Autopassion te Beverwijk

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik ben vandaag voor het eerst bij Autopassion geweest ...

De eigenaar is inderdaad wat druk, maar zeker niet storend. Het assortiment is super, alleen de prijzen zijn zoals vermeld inderdaad wat hoog ... maar dat is een kwestie van goed kijken en keuzes maken. Ik heb er in ieder geval wat leuke modellen gekocht en zal er zeker vaker te vinden zijn!
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Gisteren even langs geweest bij Autopassion.
Weinig nieuws onder de zon en in de vitrinekasten.

De eigenaar was te druk bezig met een Fransstelletje en bulderen door de hele zaak.
Een "vriend" van de zaak was aan het opscheppen over zijn contacten met de autosportjournalisten, kortom, snel weer weg. Jammer.
Hans Koomen
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 16:39
Locatie: Warmenhuizen

autopassion

Bericht door Hans Koomen »

Randall is top!!!!
Al 20 jaar klant van deze enthousiaste autogek!
model adhd'er (vroeger met meer haar)

Als hij weet wat je zoekt, en je bent een regelmatige klant, dan gaat er geen nieuwtje ongemerkt voorbij. Ik koop regelmatig via ebay maar blijf klant, in het echt zien koopt toch prettiger.
deze winkel heeft het mooiste en nieuwste van het nieuwste...

Randall zorgt ervoor dat er regelmatig verzamelaars droog brood eten....
maar een onwijze collectie hebben

Ik rijdt er nog altijd graag 60km voor naar Haarlem
RANDALL GA ZO DOOR,
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hans geef maar toe dat je Randall bent :mrgreen:
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Was er vandaag even. Rondgekeken, maar niks gekocht. Dhr. Lawson was weer helemaal in zijn nopjes! Praat graag in zich zelf. Heeft zin in kerst, want hij floot een kerstliedje :nuts: . De koerier kwam wat dozen brengen. Zonder te kijken wist ik de inhoud. Leuke winkel, mooie spullen, maar zo vermoeiend.
Automobillia, even verderop, is het omgekeerde. Het is daar zooo stil :yawn:
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door sybren »

Ben er ook een paak keer geweest altijd goed geholpen alleen de prijzen zijn wel aardig hoog. had hem een mailtje gestuurd of hij de BMW le mans GTR wou betellen voor me.Nooit wat van gehoord later via marktplaats gekocht.
Gebruikersavatar
SirFerrari
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 09:13

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door SirFerrari »

het is een leuke winkel. Veel apparte F1 dingen vondt ik zelf. Ze zijn wel redelijk prijsje maar niet extreem. Voor de rest heel vriendelijk. Maar heb er ook een auto besteld maar ook nooit meer wat van gehoord. Maar voor de rest heeft het een goede indruk gemaakt en ben ik tevreden met de winkel.
royscheper
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 20 apr 2012 16:56
Schaal: 1:43

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door royscheper »

Ik heb goede ervaringen met deze winkel, sowieso is het enorm uitgebreid en kun je je er inderdaad met gemak een uurtje vermaken!

Niet de goedkoopste, maar zoals de huidige actie (minichamps tussen 1990 & 2005, formule 1, 4 halen 2 betalen) is het wel leuk boodschappen goed..! Ze hebben van alles wat, ondanks ik alleen geinteresseerd ben in Formule 1 modellen is het indrukwekkend om te zien hoeveel modellen er staan.. Prettige enthousiaste verkoper ook!
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door model1op43 »

Ik was vandaag ook weer eens in deze goed gesorteerde en vooral gezellige winkel. Randall is prettig gestoord en een leuke gastheer.
Paar mooie modellen gescoord in zijn actie waarbij je de modellen kreeg tegen de ex-BTW prijs :thump_up:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door chris001 »

Wat ik danniet begrijp is dat ze wel een website hebben maar geen webshop... je moet er dus echt langs en kunt niks online kopen... :(
rene86
Berichten: 219
Lid geworden op: za 19 jan 2013 14:02
Schaal: 1:18
Locatie: Zandvoort

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door rene86 »

Ik kom ook al ruim 10 jaar bij Randall! En nog steeds kijk ik mijn ogen uit en ga zelden met lege handen de deur uit!
Krijg altijd wel een beetje korting en heb het altijd al een TOPwinkel gevonden :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door rsh_scuderia »

chris001 schreef:Wat ik danniet begrijp is dat ze wel een website hebben maar geen webshop... je moet er dus echt langs en kunt niks online kopen... :(
Daar ligt dan ook de kracht van Autopassion, het persoonlijke en als je er bent dat je wel iets "moet" meenemen, door al het lekkers wat er staat.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door Jolly Club »

Dat ze geen webshop hebben hoeft niet te betekenen dat ze niets willen versturen.. :idea:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door zipperscales »

Jolly Club schreef:Dat ze geen webshop hebben hoeft niet te betekenen dat ze niets willen versturen.. :idea:
Dat klopt helemaal, ik wist dat Randall het Kelvin Snoeks F2 model kon leveren en heeft het gewoon opgestuurd. Mail hem gewoon met wat je zoekt, hij kan je vast verder helpen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Autopassion te Haarlem

Bericht door Peter Parker »

Ik wacht al heel lang op de F1 kit van Bleekemolen, maar ik denk dat Randell daar ook heel lang op wacht... :lol:
Plaats reactie