Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Diciotto »

Uitstekende communicatie en snelle verzending.
Aan te bevelen vind ik.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Paultje »

De prijzen van deze winkel zijn in sommige gevallen geweldig, maar de service is echt mega slecht :shock: totaal niet klantvriendelijk deze winkel. Ze hadden namelijk het verkeerde model op ebay gezet die ik gekocht had, dus ik vragen hoe en wat we dit het beste konden oplossen, totaal geen respect toonden ze ik moest maar langskomen in rotterdam(helemaal vanuit het zuiden zeker :shock:). Na meerdere zeg vele mails + nieuwe bestelling gemaakt ben ik er toch mee gestopt helaas. 1e keer ging alles perfect, 2e keer dus niet beide keren waren niet voor Censuur bedragen beide boven de 100 euro dus helaas deze winkel lijkt goed maar is dat zeker niet.

Mvg,

Paul
Audi!!!!!!!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Autofan »

Paultje schreef:De prijzen van deze winkel zijn in sommige gevallen geweldig, maar de service is echt mega slecht :shock: totaal niet klantvriendelijk deze winkel. Ze hadden namelijk het verkeerde model op ebay gezet die ik gekocht had, dus ik vragen hoe en wat we dit het beste konden oplossen, totaal geen respect toonden ze ik moest maar langskomen in rotterdam(helemaal vanuit het zuiden zeker :shock:). Na meerdere zeg vele mails + nieuwe bestelling gemaakt ben ik er toch mee gestopt helaas. 1e keer ging alles perfect, 2e keer dus niet beide keren waren niet voor Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! bedragen beide boven de 100 euro dus helaas deze winkel lijkt goed maar is dat zeker niet.

Mvg,

Paul
Hmm, dit klinkt niet als de modelcars zoals ik ze ken! :eh: Komende zaterdag ga ik er eens rondneuzen denk ik, na de NAMAC uiteraard. :P Wel balen voor je dat het zo gelopen is. In de winkel zijn ze altijd erg vriendelijk en servicegricht. :thump_up:
Afbeelding
Vettel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 25 apr 2010 19:03

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Vettel »

Dit is echt een leuke winkel ! Het beste is om gewoon is langs te gaan en te kijken wat ze hebben. De winkel staat best vol maar wel veel mooie modellen! :D
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door andre »

Heb de KAMAZ daar gekocht via ebay , en ik moet zeggen het contact en de service waren prima.
Ik had het model binnen 3dagen in huis .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Autofan »

Vettel schreef:Dit is echt een leuke winkel ! Het beste is om gewoon is langs te gaan en te kijken wat ze hebben. De winkel staat best vol maar wel veel mooie modellen! :D
Sluit ik me helemaal bij aan idd. ;)
Afbeelding
Kempjes
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 10:00
Schaal: 1:43
Locatie: LUNTEREN

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Kempjes »

Via e-bay én marktplaats er diverse keren wat gekocht. Prijzen zijn reeel en service is TOP.
jeroens
Berichten: 9
Lid geworden op: di 14 dec 2010 17:01
Schaal: 1:18

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door jeroens »

Ik heb eigenlijk ook via ebay gekocht en geen problemen hoor :thump_up:
portegieshaarlem
Berichten: 4
Lid geworden op: do 21 okt 2010 00:27
Schaal: 1:43
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door portegieshaarlem »

Gezellige winkel met prettige werknemers.
Gevestigd aan de Bergselaan 141 te Rotterdam.
Geopend van Woensdag tot en met zaterdag.
Betaald parkeren voor de deur, dus let op !!
3 verdiepingen, kelder vol vrachtwagen, parterre zeer veel voor iedereen en boven ook vele soorten en maten.
Alles staat wel wat op elkaar, maar neem bij binnenkomst lekker een kopje koffie en verken de hele winkel.
Ikzelf ben woonachtig in Haarlem en heb hier al veel hobby materiaal gekocht.

Succes,

Nick
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door thebulldog »

portegieshaarlem schreef:Gezellige winkel met prettige werknemers.
Gevestigd aan de Bergselaan 141 te Rotterdam.
Geopend van Woensdag tot en met zaterdag.
Betaald parkeren voor de deur, dus let op !!
3 verdiepingen, kelder vol vrachtwagen, parterre zeer veel voor iedereen en boven ook vele soorten en maten.
Alles staat wel wat op elkaar, maar neem bij binnenkomst lekker een kopje koffie en verken de hele winkel.
Ikzelf ben woonachtig in Haarlem en heb hier al veel hobby materiaal gekocht.

Succes,

Nick
Ze zijn nu op woensdag ook GESLOTEN dus let op als je een x de kant van Modelcars op wil komen.
Het probleem betaald parkeren heb ik ook wel wat op als je het niet erg vindt om 5 min te lopen dan kan je gratis parkeren en dus op je gemak rond kijken, je hoeft dan maar 1 straat uit te lopen kleine moeite als je geen zin heb ik de parkeermeter, ik kan er gelukkig gratis voor de deur parkeren woon namelijk in dezelfde sector als modelcars :D .

voor de mensen die het adres willen om gratis te parkeren stuur me maar een PB/PM dan vertel ik elke gratis parkeerplek in de straal van max 5 min lopen
Gebruikersavatar
john
Berichten: 331
Lid geworden op: ma 09 nov 2009 16:17
Schaal: 1:43
Locatie: Silvolde

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door john »

Heb er enkele Pinko Le Mans modellen afgenomen. Altijd tevreden geweest en een snelle levering. Alleen ze moeten eens leren om die prijsstickers niet meer op het vitrinekapje te plakken. Zijn nogal moeilijk te verwijderen.
Gebruikersavatar
Roebas
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 27 feb 2011 13:08
Schaal: 1:43

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Roebas »

Ik kwam er tot voor kort regelmatig in de buurt voor m'n werk.
Maar nu niet meer, omdat ik een nieuwe baan heb.
Ik ben er slechts 1x binnen gelopen en ik ga er ook niet meer naar terug.
Ze hebben veel staan, dat klopt. Maar interesse in de klant, totaal niet.
Ik wilde wat dingen vragen, maar die beste man liep gewoon weg naar z'n magazijntje.
Toen ben ik er nog achteraan gelopen en vriendelijk gevraagd wat ik wilde weten.
Maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord. Ik moest maar even kijken wat er stond en dan zou ie wel komen.
En dat terwijl ik alle verdiepingen al had gehad en speciefieke vragen wilde stellen.
Dus nog maar een rondje gemaakt en bij wat interessante modellen de prijs gezocht.
En zo redelijk geprijst is het daar ook niet. Voorbeeld: Minichamps 1:43 Chevrolet Camaro 1968 wit met rode streep: €50,-
Terwijl je die ergens anders voor max €41,95 haalt. En zo heb ik meerdere dingen vergeleken.
Kortom, totaal geen interesse meer in die winkel.

Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door marco71 »

Ook deze krijgt van mij een dikke 10
prima service top winkel helaas wat weinig keus voor mij in 1:18
wel de renntransporter van martini 1:18 bij hem gekocht voor een spotprijs want wat ik er voor betaald heb zie ik hem voorlopig overal nog voor minimaal 100 meer staan :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
sport and supercars forever
F1helmets
Berichten: 10
Lid geworden op: do 26 jan 2012 22:30
Schaal: 1:18

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door F1helmets »

ze reageren helemaal niet op mails. lekker annoying, kunnen ze misschien beter het e-mail adres van hun site afhalen. ze verkopen vooral op ebay dus waarom hebben ze eigenlijk nog een winkel?
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Modelcars - Bergselaan - Rotterdam

Bericht door Autofan »

Waarschijnlijk omdat je vrijwel nooit alleen in die winkel staat. :) Er loopt bijna altijd wel een klant rond.
Afbeelding
Plaats reactie