Toms

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
peugeot-gek
Berichten: 2345
Lid geworden op: di 13 apr 2010 12:13
Schaal: 1:18
Locatie: Belgie

Re: Toms

Bericht door peugeot-gek »

:) iets besteld bij toms,woensdag betaald en vandaag is het bij mij thuis al geleverd.Als je praat van een snelle levering amaai

dus 10 op 10 voor toms :thump_up:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Toms

Bericht door FordMustangGT »

Toms is inderdaad wel een winkel met een handleiding, je moet gewoon even van te voren mailen of ze de modellen die jij wilt op voorraad hebben.
Voor de rest altijd goed contact met Toms en nette afhandeling :thump_up:

Trouwens, bij vrijwel alle modelautowinkels handel ik het via de mail af, dan weet ik zeker dat de auto's op voorraad zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
porsche228
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 30 jun 2008 21:58
Locatie: Farmsum

Re: Toms

Bericht door porsche228 »

ik heb veel goede ervaringen met toms maar ik heb ook ooit een porsche carrera gt besteld die was niet meer op voorraad maar ik had de volgende dag al mail dat het model er helaas niet meer was maar over het algemeen ben ik tevreden over toms :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Niek-106 »

Afgelopen week voor het eerst zaken gedaan met Toms en ik ben er erg over te spreken.
Je word goed op de hoogte gehouden van verzenden en het model zelf word uitstekend verpakt.

:thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Peter Parker »

Zondag 3-4 stopt er een stoet van 20 Ferrari's bij Tom tussen 1=2 uur. Het is een groep Ferrari bezitters die zieke kinderen rond rijden. Nou ben ik geen echte Ferrari fan, maar omdat er zoveel liefhebbers hier zijn, wou ik jullie dit niet onthouden. Ik begreep dat hij open is die middag.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Toms

Bericht door Autofan »

Zoiets is wel gaf idd! :thump_up: Jammer dat het zo ver weg is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door 117ayrton »

inderdaad kreeg het bericht ook hiet ,hélaas kan ik er niet heen spijtig
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Maarten Mercedes »

Pas bij Toms een bestelling gedaan: een Jadi TVR Tuscan, Signature Mercedes 770K, PMA Bentley Arnage en een PMA showcase. Heb bijna 9 weken moeten wachten omdat de TVR uit China moest komen maar uiteindelijk is de gehele bestelling toch mijn kant op gekomen. Bij aankomst bleek dat er een flinke barst in de showcase zat. Ik heb Toms gebeld en mij werd verteld dat ik hem terug moest sturen en de porto zelf moest betalen. Toen ik enkele dagen een nieuwe showcase binnenkreeg zat er een envelop in met de handgeschreven tekst, portokosten retour, met als inhoud de 6,75 die ik betaald had om hem te retourneren. Afgezien van de lange levertijd van de TVR (waar ze zelf niet veel aan kunnen doen) prima service :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door MartinBond »

Afgelopen zaterdag ook langs geweest, als scout voor de MEeting :D

Erg leuk ook om gewoon rond te kijken, Meneer had al 2 Proto's van de 1/18 Rollssen staan :shock:
In de vitrine's genoeg moois. De winkel is goed georganiseerd, alles staat netjes per fabrikant. (kon m'n geluk niet op toen ik 15/20 Shelby mustangs op 'n rijtje zag staan :dance: ) Service is ook goed, je kan rustig een praatje maken. Daarnaast vielen de prijzen me ook mee, heb sommige modellen veel prijziger gezien!
het is inderdaad wel handig om even te bellen van tevoren, omdat ik ditmaal met 1 ipv 2 modellen naar huis ging, maar ook als je "toevallig" vinnenstapt is er genoeg te zien en, belangrlijker, te koop :P

8.5 van deze klant :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ronald-clio
Berichten: 654
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 16:36
Schaal: 1:43
Locatie: Waddinxveen

Re: Toms

Bericht door ronald-clio »

ook voor het eerst wat besteld 3 weken geleden , na de bestelling keurig een mailtje dat de modellen niet op vooraad waren en met 3 weken binnen zouden zijn . Vorige week keurig weer een mail gekregen dat de modellen binnen waren en een dag later stonden ze in mn vitrine oftewel een goede service en houden je goed op de hoogte van mij een 9 :thump_up:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: Toms

Bericht door subaru.nr1 »

ik heb ook al enkele keren bij hun iets bestelt en alleen maar positieve reacties
elke keer 1-2dsagen na de mail dat ze opsturen, het pakket aangekregen ( en ik woon in belgie dus )
zeker aan te raden
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Toms

Bericht door sybren »

Gisteren naar de winkel geweest in Purmerend en zag er mooi uit allemaal. Best groot met heel veel modellen. Heb er zeker even 20 min rondgekeken en natuurlijk m'n GT3 cup meegenomen :D .Prima zaak
Gebruikersavatar
HHF
Berichten: 598
Lid geworden op: za 03 sep 2005 22:11
Schaal: 1:18
Locatie: Roeselare

Re: Toms

Bericht door HHF »

Hoe vaak kijkt Tom naar zijn mails?
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Toms

Bericht door St. Paul »

Ik denk dat je rechtstreeks in zijn spambox komt. Tom zou anders namelijk de eerste zijn die Heinz Harald Frentzen serieus neemt. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Peter Parker »

Zoals altijd, zaterdag bestelt en nu staan ze al klaar voor me! Keurig mailtje dat ik ze kan ophalen. :thump_up:
Plaats reactie