Toms

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
scoobygc8
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 28 okt 2007 16:38
Locatie: Dronten

Re: Toms

Bericht door scoobygc8 »

Het is de moeite waard om een keer naar purmerend te gaan, de nieuwe winkel is echt gaaf geworden.
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door the_stig »

Kan je hier dan misschien wat foto's plaatsen van de nieuwe winkel.
Ik ben ook al eens in de oude winkel geweest in 2007.

Gisteren weer een pakje mogen ontvangen van hun.
Prima verpakt en maar 1 dag onderweg geweest. :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: Toms

Bericht door Vortec »

Van de week ook eindelijk mijn lang gewenste Hummer H2 van Highway 61 binnen gekregen.

Bij het openmaken constateerde ik helaas dat het rechtervoorwiel eraf lag! :-(

Even met Toms gebeld en heb `m terug gestuurd. Als alles goed gaat krijg ik binnenkort een nieuwe retour gezonden.

Top service dus! ;-)

En ook een erg mooie winkel, ben er een paar maand geleden geweest en stond versteld van het aanbod.
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: Toms

Bericht door Vortec »

Vandaag de postbode weer aan de deur met dit maal een hele Hummer!:P

Super service! ;-)
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Toms

Bericht door Smokey »

Nou geen postorder ervaring hier maar een live belevenis.
Afgelopen weekend mlest ik naar het westen van het land. wetende dat purmerend dicht bij mijn eindbestemming in de buurt lag heb ik aan het begin van de week al besloten om daar maar eens heen te gaan en Tom`s op te zoeken. Ik heb dit aangegeven aan medeverzamelaars uit de buurt. in totaal ontstond er een wenslijst van circa 13 a 14 modellen
allemaal beschikbaar op de internet pagina met uitzondering van 1 model dat als pre order voor december 2008 aangegeven stond (en er dus misschien wel zou zijn).
Uiteindelijk terecht gekomen bij de winkel en nadat ik de eerste twee modellen van het lijstje had gevonden hield het op :!:
Ik moet eerlijk toegeven dat de man achter de balie vriendelijk bleef helpen om te zoeken wat ik niet kon vinden. Maar we moesten helaas tot de conclusie komen dat er slechts 2 modellen gevonden waren. :thump_down:
ware het niet zo geweest dat ik aan die kant van het land moest zijn dan was ik dus met een lijst van 13 a 14 modellen (en nog genoeg andere modellen die we ook mooi vonden op site maar vanwege financiele overwegingen er niet bij namen.) voor Jan met de korte achternaam die kant opgegaan.
Ik vind het treurig dat een winkel zijn of haar site niet up to date houd!! En als het dan met 1 model mis gaat is het tot daar aan toe. 2 kan gebeuren, maar in zo`n hoeveelheid lijkt het me gewoon een structureel probleem. Ik was er in ieder geval niet van gecharmeerd. NIET DOEN ALSOF JE ALLES HEBT ALS DAT NIET ZO IS :( . Schoon die site alsjeblieft op. :x

GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Toms

Bericht door andre »

Had met dit probleem ook al te maken gehad ,
een model gezien , besteld en dan krijg je 14 dagen later
pas een mail dat het model niet meer voorradig is en niet meer leverbaar.
En aangezien dit model nog gewoon te koop is heb ik mijn twijfels
of ze het model eigenlijk ooit wel op voorraad hebben gehad .

Die site van hun is gewoonweg achterhaald en niet up to date ,
voor mij een reden om er niet meer te bestellen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
galleria ferrari
Berichten: 942
Lid geworden op: do 09 aug 2007 14:57
Locatie: zwartsluis

Re: Toms

Bericht door galleria ferrari »

ze zijn nu wel bezig met een soort stoplicht systeem
alleen bij heel veel modellen staat er nog helemaal niks aangegeven
dit is inderdaad lastig en ik heb er zelf naar moeten vragen hoe het nou zat met het door mij bestelde model (packard lebaron 1941) enkele maanden later kreeg ik het bericht dat het model verzonden kon worden toen ik het model kreeg leek het zeker niet nieuw met lak beschadegingen
en loshangende schaniertjes na een mailtje naar toms werdt dit geheel op hun kosten voor mij opgelost! en enkele dagen daarna heb ik wel een goed model gekregen dus over de service heb ik echt niks te klagen al denk ik wel dat ze met zoveel modellen het overzicht wel een beetje kwijt zijn

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Ricardo »

:roll: Volgens was het slimmer geweest om in deze topic een paar pagina's door te lezen. Probleem is namelijk al een tijdje bekend. De site van Toms is namelijk niet up-to-date en komt zeker niet overeen met z'n voorraad :thump_down:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Toms

Bericht door andre »

Ricardo schreef::roll: Volgens was het slimmer geweest om in deze topic een paar pagina's door te lezen. Probleem is namelijk al een tijdje bekend. De site van Toms is namelijk niet up-to-date en komt zeker niet overeen met z'n voorraad :thump_down:
Probleem is zeker al langer bekend , maar je mag ervaring met deze winkel
toch plaatsen hier, anders kun je het topic wel dichtgooien als
je hier alleen maar zou gaan lezen .
Hoe meer er hier over gezeurd wordt , dat ze daar bij Tom's wakker worden
dat ze het over een andere boeg moeten gaan gooien.

Want ik weet zeker dat ze in dit topic zeker meelezen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Ricardo »

andre schreef:
Ricardo schreef::roll: Volgens was het slimmer geweest om in deze topic een paar pagina's door te lezen. Probleem is namelijk al een tijdje bekend. De site van Toms is namelijk niet up-to-date en komt zeker niet overeen met z'n voorraad :thump_down:
Probleem is zeker al langer bekend , maar je mag ervaring met deze winkel
toch plaatsen hier, anders kun je het topic wel dichtgooien als
je hier alleen maar zou gaan lezen .
Hoe meer er hier over gezeurd wordt , dat ze daar bij Tom's wakker worden
dat ze het over een andere boeg moeten gaan gooien.

Want ik weet zeker dat ze in dit topic zeker meelezen .
:wink: Ik geef alleen een suggestie, dan was de teleurstelling iig een stuk minder geweest :mrgreen:
Daarvoor dient dit topic ook volgens mij :wink:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Toms

Bericht door Smokey »

Wat betreft het al bekend zijn moet ik zeggen dat ik al eens eerder zo`nervaring gehad heb daar op het vorige adres. toen ging het om een jgtc model waar ik naar op zoek was. destijds was er echter wel een groot aantal modellen beschikbaar die ik wel wou hebben. Maar voor de rallyjacht die ik dit weekend had willen openen was totaal geen munitie.
Dus ik kende het probleem idd. Mocht je dus echt een keer willen shoppen daar en er speciaal voor heen rijden : eerst bellen en dan pas rijden anders kon het wel eens onnodig veel benzine kosten :(

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Peter Parker »

Het is geen voorraad lijst vrienden, ze werken nu ook met een stoplicht die aangeeft wat in huis is en hoeveel.
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Toms

Bericht door Smokey »

Dat wordt merk voor merk bijgewerkt maar is nog lang niet volledig.
En als je iets op je internetsite hebt staan als winkel vind ik dat het of beschikbaar moet zijn en als je het niet hebt of er niet meer aan kunt komen weg halen van je site dat model.
Maak er dan een historisch overzicht van als je die plaatjes als winkel wilt bewaren. of zet erbij dat het er niet meer is.
Lijkt me niet meer als normaal

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: Toms

Bericht door rudie20vt »

helemaal mee eens ik vind het ook gewoon iemand neppen zo als hij het op internet heeft staan.
van 5 rallymodellen had hij er geen 1 dus bij mij is het adres niet meer op de pc te vinden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambodiecast
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 feb 2009 12:44

Re: Toms

Bericht door lambodiecast »

Moet ik jammer genoeg bevestigen, dit weekeinde twee modellen besteld, vandaag mailtje dat een niet meer te krijgen is, en de tweede niet geleverd zal kunnen worden binnen afzienbare tijd ...

Een website heeft onderhoud nodig, daar moet je rekening mee houden, zeker als je online verkoopt.
Laatst gewijzigd door Ricardo op ma 23 mar 2009 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: tekst aangepast
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Plaats reactie