Traffic Modelcars & Car Documentation

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Niels
Berichten: 539
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Traffic Modelcars & Car Documentation

Bericht door Niels »

Wie is hier wel eens geweest en is deze zaak een bezoekje waard?
Niels
Berichten: 539
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik ben er vandaag geweest, echt een bezoekje waard. Dit is echt een prototype zaak door een liefhebber. Erg veel speciale modellen.

Ik heb er een CLK GTR gekocht van auto art voor maar 49 euro, de prijzen zijn er dus ook goed.
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

En waar zit deze winkel?
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Niels
Berichten: 539
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

bigodino schreef:En waar zit deze winkel?


Doetinchem (Gelderland)
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Ze hebben ook een webwinkel: http://www.automodellen.nl, met aardig wat keus.
Heb er een keer wat besteld, toen de bestelling binnenkwam zag ik dat er wat dingen misgegaan waren. :cry: Mailtje gestuurd en in hun reactie legden ze met uit waarom het fout gegaan was en boden een oplossing aan. :) Dat kan ik waarderen, dus daarom kan je er wat mij betreft gerust wat bestellen.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Aardige lui, veel aanbod van resin kits die je nergens anders kunt vinden en inderdaad verstand van zaken.
Ik heb er al aardig wat bijzonder spul vandaan gehaald, waaronder de quattro rally-auto's van Starter.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Traffic ken ik al jaren. Klein winkeltje in een achteraf straatje. Goede service stampvol en leuk aanbod. Ook hun site is goed. Niks dan lof :worshippy: :worshippy:
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Echt een fantastische winkel, ik heb bijna al mijn auto's ervandaan. Ik heb er laatst nog een Volvo gekocht. Deze winkel heeft ook een uitmuntende service. De winkel is dan misschien wel klein, ze weten er heel wat van en ze hebben een grote collectie.

p.s. de documentatie zit er tegenover...
Laatst gewijzigd door volvofiel op di 25 apr 2006 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik kijk net hun website door, maar daar zit veel leuks al tussen. Zag wat Starters modellen voor 30 euro. Een aanbieding en geen geld vind ik. Ze hebben veel handbouw. Erheen gaan lijkt me nog beter.
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Bericht door caprigek »

Peter Parker schreef:Ik kijk net hun website door, maar daar zit veel leuks al tussen. Zag wat Starters modellen voor 30 euro. Een aanbieding en geen geld vind ik. Ze hebben veel handbouw. Erheen gaan lijkt me nog beter.



dat word touren peter
maak er gelijk een dagje uit van :mrgreen: :mrgreen:
kids ook weer blij

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

Een tip:

Bel hem even op of het model wat je op zijn site ziet staan nog op voorraad is. De man heeft het namelijk nogal druk en kan niet na elke aankoop zijn site bijwerken (probeert dit trouwens wel te doen)

Verder een topwinkel met een topservice (ook per post). Tegenwoordig heeft hij tegenover de winkel een aparte winkel met enkel en alleen autoliteratuur (veel oude en ook nieuwe uitgifte's; Kijk op zijn site bij books/literature)

:thump_up: :worshippy:
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Ik ben jaren en jaren bij Traffic geweest om er mn verzameling aan te vullen.

Helaas hebben ze de laatste tijd de nieuwe leveringen niet zo goed voor elkaar... en heb ik al een aantal keren een nieuwe levering misgelopen.

Desalniettemin een superwinkel!

We hebben zelfs al eens wat modellen geruild, ik ruilde een minichamps model tegen een Ixo en kreeg nog geld toe ook.... :D
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

ViperArry schreef: We hebben zelfs al eens wat modellen geruild, ik ruilde een minichamps model tegen een Ixo en kreeg nog geld toe ook.... :D
Ja, zo is de man wel :wink: . Hij is zelf ook verzamelaar. Ik heb zelf ook -bijna- al mijn modellen er vandaan. :D

P.S. je gaat nu zeker naar Wentink ofniet? Dat is ook een primawinkel met veel modellen, ik ben er zelf ook wel 'ns geweest. :thump_up:
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

volvofiel,

Als ik in Doetinchem ben dan moet ik altijd even binnenlopen. Hij weet altijd precies waar ik voor kom.... "owja, die Vippertjes" zegt ie dan.
Superwinkel qua klantvriendelijkheid en wat ie allemaal heeft.

Jammergenoeg kan ie alleen de modellen die ik nog mis niet zo makkelijk leveren.

Gewoon even neuzen is daar altijd leuk! :D

Over Wentink..... zie topic Wentink. Daar loop ik alleen nog naar binnen om voor anderen te kijken, voor mn lol ga ik daar niet heen.
sponge
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 apr 2006 18:57
Locatie: Doetinchem

Bericht door sponge »

Traffic is the best, als Doetinchemer kan ik natuurlijk ook niets anders zeggen :lol:
Plaats reactie