Schuiten miniaturen te Rotterdam

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door marco71 »

borbase schreef:hij zit ook op marktplaats deze week ontdekt :worshippy:
staan al meer dan 900 adv van hem op marktplaats omdat het niet best loopt in de winkel :evil:
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door borbase »

marco71 schreef:
borbase schreef:hij zit ook op marktplaats deze week ontdekt :worshippy:
staan al meer dan 900 adv van hem op marktplaats omdat het niet best loopt in de winkel :evil:
ja snap ik hij is veelste duur
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Wieldop »

Heb het erop gewaagd een E320T bij hem te bestellen. Ben benieuwd :) :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Wieldop »

Was het vergeten ff te updaten, maar had woensdag betaald, en vrijdag binnen :thump_up: Top service, erg snel. :worshippy:

E320 is voor Sinterklaas, daarom staat-ie nog niet in mijn topic.
Afbeelding
bmw320i
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 11 nov 2009 00:13

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door bmw320i »

Stikt hier van de nederlanders zeker, alleen zeuren over prijzen en zelf een topsalaris willen. als jullie willen dat modelautofabrikanten kunnen en willen blijven produceren dan moet er ook wat aan verdiend worden anders besluiten de managers straks dat er geen markt meer is voor modelauto's en dan zijn we uit verzameld.. dus geef gerust eens wat uit en denk aan de zelfstandig ondernemers die het jullie mogelijk maken modellen te kopen. allemaal hardwerkende mensen voor bijna geen verdiensten..
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door andre »

bmw320i schreef:Stikt hier van de nederlanders zeker, alleen zeuren over prijzen en zelf een topsalaris willen. als jullie willen dat modelautofabrikanten kunnen en willen blijven produceren dan moet er ook wat aan verdiend worden anders besluiten de managers straks dat er geen markt meer is voor modelauto's en dan zijn we uit verzameld.. dus geef gerust eens wat uit en denk aan de zelfstandig ondernemers die het jullie mogelijk maken modellen te kopen. allemaal hardwerkende mensen voor bijna geen verdiensten..
Echt een goede openings zin voor iemand die zijn 1e post op dit forum gooit , die zich nog niet voorgesteld heeft.
En denk je nu werkelijk als alleen de Nederlanders lopen te zeuren over de prijzen die te hoog zijn van de miniaturen
dat ze meteen stoppen met produceren van de modellen en de prijzen laten zakken .
Tegenover vele andere landen is Nederland duurder wat betreft modellen , maar dit komt omdat de staat er ook nog een hoop van wil hebben qua BTW en INVOERRECHTEN , maarja deze discussie is/wordt ook al elders gevoerd op het forum.
We zijn allemaal hardwerkende mensen voor hun centen en we kunnen onze euro maar één keer uitgeven .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
bmw320i
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 11 nov 2009 00:13

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door bmw320i »

ok, meneer andre weet er veel van blijkbaar. :D
ben je zelf handelaar :?: of ben je consument :!: let maar op mijn woorden de ontwikkeling van de modelauto staat op een laag pitje bij de producenten omdat de fabrikanten van de echte autos niet meer zo graag meewerken omdat de verkoopcijfers van modelauto's dalen en de prijzen onderdruk staan. Dus zou zeggen blijf de hobby steunen en laat het geld lekker rollen :lol:
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door rpi »

Even een kleine reactie mijnerzijds.

@André, op modelauto's zitten in NL géén invoerrechten. Wel hebben NL winkeliers met erg veel bijkomende kosten te maken die in veel andere landen veel lager zijn. Gemeente, brandweer, verzekering, arbeidsinspectie en noem maar op bemoeien zich met een winkel en maken het voor een nederlandse ondernemer al snel erg duur.

@bmw320i, waar de prijzen dalen volgens jou, zie ik ze alleen maar stijgen...(enkele uitzonderingen daargelaten)
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door andre »

@ RPI , als ze er niet op zitten moet je mij toch eens uitleggen waarom ik ze al diverse malen heb mogen afrekenen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
psycho_benelli
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 07 dec 2009 14:51
Locatie: lanaken limburg (belgie)
Contacteer:

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door psycho_benelli »

ik heb niks anders dan goede ervaring met schuiten miniaturen
overlaats nog een corvette C6 Cabrio 1/12 daar gekocht via internet en omdat ik van belgie ben laat ik gewoon de modellen bij een kennis aankomen (dure verzendingskosten belgie) in nederland en heeft er nog nooit problemen van gemaakt
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Autofan »

Ook hier niets dan goeds over Schuiten. :) Spaarkaart is weer vol, dus dat komt goed uit voor de Koenigsegg als die uitkomt. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Wieldop »

Heb een CLK320 bij hem besteld, wel via de website dus ik ben benieuwd of-ie nog leverbaar is :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Autofan »

Wieldop schreef:Heb een CLK320 bij hem besteld, wel via de website dus ik ben benieuwd of-ie nog leverbaar is :thump_up:
Vorige keer stonden er iig nog een paar in de winkel. ;) Moet er trouwens ook weer eens een keer heen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Wieldop »

Helaas niet meer leverbaar heb ik zojuist gehoord, jammer maar ik ben iig op tijd op de hoogte gebracht :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door sybren »

Net de Aston Martin autoart gulf 1/18 gekocht bij hem. Heb nog geen ervaring met deze winkel, op z'n site stond hij wel te goedkoop beetje jammer.
Plaats reactie