Armand Modelcars

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door Nils »

als jullie het over Armand Modelcars in Sittard hebben, denk ik wel dat jullie gelijk hebben.

al met al hebben ze wel een zeer mooie keuze uit modellen, maar toch zag ik een aantal modellen met schade (!) in de winkel staan! zo, voor de verkoop! je bekijkt elk model toch eerst, voordat je 't in de winkel zet?!
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
Vazily
Berichten: 327
Lid geworden op: za 18 okt 2008 19:17
Locatie: Geraardsbergen
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door Vazily »

Aan welke prijs stonden die modellen met schade Nils? En heoveel waren het er, want je spreekt in meervoud.
Mss stonden ze zachter geprijsd.

En gaat het bvb om één modelletje? Dan is een het toch perfect mogelijk dat hij daar eens over ziet.

Indien je kritiek heeft zie ik ze graag onderbouwd, want je bent bezig met een mens die een zaak heeft.

Ikzelf ondertussen al een paar keer besteld en steeds netjes afgeleverd en schadeloos :wink:
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door Nils »

nou, er waren een paar modellen met minieme lakschade, en ik geloof een donkergrijs-metallic BMW met de voorbumper er half af. 'k heb niet echt naar de prijs gekeken, maar dit kan natuurlijk altijd gebeuren. als je per dag een 50 modellen binnen krijgt heb je natuurlijk heel wat te kijken, maarja.

iig ikzelf vind het ook een prima winkel, hoor. zeer uitgebreid en de webshop is ook zeker handig.
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Armand Modelcars

Bericht door Porsche »

Je mag bij ARMAND ieder model bekijken vooralleer je het koopt !
Mocht je een foutje bemerken krijg je direct een ander model GEEN PROBLEEM
Mocht je nu toch met een slecht model thuis komen dan wordt dit de volgende keer zonder probleem omgeruild !
Maar ik kom hier pas sedert 1994 en dat is nog niet zo lang & ik koop zelden een modelauto :lol: :oops:
:eh: Oo net zo lang als Nils hier op deze aardkloot rondloopt :cool:
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door Nils »

jaa Porsche alleen ben ik in 1995 geboren en niet in 1994 ;)
ben 6 juli pas 14 geworden.

iig indd Armand Modelcars is een zeer geschikte winkel.. zit al een jaartje of 3 regelmatig op hun webshop :)
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
psycho_benelli
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 07 dec 2009 14:51
Locatie: lanaken limburg (belgie)
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door psycho_benelli »

ik heb nog maar 1x een probleempje gehad met armand maar dat was een beetje mijn eigen schuld want ik had alle types van auto's opgeschreven maar nier de codenummer en beging maar eens te zoeken in zo een magazijn ofzo tussen 1000de modelletjes , maar voor de rest heb ik nooit problemen gehad want ik ga er toch regelmatig naar toe om een modelletje te kopen , ik kom zelf uit belgisch limburg en hij heeft me zelf al gezegt dat ik een mailtje moest stuuren om te vragen of hij al de modelletjes op vooraad heeft gewoon omdat ik anders voor niets naar sittard rijd .

dus ik heb geen problemen met armand modelcars

grtzZz
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: Armand Modelcars

Bericht door NilsK »

Ja ik ben van plan om ook weer mijn hele verlanglijst bij Armand te halen en ik probeer nu al mijn modellen te bestellen (als dat mogelijk is) en dat ik ze dan één voor één daar ophaal, ben namelijk bang dat als ik dan in de zomer daar aankom er één of twee modellen al uitverkocht zijn.

Ook op de mailtjes de volgende dag direct antwoord.
69.charger
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 10:53
Locatie: warfhuizen

Re: Armand Modelcars

Bericht door 69.charger »

waar zit deze zaak eigenlijks?

groeten sander
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: Armand Modelcars

Bericht door NilsK »

In Sittard, Limburg!!

(lang leve de gemeente Sittard-Geleen waar ik woon, lekker dichtbij :twisted:
Gebruikersavatar
AstonMartinRapide
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 nov 2010 18:46
Locatie: Eindhoven

Re: Armand Modelcars

Bericht door AstonMartinRapide »

Ben laatst voor het eerst bij Armand Modelcars in Sittard geweest maar wat een mooie winkel heeft hij zeg :drool:
Service was top! Armand is zeer goed op de hoogte en weet waarover hij praat :worshippy:
Ik zal hier zeker vaste klant worden :lol: :thump_up:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door TestaRossa »

Prima ervaringen mee, via mail altijd correct en persoonlijk. De site is overzichtelijk. De winkel zelf is way too far uit de buurt, dus ik blijf het via de site en mail doen.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Roebas
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 27 feb 2011 13:08
Schaal: 1:43

Re: Armand Modelcars

Bericht door Roebas »

Ik heb hier ook altijd goede ervaringen mee.
Armand is iemand die verstand van zaken heeft.
Alleen als ik daar iets bestel of reserveer, dan laat ik het nooit opsturen.
Ik vind het veel te leuk om er zelf naartoe te rijden en de bestelling op te halen.
Meestal blijf ik dan ook wel tot sluitingstijd om te buurten.

Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Gebruikersavatar
Roebas
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 27 feb 2011 13:08
Schaal: 1:43

Re: Armand Modelcars

Bericht door Roebas »

Op donderdag wordt de Website van A-M altijd ge-update en dan ga ik altijd wat later slapen om te kijken wat er zoal nieuw is.
Zo ook afgelopen donderdag. En tot mijn grote vreugde zag ik rond 01.00 dat één van mijn must-haves binnen was gekomen.
De Looksmart 1:43 Bugatti Veyron Supersport WRE in carbon/oranje.
Dus ik meteen een bestelling gedaan en om 01.05 was ik klaar en kon ik naar bed.
In dat bestelbericht nog even gevraagd hoe het met de Looksmart 1:43 Lamborghini Sesto Elemento stond, want de onlangs op de Looksmart website verschenen Ferrari FF stond er ook al tussen.
En toen gaan slapen.

Vrijdagochtend heb ik even gebeld vanaf mijn werk of mijn bestelling was doorgekomen.
Ik had al antwoord op de mail gehad, maar die kon ik vanaf mijn werk niet bekijken.
Niet alleen de Bugatti stond gereserveerd, maar ook 2x de Sesto Elemento. (Ook eentje voor een vriend van me, fervent Lambo nutcase.)
Alleen was de Lambo matzwart met rode accenten ipv carbon met rode accenten.
Gevraagd of de Lambo's toch gereserveerd konden blijven staan, ondanks dat ze niet carbon waren.
Dat was geen enkel probleem, alleen was er het verzoek of we dan op korte termijn konden komen kijken.
Want mochten we willen wachten op de carbon uitvoering, dan konden deze weer op de site geplaatst worden voor de verkoop.
Ik was vroeg begonnen en dus kon ik op tijd naar huis. Vervolgens naar Armand Modelcar. 17.35 waren we daar.
En ik heb ze gewoon allebei meegenomen. De matzwarte Lambo was ook zeer geslaagd en mijn Veyron is toch al carbon.

Ook nog even gevraagd naar de AA 1:18 Pagani Zonda R, of ik die eentje kon bekijken, want ik was toch wel nieuwsgierig, omdat iedereen er hier zo lyrisch over is.
Hij had er nog eentje staan, maar die was al verkocht aan een klant. Desondanks mocht ik toch even kijken.
Maar wat een juweeltje is dat zeg, ongelooflijk wat een details en goede afwerking. Dit model is echt elke euro waard.

Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
carmail
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 dec 2006 23:13
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door carmail »

Goede ervaringen mee als je iets van de webshop bestelt.
Bij artikelen die in backorder staan niet altijd even duidelijk of ze wel of niet komen.Je krijgt dan ook geen duidelijk antwoord.
Verder altijd prima in orde. Verzendingen altijd prima verpakt.
Fiber
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 11:18
Schaal: 1:87

Re: Armand Modelcars

Bericht door Fiber »

Twee weken geleden voor de eerste keer enkele modelauto's besteld bij Armand Modelcars. Zeer goede en snelle service!!
Zal hier zeker bij tijd nog auto's aankopen.

:thump_up:
Plaats reactie