Modelcarworld

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Modelcarworld

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Gaat goed met deze firma,

pas 4 of 5 modellen besteld, me een collega, via Iban en hun verkoopnummers.

Binnen 3 / 4 dagen aan huis geleverd.

Gewoon top :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up:

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
kleineverzamelaar38
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 jan 2009 11:20
Locatie: bergen op zoom

Re: Modelcarworld

Bericht door kleineverzamelaar38 »

kan iemand mij eens uitleggen hoe ik gemakelijk in duitsland bestel.en wat daar het traject van is hoe dat gaat.staan namelijk regelmatig leuke auto s op waarvan ik denk die wil ik hebben.
ik ben ook benieuwd of het nu voordelig is om vanuit amerika te laaten komen.die hebben nemelijk ook leuke prijzen.ik hoor namelijk dat de bijkomende kosten nogal hoog zijn. :(
p
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: Modelcarworld

Bericht door rudie20vt »

ik heb ook wat mooi's gezien op deze site, dus jullie zeggen kun je gerust doen is een betrouwbaar adress.
Afbeelding
simpen
Berichten: 76
Lid geworden op: do 23 aug 2007 17:03
Locatie: Geluwe

Re: Modelcarworld

Bericht door simpen »

Je moet erg opletten met verzendingskosten uit Amerika, $50 of meer is geen uitzondering en als je pech hebt komen er nog souanekosten bij ook.
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Modelcarworld

Bericht door wimsky1977 »

bij modelcarworld kost verzending 7 euro.

bestellen in duitsland is geen probleem, je bestelt en doet buitenlandse overschrijving adhv IBAN en BICcode of je betaalt met Mastercard/Visa.
Indien overschrijving duurt het ongeveer een week tegen bedrag bij hen op rekening staat en dan nog een week tegen dat pakket bij jou is...
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Modelcarworld

Bericht door Nils »

Heb mijn Mercedes-Benz 190E ook van Modelcarworld vandaan.

Was in de aanbieding van € 85 naar € 40.
Alles verliep gemakkelijk; eenvoudige betaling waar ik zelfs uit kwam (en als 14-jarige wilt dat wel wat zeggen) en ook super verpakt, binnen 7 dagen in huis en veel leesvoer erbij.

Krijgt van mij een dikke 10!!!
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
steephje
Berichten: 62
Lid geworden op: do 03 jul 2008 12:05
Locatie: Spijkenisse

Re: Modelcarworld

Bericht door steephje »

Vandaag mijn Corvette binnen gehad. Vorige week vrijdag besteld via de website. Meteen betaald maar door het weekend was mijn geld dinsdag pas aangekomen.
Model is in perfecte staat.

Vooral de verzendkosten zijn zeer redelijk a €6,21

Één nadeel alleen is dat je geen bevestiging krijgt wanneer ze je geld hebben ontvangen en wanneer ze het pakketje verstuurd hebben. Zo moet je toch maar afwachten of alles goedkomt. Maar dat is in dit geval dus wel gebeurt.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar als ze nog eens een leuke aanbieding hebben. :thump_up:
Afbeelding
Verzamel voornamelijk sportscars: Aston Martin, Ferrari, Porsche, enz.
Gebruikersavatar
kennytuning_
Banned
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:28
Locatie: belgie, Oost-vlaanderen =)

Re: Modelcarworld

Bericht door kennytuning_ »

gister mijn 190E besteld ben benieuwd wanneer 'ie komt ik reken wel op vertraging van +- 2 dagen met pasen e.d. ertussen dus hopen dat 'ie er snel is
Afbeelding
Gebruikersavatar
kennytuning_
Banned
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:28
Locatie: belgie, Oost-vlaanderen =)

Re: Modelcarworld

Bericht door kennytuning_ »

vandaag de 190E binnen gekregen , netjes verpakt zoals het hoort
pics volgen deze namiddag in m'n prive topic
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Modelcarworld

Bericht door Wieldop »

Ook ik heb wel eens 'n 190 besteld bij MCW, moet zeggen: klasse! Had hem na ontvangst van betaling in 4 dagen thuis!

:clap:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alpina
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 17:22

Re: Modelcarworld

Bericht door Alpina »

Ik vind dit echt een goeie winkel, misschien niet de goedkoopste maar ik had laatst een model gekregen van ze
die was niet helemaal goed. Heb ik gemailt en kon ik hem terugsturen en na 3 weken een nieuw model gekregen en de 7 euro
verzendkosten netjes teruggekregen :thump_up:
Nieuw Honda NSX formule red
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Modelcarworld

Bericht door Johan »

Vandaag een model besteld om eens te proberen bij deze site.
Als alles lekker verloopt zullen er zeker nog meerdere volgen in de toekomst, ze hebben immers soms hele leuke aanbiedingen.
We gaan het meemaken....... :)
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Modelcarworld

Bericht door Niek-106 »

Zaterdag 14-08-2010 3 1/43 Ferrari's besteld en Donderdag 19-08-2010 ontvangen :thump_up:
Leuke winkel met een duidelijke site en leuke aanbiedingen, verder zijn de verzendkosten a 7,- netjes en word alles goed en stevig verpakt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Modelcarworld

Bericht door Johan »

Afgelopen zondag een model bestel en de zaterdag erop in huis, alles keurig netjes en heel goed verpakt.
Gewoon zoals het hoort, ze krijgen van mij een mooie 10 (mits ze altijd zo te werk gaan).
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
MYTY
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 05 mar 2012 14:08
Schaal: 1:18

Re: Modelcarworld

Bericht door MYTY »

Pas voor het eerst daar besteld en ben er tevreden over :thump_up: . Wat ik een minpunt vond is dat ze niks hadden laten weten of de betaling al binnen was en of ze hem verzonden hadden, dus het kwam onverwachts thuis. Het was wel veel sneller geleverd als ik verwacht had en erg netjes verpakt. En de verzendskosten zijn zeker niet duur :thump_up: (€7). In de toekomst zal ik er waarschijnlijk wel vaker bestellen :D
>>Check out my collection :D http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<
Plaats reactie