Modelcarworld

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Modelcarworld

Bericht door goededag »

Goede shop. 2x iets besteld, en de 2e keer lag de voorbumper ervanaf. Ze kunnen helaas geen nieuwe leveren, aangezien hij uitverkocht is (1:18 Norev VW Golf GTI g60). Maar ik kan wel het geld + de verzendskosten naar hun toe terug krijgen.
ook de klantenservice reageerd snel.
MYTY schreef:Pas voor het eerst daar besteld en ben er tevreden over :thump_up: . Wat ik een minpunt vond is dat ze niks hadden laten weten of de betaling al binnen was en of ze hem verzonden hadden, dus het kwam onverwachts thuis. Het was wel veel sneller geleverd als ik verwacht had en erg netjes verpakt. En de verzendskosten zijn zeker niet duur :thump_up: (€7). In de toekomst zal ik er waarschijnlijk wel vaker bestellen :D
Ik kreeg juist een uitgebreid mailtje, met de T&T code.
GtiGraedske
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 okt 2011 19:30
Schaal: 1:18

Re: Modelcarworld

Bericht door GtiGraedske »

Prima ervaringen met Modelcarworld.de goede snelle correcte service.
En ze hebben vaak mooie aanbiedingen!!
Gerald Baan.
Gebruikersavatar
BC911
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 nov 2014 21:17
Schaal: 1:43

Re: Modelcarworld

Bericht door BC911 »

Afgelopen weekend een model besteld en vandaag ontvangen :thump_up: . Al vaker iets besteld en steeds goed ontvangen. De spullen worden ook steeds goed verpakt.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Modelcarworld

Bericht door Maarten Mercedes »

Vorige week een bestelling binnengekregen van MCW. Zat een model bij met productiefouten. Kreeg meteen een retourlabel toegezonden en er is een nieuw exemplaar gereserveerd :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Plaats reactie