maar dit kwam door een dringende ziekenhuisopname van een collega van Curbstone.Men heeft me dit dan ook doorgemaild dat het pakje iets later kwam. prima zaak :thump_up:
Gebruikersavatar
MartyMB
Berichten: 306
Lid geworden op: di 25 jul 2006 02:15
Locatie: Hoevelaken

Bericht door MartyMB »

Een absolute top zaak!
Ik heb er wat gekocht en de volgende dag had ik het model al thuis!
Dat is echt een super snelle service.
Ook uitgebreid advies van iemand die verstand van zaken heeft en er hoorbaar plezier aan heeft.
Al kan je ergens anders vast een model voor een wat lagere prijs krijgen bij Curbstone zit je in ieder geval 100% zeker.
:thump_up:
Gebruikersavatar
Regenkaiser
Berichten: 184
Lid geworden op: vr 10 dec 2004 00:54
Locatie: Emmen (Drenthe)

Bericht door Regenkaiser »

Absolute Topper! :worshippy:
Ik heb er al heel veel modellen gekocht.
Snelle levering, goed email contact, problemen altijd keurig opgelost!
Heb vroeger ook bij Modelcarweb modellen besteld, maar dat is sinds enige tijd een drama. :twisted: Slecht contact, leveringstijden niet correct etc.
Curbstone rules (en Modelissimo, maar dat is off-topic!)
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door jerico »

perfect!...heb nu een paar modelauto's besteld bij crubstone en zijn goed aangekomen(alleen niet op mijn eigen naam)

jammer dat als ik ze op mijn eigen naam bestel...te horen krijg dat ik heel veel leningen heb(geen een) en dat ook mijn huis eind december gelsoopt word...(leuk dat ik dat zelf ook weet)...maar dat ligt niet aan curbstone maar aan experian...

ik had afgelopen donderdag(hemelvaartdag) een auto besteld en kreeg vrijdag al een bericht dat hij verzonden was en hij was zaterdag al in huis...Perfect...alleen dan wel op naam van mijn vriendin :mrgreen: :thump_up:

greetz,


jerico
Afbeelding
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Curbstone

Bericht door Tinman »

Ik heb misschien iets van 6 van mijn 9 schaalmodellen besteld bij curbstone. Goeie afhandeling en alles duidelijk zichtbaar op de site van hun. Bij bestellingen is ook makkelijk bij te houden wat er ondertussen met je bestelling gebeurt is.

Afhandelingen van de mail gebeurt ook zeer snel en duidelijk, heb de eerste pagina's hier doorgelezen en merk dat dit paar jaar terug toch anders was. Nu hebben ze het volgens mij toch tip top in orde :thump_up:

Jammer genoeg kwam het laatste model daar besteld aan met een beetje schade, en aan beschadigde doos. Direct contact opgenomen via e-mail en foto's gestuurd. Bij de vorige bestelling kreeg ik netjes een korting.

Jullie merken het al, niets meer dan lof voor deze zaak :worshippy:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Curbstone

Bericht door Lexusfreak »

2 schaalmodellen, besteld..helemaal in orde.

De doos vond ik wat aan een te kleine kant, in Nederland geeft het niet zo veel.
Angelique
Berichten: 39
Lid geworden op: do 20 mar 2008 14:30
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door Angelique »

Zeer goede service!!! :thump_up:
Twee weken geleden 4 modellen besteld, vorige week kreeg ik een mailtje dat ze de bestelling niet konden uitleveren omdat de importeur het verkeerde model had gestuurd en dat deze week het model binnen zou komen. Met netjes excuses voor de vertraging. Deze week twee modellen besteld voor mijn vader binnen een uur een bericht dat de bestellingen samen gevoegd zouden worden waardoor de verzendkosten niet werden gerekend voor de tweede bestelling. Gisteren vervolgens een mailtje dat alles was verzonden. En vandaag kwam de postbode alle modellen netjes bezorgen!
Wat mij betreft een aanrader!!!!!!!!
Mijn complete Audi verzameling staat op: **www.mijndroomautoiseena3.nl**
Uitspraak van het jaar: Komt wel goed ....schatje! :-)
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door TestaRossa »

Ik bestel al jaaaaaaaaaaaren bij Curbstone. NOOIT problemen mee gehad, altijd perfecte service. Ik kan niet anders dan een 10 geven!! Groot voordeel vind ik ook dat je modellen kunt reserveren, helemaal goud!!
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Curbstone

Bericht door the_stig »

Deze week, op 31 december weer eens een pakje ontvangen van Curbstone-models.
Alle doosje netjes verpakt in een zakje en dus zonder schade.
Er zat ook nog een kerstkaartje bij. :thump_up:

Niks te klagen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen 1:18
Berichten: 279
Lid geworden op: za 13 okt 2007 19:17
Locatie: 024

Re: Curbstone

Bericht door Jeroen 1:18 »

Gisteren besteld,vandaag een briefje van TNT post dat ze het niet konden bezorgen, niemand thuis.

Top, dat CM het zo snel op de post doet! :thump_up:
Nieuw: BMW 328i 1/18 UT-Models
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Plaats reactie