Armand Modelcars

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Vorige week besteld en direct ook gevraagd of het model op voorraad was.Vriendelijke mail teruggekregen met de antwoorden op mijn vragen. Gisteren netjes thuisgeleverd (stevige doos+veel schuimpjes).Prima contact en ik kreeg maandag een bericht dat het pakket onderweg was.Een dikke tien voor Armand. :thump_up:
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:angel: Had ook niets anders verwacht van Armand :|

Tevreden klanten zijn blijvende klanten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Ferrari 195 S MM

Bericht door Ferrari10flrb »

Een Ferrari 195 S MM van ART gespot op site Armand voor een mooi prijsje. ff gemaild of het model op voorraad was, direct antwoord terug, betaald en de volgende dag in huis.

UITSTEKEND EN SNEL
Gebruikersavatar
pim360
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 23:33
Locatie: Stein

Bericht door pim360 »

Sinds een tijdje klant bij Armand en ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. Word altijd goed gehoplen, neemt zich goed de tijd voor je, niet opdringerig ofzo, gewoon goed ! :thump_up:
Gebruikersavatar
roelie 007
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 16 jun 2006 05:18
Schaal: 1:43

Bericht door roelie 007 »

Ben al een jaar of 10 klant bij hem en nooit problemen :P gehad hij is wat duurder maar als ik via ebay of in het buitenland bestel en de verzendkosten en bankkosten , mijn bank telt 8 euro voor een transactie naar het buitenland ben ik net zo duur uit
zijn winkel is ruim en overzichtelijk en zijn klantenkaart is ook niet verkeerd op die manier al een aantal keer voor een honderd euro uitgezocht :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
pim360
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 23:33
Locatie: Stein

Bericht door pim360 »

Klantenkaart heeft hij me nog nooit iets van verteld, en dat terwijl ik toch al voor aardig wat geld bij hem heb gekocht in een korte tijd. Wat houdt die klantenkaart precies in dan ?
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Bericht door the_stig »

pim360 schreef:Klantenkaart heeft hij me nog nooit iets van verteld, en dat terwijl ik toch al voor aardig wat geld bij hem heb gekocht in een korte tijd. Wat houdt die klantenkaart precies in dan ?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Ik heb zopas 40 modellen gereserveerd bij Armand. :)
Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

the_stig schreef:[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Ik heb zopas 40 modellen gereserveerd bij Armand. :)
Telkens je iets koopt bij hem behalve bbr's etc
komt het bedrag op je kaart wanneer ze vol is (?) krijg je een model voor de gemiddelde prijs :doh:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Van de week 2 oude Sparkmodellen besteld en vanochtend afgeleverd :thump_up: ben tevreden :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Armand vind ik veel te duur, net zoals qualityscales....

Meestal als ik iets bestel(nieuw spul) is het bij frank of ......pioen.nl
Gebruikersavatar
bart85
Berichten: 180
Lid geworden op: di 14 aug 2007 01:53

Bericht door bart85 »

Ik kom ook af en toe bij Armand (is niet zo ver) al zeker 8-9 jaar, vanaf dat hij de oude zaak in de Rosmolenstraat nog had...ik herken wel de meningen hier, het is kort samengevat een ontzettende wijsneus met een prachtige winkel. Ik was er gisteren nog voor twee nieuwe modellen (zie topic met mijn collectie) en je kunt leuk met hem praten over de macht van Minichamps en de verderfelijkheid van Schuco Junior Line, maar het is wel een beetje jammer dat hij daar ook zijn assortiment op aanpast. Atlas kwam bijvoorbeeld afgelopen jaar met een hele reeks leuke Franse klassiekers voor een tientje per stuk, heb ik er per internet 5 of 6 van besteld omdat hij ze niet wil leveren...zelfde met Alfa's van Edison en Fiats van Starline, soms heeft-ie er wel iets van staan maar lang niet alles. Armands overtuiging dat je beter kunt doorsparen voor een Spark ofzo is natuurlijk gedeeltelijk terecht, maar een beetje nutteloze wijsheid voor een student. Dan wil ik ook geen schuine blikken als ik besluit een alfaatje van Solido mee te nemen (omdat zij als enige Baby-blauwe 156's voeren).

Bart
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

pasmaar schreef:Supersite? Je bedoeld die handige site waar je op schaal, merk enz.. kan sorteren?
'k Moet toegeven dat ik me daar ook al mateloos aan geërgerd heb, alsook het beperkt aantal wagens per pagina, en d'er zit niet al te veel structuur in. Vervelend als je telkens >20 pagina's moet doorlopen...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
Michae11
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 22:20
Locatie: Voorhout

Bericht door Michae11 »

Ik moet altijd een beetje lachen om Armands haar... Daarvan bekomen geniet ik toch altijd van zijn winkel. Veel variatie , oud en nieuw , keurig gesorteerd en in 1/18 best goede prijzen. Is toch een winkel en geen zolderkamerverkoper , dus mag iets duurder zijn vind ik.

Heb ook het idee dat ie er wel verstand van heeft. Geen verkeerde man als je het mij vraagt.

gr.
Mike
Gebruikersavatar
pim360
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 23:33
Locatie: Stein

Bericht door pim360 »

Ik Heb op een model na al mijn modellen bij Armand gekocht, en ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb. Mooie collectie, neemt altijd de tijd (hoe druk het ook is). Kortom, een topwinkel (voor mij dan tenminste).
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

Sluit ik mij volledig bij aan
Plaats reactie