Nascar Modellen 1:24

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

racing bull schreef:
fish88 schreef:Lekker verhaal, goed om meer NASCAR fans te zien (Jammer dat Tim van de aardbodem verdwenen is :( ). NASCAR is zwaar ondergewaardeerd in Europa.

Begon het om eerlijk te zijn pas te volgen toen Montoya naar NASCAR ging en was in eerste instantie ook sceptisch over zijn overstap. Maar inmiddels vindt ik het een geweldige beslissing. Een hele wereld die voor je opengaat die NASCAR scene :worshippy: .

Volg hedendaags zowel de Cup als Nationwide series. Af en toe ook Truck en ARCA, maar dat is eigenlijk alleen maar als ze op plate tracks rijden (Talladega en Daytona :worshippy: ).

Je moet trouwens nog steeds je collectie laten zien :mrgreen:
Hey Fish 88,

Ja inderdaad Nascar word zeer zwaar ondergewardeerd in Europa. Maar ik denk wel dat JP Montoya heft bezen dat Nascar niet te onderschatten is en dat het toch een van de zwaarste autosport wedstrijden is op deze aardbol buiten de Rally-raids. Scoot Speed kan er van meespreken evenals Marcos Ambrose en AJ Allmendinger. Ik denk dat ze in Europa meer en meer geboeid kijken naar Nascar.

Ik volg alles wat snel en super is in VS, ik vind de World of Outlaws (die kleine bommen op wielen met een reuzachtige achtervleugel bovenop de auto) ook wel top, spannend en spectaculair.

Ik weet het dat ik dringend mijn collectie ga moeten laten zien.

Ik heb reeds een aantal fotos genomen maar ik moet ze nog altijd met die programma's erop zetten. Ik zal er morgen eens voor zorgen !

Groetjes,

Racing Bull
[URL=http://s1027.photobucket.com/album ... .jpg[/img]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/url]
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Schitterende verzameling, zie veel herkenning hier, maar ook een aantal unieke modelletjes :thump_up:

Je zou een prive topic moeten openen om je collectie hier te laten zien :wink: .

Heb je trouwens contact met de mede Montoya fan Andy (Kingbemel) die ook in Belgie woont?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

fish88 schreef:Schitterende verzameling, zie veel herkenning hier, maar ook een aantal unieke modelletjes :thump_up:

Je zou een prive topic moeten openen om je collectie hier te laten zien :wink: .

Heb je trouwens contact met de mede Montoya fan Andy (Kingbemel) die ook in Belgie woont?
Hey Fish 88,

Bedankt voor de complimenten van de verzameling, ik volg gewoon mijn hart en gevoel bij het verzamelen, ik heb het zo niet met quantiteit maar eerder qualiteit in mijn verzameling, ik hecht veel belang aan geschiedenis van de sport en vooral wat mij persoonlijk heeft beinvloedt heeft in de beleving van de sport. De herinneringen en gevoelens die overhoudt aan die speciale momeneten uit pure motorsport.

Ik heb een zwak voor de klassieke autoracerij, ik ben gefascineerd door de bouw can de wagens, de manier waarop er met deze volbloed racewagens geracet werd en vooral hoe dat ze de motoren van wagens afstelden (met schroevendraaier en een goed paar oren !), nu hebben ze allemaal een laptop en beschermende 'oorverwarmers' dat ze ook wel eens micros noemen. Niet dat ik niet kan genieten van de wedstrijden nu maar het zijn gewoon allemaal echte PR Stromannen geworden en helaas voor de coureurs worden ze gewoon gedrild wat mag en niet mag in de Formule 1 van nu dan wel te verstaan. In Nascar mogen ze zijn wie ze willen zijn en mogen ze het uitvechten op de baan zoals het van echte volbloedracers verwacht word.

Ja ik ken Andy (King Bemel)heel goed, het is een heel goede vriend van mij. Wij kennen elkaar al een heel aantal jaren, en we zijn alletwee echte Montoya gekken maar we kunnen ook heel goed met elkaar praten over andere autosporten. We komen ook heel goed overeen. Zo denk ik erover he Andy ;-))

Misschien start ik wel met mijn eigen topic, voor die er echt interesse in hebben wil het wel tonen maar om zo even iedereen ervan te laten meesnoepen, hmmmmm niet echt.

Dus privilige, privilege Fish 88 !!! :-)

Wat een rotte twee weken heeft JPM achter de rug, eerst de motor die de geest geeft en dan doodleuk door zijn eigen nieuwe teamgenoot uit de weg geruimd, oké weliswaar niet opzettelijk maar toch, zo hoort het niet tussen teamgenoten, ik denk er komt nog wel een Montoya revanche later op het jaar wanneer het er echt wel op aan komt voor McMurray.

Al goed dat ze een super auto hebben en een goed geoliede crew hebben en met een beetje geluk draait JPM helemaal voorin mee in de komende races.

Nu is het aan jou FISH 88 ! Inspire me :-)

Groetjes,

Racing Bull
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Ik voel me vereerd :mrgreen:

Wel jammer van de afgelopen 2 races inderdaad. Hij zag er erg sterk uit in beide races, maar helaas door onvoorziene omstandigheden (een iets te enthousiaste teamgenoot en een motor) kon hij zijn sterke vorm niet vertalen naar concrete resultaten. Maar Brian Patty zij voor het seizoen dat Atlanta (komende race) wel eens de eerste oval overwinning voor Montoya kon zijn, dus ik hoop dat hij gelijk krijgt (ik hoop dat hij zijn pech voor het seizoen nu achter de rug heeft :pray: ).
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door exit »

waar volgen jullie de NASCAR races?
intenet, tv, sateliet, ...?
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Als je hier registreert:

www.nascarfanz.com/

Dan krijg je per race iedere keer een internet stream (meedere) waarvanuit je de races kan volgen (gratis).
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door exit »

hmm, interesting
had al betaalde streams enzo gevonden
op satelite gezocht

dan zal ik de NASCAR terug meer gaan volgen
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

exit schreef:hmm, interesting
had al betaalde streams enzo gevonden
op satelite gezocht

dan zal ik de NASCAR terug meer gaan volgen
@ exit tja het s enorm frustrerend om Nascar te kunnen zien überhaupt en als wil zo groot is als dat de universum oneindig is kan dit wel eens tot een grote frustratie zeker als bepaalde streams op internet het soms laten afweten op de meest spannende momenten :-(
GRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!

Ik kijk zoveel ik kan en als het niet kan dan kijk ik wel naar samenvattingen of op ESPN America Digitale Tv van Telenet en dat zijn dan de uitzendingen Nascar Now, iedere dinsdag een uur en alle andere dagen een half uur ( nieuwe uitzendingen ). Heel super trouwens.

@ fish 88 Dit weekend zou inderdaad HET JPM weekend kunnen worden, vele Nascar teams hebben hem in begin zwaar onderschat en nu betalen z de prijs dor het onderspit te moeten delven. Toen Chip Ganassi fusioneerde met Earnhardt Racing en EGR vormde dacht iedereen, aha hm yeah right, doomed to lose. Boy where they wrong. Ze hebben toch heel goed op hun dak gekregen en de Nascar Rednecks baalden toen ze een 'alien' in hun kampioenschap zagen en dat die buitenaards wezen zomaar een plaats afnam in de Chase. De reacties onder de echte Grassroot Nascar Fans was redelijk hevig. Met Marcos Ambrose uit Australie staat er nog een alien klaar om iemand in zijne soep te roeren en het laten aanbranden.

Danica Patrick vind ik persoonlijk een groot pluspunt voor de sport.

PS: ere wie ere toekomt :)

Groetjes,

Racing Bull
Gebruikersavatar
Jurgen12Senna
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 15:37
Schaal: 1:18
Locatie: Heerde

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door Jurgen12Senna »

Wow, wat een mooie verzameling zeg echt geweldig! :D

Ook mooi hoe je de schaalmodellen hebt neergezet :D :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie