Schuiten miniaturen te Rotterdam

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door kwiebje »

Wat vinden jullie van Schuiten miniaturen te Rotterdam?
Heb momenteel een beetje pech met mijn model en ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen, verder ben ik wel tevreden over het mail contact.
Afbeelding
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik ben er twee keer geweest en sta op de mailinglijst.
Naar aanleiding daarvan heb ik laatst een Minichamps gekocht.
Mijn ervaringen zijn altijd positief! :thump_up:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik heb geen ervaringen met online bestellen, maar ik ben er wel een paar keer langsgeweest en ik vind het echt een topzaak! vriendelijke mensen, onwijs veel keus en volgens mij zijn de prijzen ook niet al te gek.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik vind het een top :thump_up: zaak.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik weet het ben er al 6 keer geweest en ik 1 keer moes ik ?210,00 euro afrekenen en ik had 12 modelen waaronder ook Auto Art. :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Afgelopen Zaterdag even een blik geworpen in deze winkel, op het eerste gezicht een klein winkeltje, maar bij binnenkomst een erg diepe en goed gevulde winkel met voor elk wat wils.
Helaas veel te veel straatversie tegen raceversie, van DTM en Le Mans is niet veel te vinden :| Er is wel erg veel 1:18 te vinden en de prijzen zijn over het algemeen gemiddeld. Wel vind ik dat hij zijn eigengebouwde diorama voor de "super! hoordprijs" verkoopt, beetje jammer.

Heb helaas niets kunnen kopen, omdat (zoals ik al zei) er weinig keuze was qua raceversie en wat er stond had ik al.
Maar zeker de moeite waard om te bezoeken

Waarderings-score: 7
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Inmiddels is het probleem met de gtr naar tevredenheid opgelost :thump_up: Alles loopt soepel en ook snelle reactie. Mijn cijfer zou een 7.5 zijn :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Als ik een cijfer zou moeten geven 8+.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Ik ben er pas geweest en ik vond het een mooie winkel met een best goed Formule 1 assortiment. :thump_up: Er staat ook veel supermooi spul in de vitrines (1:8 - 1:12). :drool: Ze hebben voor elk wat wils, dus het is de moeite waard om 'm te bezoeken, zeker als je in de buurt bent.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

bij full speed in zwolle stond deze verkoper met een grote stand
keuze genoeg met diverse modellen.
kon zelfs met een mobiele pin automaat betalen. :thump_up:
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Ik heb deze mooie winkel vandaag ook met een bezoek vereerd.
Al maanden was ik van plan om eens te gaan kijken maar eerder helaas geen tijd gehad. Gezien de discussie elders op dit forum moest ik er nu tijd voor vrij maken en ik heb er geen spijt van gehad :thump_up:
Groot assortiment, een erg gezellige sfeer en gratis koffie :thump_up:

Leuk was dat toen ik met Ton stond te praten iemand tegen hem zei dat hij eens op Modelautoforum.nl moest kijken want dat was een geweldige site met veel informatie :mrgreen:
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Muiter schreef:Leuk was dat toen ik met Ton stond te praten iemand tegen hem zei dat hij eens op Modelautoforum.nl moest kijken want dat was een geweldige site met veel informatie :mrgreen:


Ja hoor, dat moeten wij geloven?!




:wink: :mrgreen:

Maar ik ben blij dat anderen de winkel van Schuiten ook kunnen waarderen. En dat het forum toch steeds bekender wordt! :thump_up:

*edit* ik zie net dat ze sponsor zijn/gaan worden! Helemaal top Muit! :thump_up: :worshippy:
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Daniel schreef:Inderdaad, geloof dat maar, want diegene die dat zei was ik! :oops: Heb me dus gelijk als lid van dit geweldige forum aangemeld en geen spijt van :P

Goed om je hier te zien Daniel :thump_up: Vergeet je niet voor te stellen in het Café :)
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Wat ik alleen niet begrijp is dat deze winkel gesloten was op tijdens 'Monaco aan de Maas'. Hoe vaak komt het nou voor dat er een paar honderdduizend mensen (!) in een stad in de Formule 1 stemming zijn? Dan lijkt het me logisch dat de modelautowinkel van Rotterdam die dag ook open is, of beter nog: met een kraam langs het circuit staat. Volgens mij hadden ze er bakken met geld kunnen verdienen. De teleurstelling was dan ook groot toen ik besloot het erop te gokken dat de winkel wel open zou zijn en ik na drie kwartier lopen voor een dichte deur stond. En dus weer drie kwartier terug kon lopen naar het station zonder resultaat. Nee, ik was niet blij dat ik fout gegokt had. :doh:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

supernova schreef:Wat ik alleen niet begrijp is dat deze winkel gesloten was op tijdens 'Monaco aan de Maas'. Hoe vaak komt het nou voor dat er een paar honderdduizend mensen (!) in een stad in de Formule 1 stemming zijn? Dan lijkt het me logisch dat de modelautowinkel van Rotterdam die dag ook open is, of beter nog: met een kraam langs het circuit staat. Volgens mij hadden ze er bakken met geld kunnen verdienen. De teleurstelling was dan ook groot toen ik besloot het erop te gokken dat de winkel wel open zou zijn en ik na drie kwartier lopen voor een dichte deur stond. En dus weer drie kwartier terug kon lopen naar het station zonder resultaat. Nee, ik was niet blij dat ik fout gegokt had. :doh:


Misschien dacht de eigenaar ook wel dit spektakel wil ik niet missen en stond tussen hij waarschijnlijk tussen die honderdduizend mensen :lol:
Plaats reactie