Ebay Winkels ervaringen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

Omdat er toch veel mensen zijn die tegenwoordig ook op ebay wel eens iets kopen ( al dan niet bij een ebay-winkel), leek het mij geen slecht idee om een aparte thread te openen waarin we onze ervaringen met ebay(winkels) kunnen uitwisselen. Zo hoeft er niet steeds een aparte thread gemaakt te worden voor een ebay verkoper.

Ook ik weet dat ze bij ebay gebruik maken van een feedback systeem, maar ik weet ook dat er mensen zijn, zoals ook ik, die een extra zetje altijd wel kunnen gebruiken :thump_up:

Om dan maar meteen af te trappen:

Ik heb 4 januari een model gekocht bij Merge Left. Dit is een duitse ebaywinkel. Ik heb het geld via internetbankieren overgemaakt, maar tot op de dag van vandaag ( de winkel is wel dicht in het weekend) is het geld nog niet aangekomen. Heeft iemand misschien meer ervaringen met deze ebaywinkel?

groetjes Arno


(ps: mocht deze thread niet gewenst zijn dan mag hij uiteraard verwijderd worden :D )
Laatst gewijzigd door Powersprint op ma 14 jan 2008 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Ebay Winkels

Bericht door Bondracer »

Hey Arno, bij een internationale overschrijving met IBAN/BIC codering mag je toch wel 3 a 4 werkdagen rekenen voordat het geld bij de verkoper op de rekening staat, eveneens al meermaals opgemerkt dat het versturen van je pakket soms nogal eens op je laat wachten. Sommige verkopers gaan de pakketten enkel posten wanneer ze aantal items verkocht hebben om ze dan pas te posten. Indien je een Paypal account aanmaakt (moet je wel een VISA-card hebben) is de betaling binnen de 5 minuten uitgevoerd en is er dan ook geen discussie mogelijk om dat je telkens via E-mail bericht wordt dat het geld bij de verkoper gestort is.
Tot zover mijn betoog en hopelijk hebben jullie er iets aan :roll:
Bondracer :cool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels

Bericht door Powersprint »

Hoi Guy,

ik heb inderdaad al een paypal account. Hier in Nederland is het mogelijk om met je bankrekening een paypal account aan te vragen, dus dat is wel handig. Maar deze ebay winkel heeft geen beschikking over paypal, dus dat was wel jammer.
Ik zal morgen nog een mail sturen om te kijken of het geld is aangekomen ( het is dan 5 werkdagen geleden) Verdere vorderingen zal ik hier ook posten :thump_up:

Ik houd jullie op de hoogte :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Ebay Winkels

Bericht door F40F50ENZO »

Ik heb een aantal zéér goede ervaringen met deze E-bay verkoper en je hoeft niet bang te zijn dat het niet goed zit.
Ik heb wel de ervaring dat het momenteel steeds wat langer duurt bij deze verkoper, dat heeft denk ik te maken met het grote succes van zijn E-bay winkel.
Momenteel heeft hij een Feedbackscore van 23237 met slechts 26 stuks negatief, dus dat zit wel goed.
Heb geduld, bij mij duurde het in december ongeveer 1 1/2 week na betaling dat een pakket aankomt, zit zelf ook momenteel te wachten op een pakket.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels

Bericht door Powersprint »

Bedankt voor het antwoord, hier krijg ik nog wat meer vertrouwen door :thump_up: Ik verbaas me wel over zijn zeer goedkope prijzen, maar hij is inderdaad zeer succesvol! Ik laat wel iets weten wanneer het pakketje binnen is :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Ebay Winkels

Bericht door Porsche »

Onze Victor koopt hier jaarlijks tonnen modelauto's :angel:
Doe hem anders eens een @ :eh:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels

Bericht door Powersprint »

Heb inmiddels een bevestigingsmailtje gekregen dat het geld binnen is gekomen. Het pakketje gaat morgen op de bus! :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Re: Ebay Winkels

Bericht door DTM »

Heb hier ook een keer wat besteld via Ebay. Koop verliep uitstekend.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

De Subaru Impreza is hier goed aangekomen! De verpakking liet wat te wensen over, maar het model en de ovp waren onbeschadigd, dus niets te klagen over deze verkoper :thump_up: Alleen jammer dat hij geen paypal heeft, maar dat maakt de goedkope verkoopprijs weer helemaal goed :worshippy:

Dus vragen over andere ebaywinkels kunnen in dit draadje worden geplaatst :)

Groetjes Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door BMWMaX »

Deze verkoper is mij wel bekend. Leveringen zijn wel goed maar duren altijd erg lang.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door 117ayrton »

Merge Left is beter bekend onder onze monica uit duitsland zeer goede ervaring mee ,prima winkel en niet duur :dance: :dance:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door kwiebje »

Ik heb er zelf ook wat modelletjes gekocht. Er is niks mis mee met deze verkoper. Alleen verzend de ene duitser wat sneller als de andere :)
Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Porsche »

kwiebje schreef:Ik heb er zelf ook wat modelletjes gekocht. Er is niks mis mee met deze verkoper. Alleen verzend de ene duitser wat sneller als de andere :)
Gij moet natuurlijk ook vragen om een BLITZVERSAND de Duitsers zijn hier heel goed in :D
Gebruikersavatar
Minichampsfan
Berichten: 66
Lid geworden op: di 05 feb 2008 21:46

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Minichampsfan »

Wat bij Merge-Left opvalt is dat hij steeds minder modellen aanbiedt zou zijn voorraad door dat succes op raken?
*****
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

Dat heb ik ook gemerkt ja. Ik zou het niet weten, maar dat hij goed verkoopt is 'n ding dat zeker is
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie