JAG56 modelcars

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

JAG56 modelcars

Bericht door Straetos »

Sinds anderhalve week een nieuw winkeltje in Dordrecht en het gaat hier om de zelfde mensen die voorheen in Heijnenoord stonden.
Bij binnenkomst gewoon een goedemiddag en niet meteen van kan ik je helpen?
Je kan er rond kijken alsof je in een klein museum loopt, voor elk wat wils alleen kleinschalig misschien door het net opzetten?
Voornamelijk 1:18, maar ook 1:8, 1:43, 1:50 en kleiner voor zover ik zag.
Verschillende merken van Solido tot BBR en MR.
Dordt heeft eindelijk weer een modelautowinkel. :D
Wild wild horses couldn't drag me away
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: JAG56 modelcars

Bericht door Johan »

Inderdaad erg leuk dat er een modelwinkeltje is maar denk persoonlijk dat ze met deze aanpak weinig kans van slagen hebben helaas.
Ik vond het in ieder geval een tegenvaller door o.a het aanbod, opstelling en prijzen en stond met 3 minuten dan ook weer buiten (en heb alles gezien in die paar minuten).
De mensen zelf zijn in ieder geval wel erg vriendelijk en behulpzaam, daar ligt het niet aan.
Ik gun het ze van harte en hoop dat het snel beter zal worden. De winkel starten is al dapper genoeg in deze tijd maar om dan ook echt mee te kunnen doen kwa aanbod is een ander verhaal.
Maar mocht je toch in de buurt zijn ga dan zeker even langs want er staan zeker leuke dingen tussen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
luigi1515
Berichten: 14
Lid geworden op: di 08 sep 2009 21:03
Schaal: 1:18

Re: JAG56 modelcars

Bericht door luigi1515 »

Toevallig dat ik in het marktplaats - ervaringen topic vraag hoe men over deze persoon denkt. Deze man, Sjaak Lodder, is geïnteresseerd in enkele van mijn modellen en ik in 1 van de zijne. Heb vanmiddag al even telefonisch contact gehad met hem, en het lijkt me een aardige man. Wellicht dat ik er binnenkort wat koop, en dan zal ik gelijk mijn ervaringen hier delen. Ze staan overigens onder 'Lodder' op Marktplaats.
Gebruikersavatar
luigi1515
Berichten: 14
Lid geworden op: di 08 sep 2009 21:03
Schaal: 1:18

Re: JAG56 modelcars

Bericht door luigi1515 »

Afgelopen zaterdag op de beurs in Houten met Sjaak afgesproken. Erg sympathieke man, zal er in de toekomst zeker nog eens keer met handelen :thump_up:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: JAG56 modelcars

Bericht door Johan »

Voor de derde keer in de winkel geweest en zeker, het zijn aardige mensen maar ze hebben mij nog nooit iets kunnen verkopen omdat ze simpelweg niets hebben. Dit keer ging het om een 1/18 plexi vitrine.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: JAG56 modelcars

Bericht door Straetos »

Helaas is de winkel sinds enkele maanden weg :(
Wild wild horses couldn't drag me away
Plaats reactie